Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltasanomissa uusi kuva kuristaja Penttilästä

Vierailija
08.07.2017 |

Kävelee vankilasta vapaaksi. Painakaa naama mieleen.

http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005283719.html

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

32: Olin töissä pienessä kahvilassa (ei sijaitse Oulussa). Käytös oli niin erikoista, että kun hän jäi ainoaksi asiakkaaksi, mä jätin kassakin ja painuin etuovesta ulos. Viereisessä liiketilassa tehtiin remonttia ja pyysin yhtä remonttimiestä kahville: kerroin hänelle, että on pelottava asiakas. Remontti-Reiska tuli tiskille juomaan kahvia ja olemuksellaan teki selväksi, ettei ole lähdössä mihinkään. N. 10min kuluttua ukko poistui paikalta.

D: D: D: Hyi! Ja pointsit Reiskalle, missä sitten lieneekään nykyisin!

Vierailija
42/49 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitys jonka itse olen saanut, on että hän on hyvin pitkä ja hoikka, varmaan usein pukeutuu näihin nahkavaatteisiin. Lisäksi hänellä on vaan niin tappajan kasvot, , silmistä näkee että on jo liian myöhäistä.

Kyseinen henkilöhän on sairas ja kykynemätön hallitsemaan impulssejaan, hoitoon hänet pitäisi määrätä. Kuristaminen on äärimmäisen intiimi tapa tappaa ja henkilöt jotka kokevat siihen kutsumusta eivät pysty lopettamaan ilman ammattiapua, jos silloinkaan.

En tiedä millaisia lausuntoja ja ammatti-ihmisten arviointeja herrasta on tehty, mutta pidän uskomattomana että hänet vapautettiin. Toivon ihan meidän kaikkien pääkaupunkiseudulla asuvien naisten takia että rikosseuraamuslaitoa tai jokin muu taho seuraa hänen toimiaan tarkasti.

Seuraavaksi, hän ei taatusti enää toimi yhtä tyhmästi kun viimeksi, saamme todennäköisesti uuden henkirikoksen uhrin. Henkilökohtaisesti haluan tietää kuka ottaa uudesta uhrista vastuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsitys jonka itse olen saanut, on että hän on hyvin pitkä ja hoikka, varmaan usein pukeutuu näihin nahkavaatteisiin. Lisäksi hänellä on vaan niin tappajan kasvot, , silmistä näkee että on jo liian myöhäistä.

Kyseinen henkilöhän on sairas ja kykynemätön hallitsemaan impulssejaan, hoitoon hänet pitäisi määrätä. Kuristaminen on äärimmäisen intiimi tapa tappaa ja henkilöt jotka kokevat siihen kutsumusta eivät pysty lopettamaan ilman ammattiapua, jos silloinkaan.

En tiedä millaisia lausuntoja ja ammatti-ihmisten arviointeja herrasta on tehty, mutta pidän uskomattomana että hänet vapautettiin. Toivon ihan meidän kaikkien pääkaupunkiseudulla asuvien naisten takia että rikosseuraamuslaitoa tai jokin muu taho seuraa hänen toimiaan tarkasti.

Seuraavaksi, hän ei taatusti enää toimi yhtä tyhmästi kun viimeksi, saamme todennäköisesti uuden henkirikoksen uhrin. Henkilökohtaisesti haluan tietää kuka ottaa uudesta uhrista vastuun.

Ei hän nyt niin poikkeuksellisen pitkä tai hoikka ollut, ihan perus hoikka keski-ikäinen, enemmän huomiota herätti kaheksakytluvun tyylinen pukeutuminen ja hieman naismainen olemus (samalla tavalla naismainen kuin pitkän linjan alkoholistimies muuttuu tavallaan androgyyniksi/naismaiseksi eleiltään) ja tämä kaikki huomio tehty vain sinä hetkenä kun käveli ohi, onneksi ei pidempää hetkeä joutunut tapaamaan.

Vierailija
44/49 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista suojelua saa tyttö, jota suunnitteli uhrikseen? Jos olisin tytön lähipiirissä en takaisi Penttilän hyvinvointia.

Vierailija
45/49 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi se että penttilä itse tuskin on kovin turvassa vapauduttuaan. Pidän ihmeenä ettei kukaan perus kansalainen ole häntä listinyt. Luulisi herraa itseäänkin pelottavan.

Vierailija
46/49 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

32: Olin töissä pienessä kahvilassa (ei sijaitse Oulussa). Käytös oli niin erikoista, että kun hän jäi ainoaksi asiakkaaksi, mä jätin kassakin ja painuin etuovesta ulos. Viereisessä liiketilassa tehtiin remonttia ja pyysin yhtä remonttimiestä kahville: kerroin hänelle, että on pelottava asiakas. Remontti-Reiska tuli tiskille juomaan kahvia ja olemuksellaan teki selväksi, ettei ole lähdössä mihinkään. N. 10min kuluttua ukko poistui paikalta.

D: D: D: Hyi! Ja pointsit Reiskalle, missä sitten lieneekään nykyisin!

Kiittelin Reiskaa vuolaasti silloinkin, mutta koska tunnistin tyypin vasta jälkikäteen, olen Reiskalle lähettänyt mielessäni monet kiitokset.

Vierailija
47/49 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Michael Maria Penttilä, siis wtf? ;p

Jos hän on katolilainen .

Vierailija
48/49 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen nimensä oli alunperin Michael Lindholm mutta vaihtoi sen ensin Michael Maria Pentholmiksi ja myöhemmin Penttiläksi. Alkoi vankilassa pukeutua naisten vaatteisiin ja IS:n mukaan "Hän jopa kanteli eduskunnan oikeusasiamiehelle, kun Hämeenlinnan keskusvankilan johtaja kielsi häneltä naisten alusvaatteet ja meikit." Ehkä siis kokee jotain katkeruutta naisia kohtaan jos on itse transu tms?

Vierailija
49/49 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla käytös oli erikoista? Onneksi oli Reiska siinä lähettyvillä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä