Minulla on hyvä työ, koulutus, rahaa... miksi en kelpaa miehille?
Taas yksi miestuttuni itkee somessa julkisesti, kun hänen parturi-kampaaja silikonitissityttöystävä oli häntä pettänyt ja kupannut rahaa kuukausitolkulla.. En ymmärrä miksi miehet eivät ymmärrä lopettaa tuota itsetuhoista kierrettä... miksi minä, kiltti ja kunnollinen nainen en kelpaa? Yritin jutella ja pyytää kesätapahtumiin, mutta hänellä on muka "kiire". Nyt hehkuttaa menevänsä kuppilaan samanlaisia naisia sisältävän porukan kanssa?
Miksi ei kilttinainen kelpaa?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
On naisen koulutuksella väliä, varsinkin jos mies on korkeakoulutettu. Tietenkin jokin naamarajakin on, mutta jos pitäisi valita 7/10 akateemisen, fiksun ja mukavan naisen ja 10/10 wt-lähiössä asuvan kampaajan välillä, niin kyllä minä sen akateemisen naisen valitsisin.
Akateeminen M26
Tuo on itsestäänselvää jos kampaajalla ei ole mitään muuta tarjottavaa kuin nätti naama.
Jos lähdetään siitä liikkeelle, että kumpikin nainen on "riittävän kaunis". Silloin on merkitystä minkälainen ihminen olisi ystävänä ja lähimmäisenä. Kumman kanssa nauttii enemmän viettää yhteistä aikaa. Ihmiset on erilaisia ja joidenkin kanssa sitä vain on paremmin saamalla aallonpituudella. Kumman kanssa tulee paremmin juttuun. Eihän kavereitakaan valita sen perusteella mikä koulutus heillä on.
Niputat yhteen akateemisuuden, fiksuuden ja mukavuuden. Miten akateeminen koulutus tekee ihmisestä mukavan? Yhtä hyvin esimerkkisi voisi kääntää ympäri niin, että kampaaja on se fiksu ja mukava.
Toki sellainen karikatyyrin omainen kananpersetukkainen hidasälyinen lähiön parturikampaaja on ehkä kamalin mahdollinen vaimoehdokas mitä voi vain kuvitella.
Vierailija kirjoitti:
Koulutus on ilmaisen koulutuksen maassa aika turha meriitti.
Tuota... silloin se juuri on meriitti, kun ei pääse isän setelitukoilla sisään.
Haluaisin kunnollisen kilttinaisen, mutta vedän puoleeni kaikkia alkoholisteja ja mt-tapauksia.
Jep, kuppiloissakin miehet pörrää sen yhden ja saman naisen ympärillä, ja sitten niitä vielä v*tuttaa jos se nainen on ollut jonkun muun miehen kanssa, kuin hänen itsensä. Sitten on huo*ra. Mutta on myös huo*a jos ei ole just hänen kanssaan. Kantsisko kattoa vähän muitakin kun niitä jännänaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minä haluan miehen, joka on komea ja kouluttautunut
Ap
Ja vielä ihmettelet miksi olet tuossa tilanteessa?
Olen siksi, että miehille kelpaa itsetuhoisesti aina vaan se silariblondit, jotka vie rahat, jakautuu ja jättää. Sitten ne itkee että niin käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olen siksi, että miehille kelpaa itsetuhoisesti aina vaan se silariblondit, jotka vie rahat, jakautuu ja jättää. Sitten ne itkee että niin käy.
Ai jaa, sulle ei sitten käykään älykäs mies. Ja lista on vasta alussa, joten ei ihme että silikonipommikin on parempi. Itsekin haet samaa ja olet vain kateellinen. Siis komeaa miestä, joka maksaa sulle silikonit.
naisten arvo perustuu vain laihuudella ja ulkonäölle. piste, ja nuoruudelle myös.
Minua aina kylmää, kun puhutaan "kelpaamisesta". Minä en halua "kelvata". Minä haluan, että minua "halutaan".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ai jaa, sulle ei sitten käykään älykäs mies. Ja lista on vasta alussa, joten ei ihme että silikonipommikin on parempi. Itsekin haet samaa ja olet vain kateellinen. Siis komeaa miestä, joka maksaa sulle silikonit.
Miten te miehet ette pysty ymmärtämään Ap:n pointtia. Ei Ap halua että mies ostaa hänelle silikonit. Jos hän haluaa silikonit hän varmaan voi ostaa ne ihan itse. Hän on käynyt koulunsa ja sen takia ihan hyvässä työssä, jossa palkkakin varmaan ihan hyvä. Get it? Sen sijaan Ap ihmettelee miksi miehet haluavat juuri niitä naisia jotka nyhtävät miehen rahat ja hassaavat silareihin jne ja sitten itkevät, kun kaikki naiset ovat lompakkoloisia. Tajuatko. ei kaikki naiset ole. Te miehet vaan juoksette juuri niiden lompakkoloisten perässä :D
Siksi koska miehetkin haluavat elämän olevan tiettyyn pisteeseen asti hauskaa sekkailua. Siinä missä nainen hakee ne ulkomaanreissuilta ja heilastelemalla ulkomaalaisten miesten kanssa, niin suomalainen mies hakee ne kotimaassa elämällä parisuhteessa vauhdikkaan ja eläväisen naisen kanssa.
Moni maisterinainen on niin omiin tapoihinsa luutunut, huumorintajuton ja tylsä nipottaja ettei heillä ole koulutuksestaan huolimatta mitään kysyntää. Tähän vielä päälle muodikas punavihreys niin peli on aika selvä.
Nämä miehet, jotka väittävät täällä, että naisen koulutus ei miehelle merkitse mitään, ovat itse kouluttamattomia miehiä, joille koulutettu nainen jonkinlainen uhka, epänaisellinen uraohjus, jolle mies ei noin vaan pääse sanelemaan sääntöjä. Kumma kyllä, että koulutetuilla miehillä on kuitenkin useammin koulutettu puoliso kuin kouluttamaton ja hehän juuri voivat valita puolisonsa useista kumppaniehdokkaista, koska kelpaavat sekä koulutetuille että kouluttamattomille naisille - nykyään lääkärimies valitsee puolisokseen useammin lääkärinaisen kuin sairaanhoitajan.
On melko tyhmää valita lastensa äidiksi nainen, joka viis veisaa koulutuksen tärkeydestä, koska asenteet siirtyvät sellaisenaan seuraavalle sukupolvelle. Kouluttamaton myös tekee usein ruumiillisesti raskaampaa työtä kuin koulutettu, rupsahtaa ja katkeroituu nopeammin, eikä suinkaan jaksa aina palvella miestä raskaan työpäivänsä päätteeksi.