Miksi monet naiset vähättelevät miehiä kutsumalla heitä "miehiksi", mutta miehet eivät kutsu naisia "naisiksi"?
Monet naiset ovat aika kovia vähättelemään miehiä, oletteko huomanneet?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä muistan hassun tapauksen mun menneisyydestä. Olin jotain 15-vuotias poika. Äitini oli yksinhuoltaja ja joutui tapetoimaan kodista pari seinää. Sitten jostain tuli riitaa niin hän huusi, että hän tekee miesten töitä ja on perheen mies kun minä veljeni ollaan naisia. :D
Hän halusi pilkata kutsumalla meitä naisiksi vaikka hän on itse nainen.
... Ja nyt olet katkera kaikille naisille ja haluat että vaimoa kutsutaan mieheksi ( pienellä)
Mitä sää oikein sekoilet. Mä en ole katkera naisille taikka ihmiselle joka puhui täysin epäloogisesti minulle. Miksi mä haluaisin, että vaimoa kutsutaan mieheksi? Huomaathan myös, että naisen vastakohta on mies ja vaimon vastakohta on aviomies. Selitäppä trolli meille aikuisille mitä sä oikein tarkoitat.
Eli pitäisikö aviomies sanasta >mies< korvata jollain muulla?
Onhan tietysti ammattinimikkeitä korjailtu. Mitä sä sit ehdottaisit?
Ja sun äitin mielestä tapetointi oli miesten hommaa, voi voi.
Vanhempien tulee huudeltua todella epäloogisia juttuja, ihan kaiken päivät ja toivottavasti kaikesta ei jää tuollaista halvauttavaa traumaa, kuten sulla.Oletko huomannut, että suurin osa viesteistäsi poistetaan? Se johtuu siitä, että vauva av palsta yrittää nostaa mainettaan normaalien ihmisten keskustelupalstana. Kaltaisiasi trolleja ei jaksa kukaan aikuinen.
Öö, en itseasiassa. Onko tuo nyt " miehekästä" tuollainen?
Nyt voit huomata, että trollaus viestisi on poistettu. =DDDDD
Tämä ei liity millään tavoin miehisyyteen taikka naisellisuuteen vaan lapselliseen käytökseesi.
Ööö.. Ei oo.
Mut joo, eli ei mies tai vaimo vaan mies ja Mies ja ei missään nimessä " mies" ettei vaan käy mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai omaa miestään?
AvioMIES ja avioVAIMO. Ei AVIOmies ja avioNAINEN.
No voi herran pieksut kun miehelle ei ole vaimoa vastaavaa sanaa!!!on vain mies!! listaa voi jatkaa :neiti ,rouva..miehestä ei vastaavia nimityksiä ole
Onpa, herra.. Mut sit tulee vähä orjaolo. Siks käytän " miestä" aina lainausmerkeissä ( teen sormilla aina kun puhun miehestä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai omaa miestään?
No voi herran pieksut kun miehelle ei ole vaimoa vastaavaa sanaa!!!on vain mies!! listaa voi jatkaa :neiti ,rouva..miehestä ei vastaavia nimityksiä ole
Onpa, herra.. Mut sit tulee vähä orjaolo. Siks käytän " miestä" aina lainausmerkeissä ( teen sormilla aina kun puhun miehestä)
Ai mielestäs herra vastaa vaimo nimitystä..aviovaimo /avioherra ! Kylläpä hyvin massahtaa !!!
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä, sehän on ihan vakiintunut käytäntö että kun nainen tekee miehen mielestä jotain tyhmää mies toteaa "naiset..."
Tuohan on eri asia. Ei miehet sano kenestäkään naisesta, että hän on "nainen", jos hän ei tee niitä asioita ja ja käyttäydy sillä tavalla kuin mies haluaa. Naiset tekevät juuri noin miesten kohdalla, ja tuon käytöksen tarkoituksena on hallita miestä häpeän avulla. Häntä ei edes pidetä miehenä, jos hän ei toimi kuten naiset haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai omaa miestään?
Ai mielestäs herra vastaa vaimo nimitystä..aviovaimo /avioherra ! Kylläpä hyvin massahtaa !!!
Herra ja rouva ovat molemmat naimisissa, mikäs ongelma tässä on? Paitsi jos haluaa käyttää nimitystä avioherra ja aviorouva, mikä ei kuulu suomenkieleen.
Vierailija kirjoitti:
Mä muistan hassun tapauksen mun menneisyydestä. Olin jotain 15-vuotias poika. Äitini oli yksinhuoltaja ja joutui tapetoimaan kodista pari seinää. Sitten jostain tuli riitaa niin hän huusi, että hän tekee miesten töitä ja on perheen mies kun minä veljeni ollaan naisia. :D
Hän halusi pilkata kutsumalla meitä naisiksi vaikka hän on itse nainen.
Oisit vastannut, että miehen työt kuuluukin sille, kellä parta kasvaa :)
Te olitte lapsia ja hän aikuinen, teidän huoltajanne. Törkeää tuollainen käytös. Ja tuo esiin hyvin tämän jaon miesten töihin ja kotitöihin, jotka onkin sitten yhteisiä. Kuvitelkaa mikä meteli syntyisi, jos yh-isä haukkuisi 15v tytärtään, kun isä joutuu tyttären sijasta tekemään naisten töitä eli laittamaan ruokaa tai pyykkäämään.