Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko ketään jonka lääkäri on todennut sairastuneen koska naapuri polttaa?

Vierailija
07.07.2017 |

Kertokaahan. Siis ihan todettu tupakasta johtuva sairaus joka on tullut naapurin parvekkeelta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä voi mitenkään todistaa.

Vierailija
2/10 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan tunne? Joku sanoi toisessa ketjussa että passiivinen tupakointi on vaarallisempaa kun itse tupakointi. Aattelin että pitäiskö röökiaskeihin sitten vaihtaa naapurin kuva?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yksi vauva paloi pahasti naapurin heittämästä tupakasta.

Vierailija
4/10 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän erään perheen jonka tupakoiva äiti ja tupakoimaton isä menettivät ainoan lapsen syövälle. Johtuiko tupakasta? Luulen että äiti poltti myös odottaessaan.

Vierailija
5/10 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne. Mutta tunnen pariskunnan, jossa absolutisti vaimo sai maksakirroosin, vaikka mies oli juoppo. Tietenkään maksakirroosin syy ei ollut puolison alkoholismi, mutta jotenkin kohtalon ivaa, että kävi juuri näinpäin.

Vierailija
6/10 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan tunne? Joku sanoi toisessa ketjussa että passiivinen tupakointi on vaarallisempaa kun itse tupakointi. Aattelin että pitäiskö röökiaskeihin sitten vaihtaa naapurin kuva?

Kyllä nyt sentään on vaarallisempaa kiskoa ne myrkyt omiin keuhkoihinsa, mutta kiistaton tosiasia on, että passiivinen tupakointi lisää monien sairauksien riskiä, mikä on kohtuutonta kun ihminen itse ei kuitenkaan ole valinnut tupakointia. Tupakansavu myös haisee todella pahalle ja saattaa pahentaa astman oireita. Riskit ovat ihan todellisia, eivätkä poistu sillä että kukaan av-mamma ei tuntisi ketään joka on todistettavasti sairastunut juuri jonkun tietyn naapurin tupakoinnista.

Vierailija
7/10 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta joku oli saanut raivarin naapurinsa kyttäämisestä.

Vierailija
8/10 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätkö ap oikeuttaa jotenkin parveketupakointiasi?

Vierailija
9/10 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syövän syytä harvoin pystyy aukottomasti todistamaan yksittäistapauksessa, mutta väestötasolla syöpien synnyn riskitekijät tunnetaan. Passiivinen tupakointi on yksi riskitekijöistä.

Vierailija
10/10 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta olen kuullut että parveketupakoinnista valittajille olisi tullut fyysisiä vammoja. Varsinkin viikonloppuiltaisin.