Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monet naiset vähättelevät miehiä kutsumalla heitä "miehiksi", mutta miehet eivät kutsu naisia "naisiksi"?

Vierailija
08.07.2017 |

Monet naiset ovat aika kovia vähättelemään miehiä, oletteko huomanneet?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Siis miksikäs miehiä sitten pitäisi kutsua ja miksikä naisia kutsutaan?

Miehiksi, ei "miehiksi".

Siis naisia vai..?-- Miehiksi? Siis et ois miehiä ja Miehiä? " hei tässä on Terttu, aviomieheni ja minä olen Pekka, Tertun avioMies ( M- kirjain karjastaan)

Tämän ketjun pointti on siinä, että naiset vähättelevät miehiä laittamalla sanan mies lainausmerkkeihin. He tarkoittavat tuolla, että kyseinen mies ei ole kunnollinen mies. Ymmärsitkö nyt mistä tässä keskustellaan?

Vierailija
22/47 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Siksi koska nainen ansaitsee naisen arvonimen piereskelemällä sohvalla etupyllyn omistajana ja mies taas ähertämällä erilaisissa kunnianhimoisissa projekteissa määrätietoisena ja kiivasluonteisena harmaaselkägorillana.

Mihinkä tämä tietosi sohvalla piereskelevistä naisista perustuu? Kokemuksesta ei varmastikaan ole kysymys...

Lapsellista hyökätä nimimerkillä kirjoittavan kimppuun sen sijaan että keskustelisit ketjun aiheesta niin kuin me muutkin. Todella lapsellista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en mä nyt ymmärrä miksikä minä tuota harmaaselkägorillaa saan kutsua kun kotiutuu.. Ei siis isäntä eikä mies.. Etunimi? Mitä jos mun täytyy sanoa että se on mun aviomies? ...avioVille?

Vierailija
24/47 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, en mä nyt ymmärrä miksikä minä tuota harmaaselkägorillaa saan kutsua kun kotiutuu.. Ei siis isäntä eikä mies.. Etunimi? Mitä jos mun täytyy sanoa että se on mun aviomies? ...avioVille?

Jos et vielä tässä vaiheessa ketjua ole ymmärtänyt, niin et varmaan ymmärrä sitä ollenkaan.

Vierailija
25/47 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiksi, ei "miehiksi".

Siis naisia vai..?-- Miehiksi? Siis et ois miehiä ja Miehiä? " hei tässä on Terttu, aviomieheni ja minä olen Pekka, Tertun avioMies ( M- kirjain karjastaan)

Tämän ketjun pointti on siinä, että naiset vähättelevät miehiä laittamalla sanan mies lainausmerkkeihin. He tarkoittavat tuolla, että kyseinen mies ei ole kunnollinen mies. Ymmärsitkö nyt mistä tässä keskustellaan?

Siis mitkä naiset? Missä? Voiko saman tehdä naisille?

Mää koitan.. "Vähä huonoja " naisia", ei anna pimppua!

Vierailija
26/47 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska nainen ansaitsee naisen arvonimen piereskelemällä sohvalla etupyllyn omistajana ja mies taas ähertämällä erilaisissa kunnianhimoisissa projekteissa määrätietoisena ja kiivasluonteisena harmaaselkägorillana.

Mihinkä tämä tietosi sohvalla piereskelevistä naisista perustuu? Kokemuksesta ei varmastikaan ole kysymys...

Lapsellista hyökätä nimimerkillä kirjoittavan kimppuun sen sijaan että keskustelisit ketjun aiheesta niin kuin me muutkin. Todella lapsellista.

Niin, etupylly ja gorilla ja miestä ei saa kutsua mieheksi.

Vierailija
27/47 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et vielä tässä vaiheessa ketjua ole ymmärtänyt, niin et varmaan ymmärrä sitä ollenkaan.

Vai siis pitääkö se sanoa just avioMMMmmies?

Vierailija
28/47 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii justiin! Nainen ja mies ei oo kyllä mitään sukupuolia ainakaan. Sit viä on vaimo!

Vierailija
29/47 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiksi, ei "miehiksi".

Kuten sanoin, ei miehet tee niin naisille. Siinäpä se onkin, että naisen ei tarvitse tehdä mitään sen eteen, että häntä pidetään naisena. Miehen on arvostus ansaittava, tai muuten naiset vähättelevät häntä.

ps. harjoittele vähän vielä tuota lainausmerkkien käyttöä :)

Vierailija
30/47 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä keksit alkaa aviomiehestä jaarittelemaan? Mainittiinko se aloituksessa?

Vierailija
31/47 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä muistan hassun tapauksen mun menneisyydestä. Olin jotain 15-vuotias poika. Äitini oli yksinhuoltaja ja joutui tapetoimaan kodista pari seinää. Sitten jostain tuli riitaa niin hän huusi, että hän tekee miesten töitä ja on perheen mies kun minä veljeni ollaan naisia. :D

Hän halusi pilkata kutsumalla meitä naisiksi vaikka hän on itse nainen.

... Ja nyt olet katkera kaikille naisille ja haluat että vaimoa kutsutaan mieheksi ( pienellä)

Mitä sää oikein sekoilet. Mä en ole katkera naisille taikka ihmiselle joka puhui täysin epäloogisesti minulle. Miksi mä haluaisin, että vaimoa kutsutaan mieheksi? Huomaathan myös, että naisen vastakohta on mies ja vaimon vastakohta on aviomies. Selitäppä trolli meille aikuisille mitä sä oikein tarkoitat.

Vierailija
32/47 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiksi, ei "miehiksi".

Kuten sanoin, ei miehet tee niin naisille. Siinäpä se onkin, että naisen ei tarvitse tehdä mitään sen eteen, että häntä pidetään naisena. Miehen on arvostus ansaittava, tai muuten naiset vähättelevät häntä.

ps. harjoittele vähän vielä tuota lainausmerkkien käyttöä :)

Siis miten pidetään naisena?

Miten miestä pitää pitää miehenä ja naista naisena? Onks tää joku transujuttu? En mää ny ymmärrä..

Vierailija
33/47 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä keksit alkaa aviomiehestä jaarittelemaan? Mainittiinko se aloituksessa?

Joo, jossain vaiheessa. Kun on paha kun on vaimo ja mies. Mut jos sen laittaa lainausmerkkeihin " mies" se halveeraa, mut jos sen kirjoittaa isolla avioMies, se on hyvä.

Vierailija
34/47 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette ymmärrä aloitusta? Mies on automaattisesti jo sanana arvokas. Siksi lainausmerkit laitetaan ikään kuin kieltämään miehen arvokkuus. Naiset ovat automaattisesti paskoja ja matalaststuksisia, siksi naiseutta ei ilmaista lainausmerkkeissä. Naisena oleminen on jo valmiiksi arvotonta.

Vierailija
35/47 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä, sehän on ihan vakiintunut käytäntö että kun nainen tekee miehen mielestä jotain tyhmää mies toteaa "naiset..."

Vierailija
36/47 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä muistan hassun tapauksen mun menneisyydestä. Olin jotain 15-vuotias poika. Äitini oli yksinhuoltaja ja joutui tapetoimaan kodista pari seinää. Sitten jostain tuli riitaa niin hän huusi, että hän tekee miesten töitä ja on perheen mies kun minä veljeni ollaan naisia. :D

... Ja nyt olet katkera kaikille naisille ja haluat että vaimoa kutsutaan mieheksi ( pienellä)

Mitä sää oikein sekoilet. Mä en ole katkera naisille taikka ihmiselle joka puhui täysin epäloogisesti minulle. Miksi mä haluaisin, että vaimoa kutsutaan mieheksi? Huomaathan myös, että naisen vastakohta on mies ja vaimon vastakohta on aviomies. Selitäppä trolli meille aikuisille mitä sä oikein tarkoitat.

Eli pitäisikö aviomies sanasta >mies< korvata jollain muulla?

Onhan tietysti ammattinimikkeitä korjailtu. Mitä sä sit ehdottaisit?

Ja sun äitin mielestä tapetointi oli miesten hommaa, voi voi.

Vanhempien tulee huudeltua todella epäloogisia juttuja, ihan kaiken päivät ja toivottavasti kaikesta ei jää tuollaista halvauttavaa traumaa, kuten sulla.

Oletko huomannut, että suurin osa viesteistäsi poistetaan? Se johtuu siitä, että vauva av palsta yrittää nostaa mainettaan normaalien ihmisten keskustelupalstana. Kaltaisiasi trolleja ei jaksa kukaan aikuinen.

Vierailija
37/47 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette ymmärrä aloitusta? Mies on automaattisesti jo sanana arvokas. Siksi lainausmerkit laitetaan ikään kuin kieltämään miehen arvokkuus. Naiset ovat automaattisesti paskoja ja matalaststuksisia, siksi naiseutta ei ilmaista lainausmerkkeissä. Naisena oleminen on jo valmiiksi arvotonta.

Joo hei, tosi " naisellista" taas tollanen käytös. Hyi sua.

Vierailija
38/47 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhempien tulee huudeltua todella epäloogisia juttuja, ihan kaiken päivät ja toivottavasti kaikesta ei jää tuollaista halvauttavaa traumaa, kuten sulla.

Oletko huomannut, että suurin osa viesteistäsi poistetaan? Se johtuu siitä, että vauva av palsta yrittää nostaa mainettaan normaalien ihmisten keskustelupalstana. Kaltaisiasi trolleja ei jaksa kukaan aikuinen.

Öö, en itseasiassa. Onko tuo nyt " miehekästä" tuollainen?

Vierailija
39/47 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot alkukirjaimet, lainausmerkit.. Huh, onneksi ei asuta sarjismaassa, pitää ymmärtää äänenpainoja ja piiloviestejä.

Vierailija
40/47 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, en itseasiassa. Onko tuo nyt " miehekästä" tuollainen?

Nyt voit huomata, että trollaus viestisi on poistettu. =DDDDD

Tämä ei liity millään tavoin miehisyyteen taikka naisellisuuteen vaan lapselliseen käytökseesi.