Nainen, voisitko seurustella miehen kanssa joka on saanut vapautuksen armeijasta?
Itse olen saanut c-paperit sokeritaudin takia ja jotenkin tuntuu ettei naisilta heru ymmärrystä =(
mies 1994
Kommentit (43)
Olen naimisissa miehen kanssa, joka sai vapautuksen diabeteksen takia. Enpä ole edes tullut ajatelleeksi, että sen pitäisi minua jotenkin häiritä.
Itse seurustelen miehen kanssa joka ei ole armeijaa käynyt sairauden vuoksi .mitä väliä onko käyny vai ei.
Menin sen kanssa naimisiin. Minun ikäluokassani fiksut eivät ylipäätään menneet armeijaan tai viimeistään kieltäytyivät kertausharjoituksista.
Itse katson miestä kokonaisuutena, onko hän miellyttävä ja minun tyyppiäni, en siitä onko hän käyny armeijan.
Vierailija kirjoitti:
En voisi. Sanon kyllä aina naamatusten, että sillä ei ole väliä, mutta kun asia tulee ilmi, niin vähennän automaattisesti yhteydenpitoa. Sori vaan, "miehet".
Siis mielestäsi niissä maissa joissa asevelvollisuutta ei ole,(esim. Englannissa, Irlannissa, Yhdysvalloissa,Ranskassa,Espanjassa,Italiassa ja Saksassa) asuukin vain naisia ja "miehiä".
Hyvä tietää tuo kantasi - se liikuttaakin varmasti maailmassa monia....
Mulle on lähinnä hirveä turn off ne ikuisen kestävät tylsät inttijutut.
N30
Olen naimisissa sivarin kanssa.
Hän ei toki saanut vapautusta, koska valitsi itse suorittavansa sivarin. Mulle sillä ei ollut mitään merkitystä, onko armeija suoritettu vai ei. Olen omalle pojallenikin (8v) jo puhunut, että valitsee sen vaihtoehdon, mikä hänestä parhaalta tuntuu ;)
Vierailija kirjoitti:
Jos Diabetes on vapautuksen syy, ei olisi ongelma. Se on vaiva jolle ei itse voi mitään ja joka toisaalta ei hoitotasapainossa ollessaan haittaa elämää juurikaan.
Jos taas syynä on jokin "polvivamma", totta vitussa olisi: en tee mitään miehellä jonka polvet ei nuorenakaan kestä pientä metsässä korraamista reppu selässä. Olisi tuo vaellusharrastus nääs vähän huonoa sellaisen miehen kanssa.
Kirjoititko tämän tosissasi? Miten se "polvivamma" eroaa diabeteksesta? Ovathan ne toki aivan eri juttuja mutta miten mystisesti sille polvivammalle voi jotain jos siinä on joku vamma joka eriasteisesti invalidisoi. Kyllä se diabeteskin voi haitata elämää vaikka olisi hoitotasapaino kunnossa.
Oletko niitä tyyppejä jotka sanoo jos on saanut ahdistuneisuushäiriön, epäsosiaalisen persoonan tai masennuksen takia vapautuksen armeijasta niin on vain lusmu "vastuunpakoilija" ja epäisänmaallinen yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä muuten tiedä yhdestäkään exästäni (7 kpl) onko armeijaa suoritettu...
Rentut ja luuserit on sun juttusi?
En ole tuo, kelle vastasit, mutta tuttavapiirissäni on ainakinkäsittämätön kolme avoliitossa olevaa paria, joista mies ei ole käynyt armeijaa. Yksi totaalikieltäytyjä, joka opettaa muhkealla palkalla laulamista ympäri maailman. Toinen on korkeatasoinen urheilija, jonka urheiluvammat ovat lykänneet armeijaan joutumista kunnes sanottiin, että enää ei viitsitä edes kutsua. Kolmas on sairauden vuoksi jättänyt armeijan käymättä, pyörittää menestyvää proteesifirmaa. Eivät ole mielestäni yhtään renttuluusereita. Totaalikieltäytymistä arvostan, osoittaa hienoa arvomaailmaa ja selkärankaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä muuten tiedä yhdestäkään exästäni (7 kpl) onko armeijaa suoritettu...
