Nainen, voisitko seurustella miehen kanssa joka on saanut vapautuksen armeijasta?
Itse olen saanut c-paperit sokeritaudin takia ja jotenkin tuntuu ettei naisilta heru ymmärrystä =(
mies 1994
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata kuunnella mitä naiset kirjoittelevat tähän ketjuun. Todellisuudessa naisia kiinnostaa dominoiva alffamies. Armeijan käymättömyys viestii beta miehen luonteesta, joka ei ikävä kyllä saa pikkuhousuja märiksi. Tuskimpa laadukas nainen ottaisi C-mies vässykkää.
Pitää täysin paikkansa.
Kyllähän sitä naisseuraa sai vähän "liikaakin" kun lomilla kulki upseerikokelaan salmiakit ja suoritusmerkit rinnassa 😉😃
Siviilit päällä vienti oli paljon vähäisempää.
T. reservin aliluutnantti
Jospa se kertookin vain siitä,että vain "mieheksi" pukeutuneena saatat kiinnostaa niitä, sitä sellaista "miehuutta" ihailevia naisia
(...muuten saavathan monet murhaajatkin vankilassa paljonkin ihailijapostia joiltain, juuri sen tyyppisiltä ihailijanaisilta)
Armeija on kyllä ollut viimeisin juttu mitä oon mieheltäni kysynyt.. :) En edes tiedä missä suorittanut, tai että onko edes suorittanut. Ja ollaan 30-v. kummatkin. Ja silti toisiamme rakastamme. Pitääpä kysyä ihan mielenkiinnosta :) Ja vastaus ei muuta mitään mihinkään suuntaan.
Riippuu täysin syystä, miksi on saanut vapautuksen. Jos syynä on sokeritauti, niin se olisi ihan hyvksyttävä syy ainakin jos kyseessä on 1-tyypin diabetes eikä mikään läski aikaansaamaton sipsinmutustaja. Ns. itsestä riippumattomat syyt on lähtökohtaisesti täysin ok.
Olisi oikeastaan ihan mukavaa vaihtelua kun vuodesta toiseen ei aina tarvitsisi kuunnella niitä juttuja "sillon kun me armeijassa..."