Lue keskustelun säännöt.
Onko päiväunista mitään hyötyä, jos ei nukahda?
07.07.2017 |
Jos pitää silmiä kiinni 20min ja uneksii siinä tietoisessa tilassa niin onko mitään tieteellisiä näyttöjä, miten se vaikuttaa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Muistelen nähneeni tutkimuksen, että päiväunet ovat hyväksi aivoille vaikka uni jäisikin hyvin hyvin pinnalliseksi. Pelkkä tietoinen lepääminenkin arjen kiireiden keskellä on terveellistä, jollei siellä sängynpohjalla koko päivää vietä.