Rentut ja luuserit on sun juttusi?
En ole tuo, kelle vastasit, mutta tuttavapiirissäni on ainakinkäsittämätön kolme avoliitossa olevaa paria, joista mies ei ole käynyt armeijaa. Yksi totaalikieltäytyjä, joka opettaa muhkealla palkalla laulamista ympäri maailman. Toinen on korkeatasoinen urheilija, jonka urheiluvammat ovat lykänneet armeijaan joutumista kunnes sanottiin, että enää ei viitsitä edes kutsua. Kolmas on sairauden vuoksi jättänyt armeijan käymättä, pyörittää menestyvää proteesifirmaa. Eivät ole mielestäni yhtään renttuluusereita. Totaalikieltäytymistä arvostan, osoittaa hienoa arvomaailmaa ja selkärankaa.
Tuo käsittämätön-sana on pompannut vahngossa tuonne.
Ei kun vain vähintään reservin kapteenien kanssa vaan voisin olla.
Ei kannata kuunnella mitä naiset kirjoittelevat tähän ketjuun. Todellisuudessa naisia kiinnostaa dominoiva alffamies. Armeijan käymättömyys viestii beta miehen luonteesta, joka ei ikävä kyllä saa pikkuhousuja märiksi. Tuskimpa laadukas nainen ottaisi C-mies vässykkää.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata kuunnella mitä naiset kirjoittelevat tähän ketjuun. Todellisuudessa naisia kiinnostaa dominoiva alffamies. Armeijan käymättömyys viestii beta miehen luonteesta, joka ei ikävä kyllä saa pikkuhousuja märiksi. Tuskimpa laadukas nainen ottaisi C-mies vässykkää.
Pitää täysin paikkansa.
Kyllähän sitä naisseuraa sai vähän "liikaakin" kun lomilla kulki upseerikokelaan salmiakit ja suoritusmerkit rinnassa 😉😃
Siviilit päällä vienti oli paljon vähäisempää.
T. reservin aliluutnantti
Ainoastaan jos syy olisi mt-ongelmat, niin en tykkäisi. Välttelen ongelmatapauksia tietoisesti.
En voisi. Kunnon tossukka sellanen mies joka ei armeijaa käy. Nyyyyyh en mä haluuu!
Voin oikein kuvitella sellasen ison raavaan miehen pillittävän kun pitäisi armeijaan lähteä :D
Kyllähän tollaset lapaset koittaa vapautusta saada vaikka millä perusteilla. Noloa!
V*ttu että on säälittävää!
Kyllä mua vähän kaihersi, kun kuulin mieheni olevan B-mies ja vielä tykkimies kaiken lisäksi, vaikka oikeasti on kyllä todella älykäs. Oma isäni oli talvisodassa eturintamassa ja hänen isänsä oli sotilas Mannerheimin joukoissa. En haluaisi vävyksi mitään maanpuolustusvastaista aseistakieltäytyjää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos jatkaisit vain niiden "kuMpa saisin sitä reikää" -aloitusten tekemistä, etkä yrittäisi osallistua järkevään keskusteluun, kun älysi ei näemmä siihen riitä?
Tuskin sinun sitä tarvitsee asiaa koskaan edes miettiä. Jehovan todistajatkaan eivät kyllä nimittäin ihan kenen tahansa kanssa harkitsisikaan seurustelua.
Sen verran voin kyllä heistä kertoa,sillä tunnen itse aika monia Jehovan todistajia ihan henkilökohtaisesti.
Heillä on keskuudessaanja seurakunnassaan hyvin tarkat ohjeet ja käsitykset tuon seurusteluasian suhteen.