Lue keskustelun säännöt.
Ostin tempranilloa. Hyi hitto mitä sukkamehua :-/
07.07.2017 |
Mutta juon toki pois, sillä ei minulla rahaa ole viemäriin kaadettavaksi. Silti harmittaa. Miksi en vain pidättäydy pinot noirissa ja shirazissa...ei koskaan enää tempranilloa, ei cabernet sauvignonia eikä merlottia. Yhh.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla