Iltasanomissa uusi kuva kuristaja Penttilästä
Kävelee vankilasta vapaaksi. Painakaa naama mieleen.
Kommentit (49)
Hyi hele, jos tuohon törmäis kun olis yksin liikkeellä...
Pistää niin vihaksi. Penttilä on täysin patologinen tyyppi eikä hillitse impulssejaan. Järkikin jo sanoo, että tämä tulee päättymään surullisesti.
Eikä tuo kuva toimittajalta lipsahtanut "vahingossa". Jopa toimittaja älyää varottaa ihmisiä toisin kun täysin idiootit tuomarit jotka päästivät sarjamurhaajan vapaaksi.
Michael Maria tarvitsee rakkautta. Se parantaa ja eheyttää.
Minä asun Myllypurossa. Onko totta, että tuo mies on taas täällä?
Kova mesta toi Myllypuro, siellähän asui lehendaarinen Jammu Siltavuorikin ja nyt Penttilä.
Toi Penttilän nahkapusakka on tavallaan aika seksikäs. Siihen yhdistettynä vielä tiukat nykäsfarkut, valkoiset sukat, takatukka ja panohanskat niin olen valmis.
Vierailija kirjoitti:
Hän on tuomionsa kärsinyt. Aika junttia edelleenkin kohdella miestä kuin jotain spitaalista.. Ei eletä enää keski ajalla jolloin tunteet ja viha korvasivat oikeusjärjestelmän, haloo!
Keskiajalla oli myös oma oikeusjärjestelmänsä eikä homma perustunut pelkkään tunteeseen.
Miks ton nimi on Michael Maria? Miten miehellä voi olla naisen nimi? Sehän on kiellettyä Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Kova mesta toi Myllypuro, siellähän asui lehendaarinen Jammu Siltavuorikin ja nyt Penttilä.
Jammu asui Kauppakartanonkadulla Itäkeskuksessa.
Tytöt hän houkutteli autoonsa koiranpentujen avulla Myllypurosta, Yläkiventie 5:n pihalta.
Tämä herra jää kyllä hyvin mieleen. Tapasin hänet v. 2009 ja edelleen muistan hyvin erikoisen käytöksi ja nahkahanskojen hieromisen. Onneksi luotin vaistooni ja hommasin itseni pois tilasta.
Ja nyt kun sen naama on julkisuudessa,niin se saa seuraavasta rikoksesta julkisuusalennusta,näin toimii rakas oikeuslaitoksemme
Vierailija kirjoitti:
Tämä herra jää kyllä hyvin mieleen. Tapasin hänet v. 2009 ja edelleen muistan hyvin erikoisen käytöksi ja nahkahanskojen hieromisen. Onneksi luotin vaistooni ja hommasin itseni pois tilasta.
Miten edea ajauduit tohon tilanteeseen?
Onkohan montakin suomipoikaa kaljakaverina?
Joo niinpä, on tuomionsa kärsinyt... rikoksista, jotka on tehnyt aina vapaalle päästyään uudelleen ja uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Miks ton nimi on Michael Maria? Miten miehellä voi olla naisen nimi? Sehän on kiellettyä Suomessa.
Helposti. Tutustu nimilakiin. On saanut sen nimekseen, koska 1) uskonnolliset/kulttuuriset perusteet 2) On annettu noin 500 kertaa muulloinkin ja 3) On nimennyt itse itsendä.
Voi sitä tyttö ja tytön perhe parkoja, joita se uhkaili... mä varmaan hankkisin aseen... ja inhoan aseita!
Olin tulossa lomalle Helsinkiin. Enpä taida tullakaan. Pelottaa ja raivostuttaa!
32: Olin töissä pienessä kahvilassa (ei sijaitse Oulussa). Käytös oli niin erikoista, että kun hän jäi ainoaksi asiakkaaksi, mä jätin kassakin ja painuin etuovesta ulos. Viereisessä liiketilassa tehtiin remonttia ja pyysin yhtä remonttimiestä kahville: kerroin hänelle, että on pelottava asiakas. Remontti-Reiska tuli tiskille juomaan kahvia ja olemuksellaan teki selväksi, ettei ole lähdössä mihinkään. N. 10min kuluttua ukko poistui paikalta.
Onko varmasti tullut takaisin Myllypuroon? Ei saatana, uutta kuristusta odotellessa sitten.