Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oma seksifantasiani

Vierailija
08.07.2017 |

Olen putkassa odottamassa että minun tuomio julistetaan sitten sisään tulee kaksi poliisia jotka raahaavat minut huoneeseen jossa on miehiä sänkyihin kahlittuna.
Poliisi sanoo että minun on valittava itselleni mies jonka kanssa joutuisin harrastamaan kolme tuntia ja pitempään jos en suostuisisi valitsemaan yhtäkään.
Kiertelen heidän ympärillään: siellä on kaljamaha, nörtti, perus mies ja aika kuuman näköinen hyvä kroppainen johon päädyn.
Poliisit vievät muut pois ja olen miehen kanssa kahden, poliisit olivat avanneet miehen kahleet ja nyt näen miehen kunnolla tiukka six-pak ja iso penis.
Mies on alasti ja tulee luokseni, hän riisuu minut ja työntää peniksensä niin syvälle että se sattuu mutta samaan aikaan tuntuu hyvälle. Mies ei välitä tuskastani vaan heittää minut sänkyyn ja kahlitsee kiinni. Olen vankina siinä sängyssä ja tiedän että se kestää kolme tuntia.
Mies vain panee ja panee ja panee ja panee...
Havahdun kun hän suutelee minua ja näen kuinka hänet talutetaan pois. Nukahdan uudelleen ja tajuan olevani kotona. Juoksen vessaan ja teen tarpeeni huomaan kuitenkin että tänään ei ole tullut menkkojani joitten olisi pitänyt olla tänään.
(Kolmen viikon päästä)
Menkat eivät ole vieläkään tulleet ja alan huolestua juoksen apteekiin hakemaan rakaus testiä mutta ne ovat loppuneet menen lääkäriin jossa sitten teen testin ja lääkäri kertoo että olen raskaana!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivambaska fantasia koska ei sisältänyt perseseksiä

Vierailija
2/2 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ne av-mammat fantasioi, että saisivat olla jännämiesten panoreikinä ja vielä fiilistelevät sillä, että saisivat jatkaa jännämiesten sukua.

Voisit lisätä fantasiaan vähän realisimia ja ajatella, että tuo söpö ja timmi jännämies on aiemmin ollut tosi gangstereiden pantavana. Fantadiasi miestä on siis aiemmin vedetty HIV-kyrvillä perseeseen ja ammuttu viiruksen rikastamat mällit syvälle suoleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla