Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset on kauniita ja menestyviä

Vierailija
08.07.2017 |

Laitoin tinderin puhelimeen, mutta en kehtaa antaa siellä juuri kenellekään sydäntä, kun kaikki tuntuu olevan niin hyvännäköisiä, meneviä ja menestyviä. Tinderissä naiset tekee varmaan sivutyönä mallinhommia, kun ovat niin kauniita. On kuvia Pariisin Riemukaarelta, New Yorkin kattohuoneistosta ja lumilautailua Sveitsissä. Mun elämänpiirini on paljon pienemmät. Vain metsään kaipaan silloin tällöin patikoimaan, mutta en juurikaan ulkomaille. Tunnen itseni nukkavieruksi trabantiksi uuden mersun vieressä. Mersusta ei taida edes löytyä semmoista vaihdetta, että nuo kaksi voisivat kulkea yhtä matkaa.

Minun pitäisi kai työstää itsetuntoani, mutta toisaalta olen tyytyväinen siihen, mitä minulla jo on. Olen tavallinen normaalit velvoitteet hoitava perusmies; en erityisen komea ja supliikki, mutta ei minua rumaksikaan voi sanoa. Omassa melko epätavallisessa harrastuksessani olen Suomen mittapuulla kohtalaisen taitava ja saan harrastuksesta iloa. Se ei vain tunnu riittävän herättämään kiinnostusta. Kuten Adhemar sanoo Williamille: "you have been weighted, you have been measured, and you have been found wanting". Joskus kun olen tapaillut naista useamman kuukauden, niin tuntuu, että mitä enemmän hän minuun tutustuu, sitä vähemmän kiinnostaa. Hän ehkä kuvitteli minusta suurempaa ja hienompaa kuin todellisuudessa olen. Nainen luulee ottaneensa minusta selon, vaikka se ei pidä paikkaansa. En vain paljasta itseäni helposti.
- Mukava mies jollekin toiselle, kuuluu yleensä tuomio.

Eipä tällä kirjoituksella tainnut sen suurempaa pointtia olla. Tuntuuko muistakin siltä, että naiset on kauniita ja menestyviä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele suomea ensin. "Naiset on"

Ei ihme, ettet sovi joukkoon.

Vierailija
2/6 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata uskoa kaikkea mitä näkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy sieltä miehistäkin niitä joilla on upeat matka ja mallikuvat sekä upeat työt. En minäkään niille sydäntä laita koska tuskin mitään yhteistä olisi.

Vierailija
4/6 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele suomea ensin. "Naiset on"

Ei ihme, ettet sovi joukkoon.

No sä et ainakaan taida olla noita ap:n mainitsemia kauniita ja menestyneitä naisia. :D

Vierailija
5/6 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut Tinderissä, mutta voin kuvitella sen olevan aika pinnallinen. Eivät rumat naiset kehtaa laittaa sinne itseään arvosteltaviksi. Heitä on jo lytätty ihan riittävästi muutenkin, joten miksi altistaa itseään lisää itsetunnon romutukselle.

Vierailija
6/6 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on kolmenlaisia naisia:

1) mallikuvilla varustetut kaunottaret jotka lienevät kaikkien paitsi sen oikean nuoren miljonäärihughgrantin ulottumattomissa

2) yh:t joilla on 5 koiraa ja 3 lasta

3) jämäluokka, pubiruusut ym

Poistin koko appin kun katselin valikoiman läpi ja totesin että eihän täällä ole mitään kelvollista.