Minulla on hyvä työ, koulutus, rahaa... miksi en kelpaa miehille?
Taas yksi miestuttuni itkee somessa julkisesti, kun hänen parturi-kampaaja silikonitissityttöystävä oli häntä pettänyt ja kupannut rahaa kuukausitolkulla.. En ymmärrä miksi miehet eivät ymmärrä lopettaa tuota itsetuhoista kierrettä... miksi minä, kiltti ja kunnollinen nainen en kelpaa? Yritin jutella ja pyytää kesätapahtumiin, mutta hänellä on muka "kiire". Nyt hehkuttaa menevänsä kuppilaan samanlaisia naisia sisältävän porukan kanssa?
Miksi ei kilttinainen kelpaa?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Olen lähestynyt kymmeniä hyvin tienaavia ja koulutettuja naisia, mutta en kelpaa heille. Kilttinainen kelpaisi mulle, mutta ei voi mitään, kun ootte niin nirsoja
Kun miehet haluaa naisen, joka käyttää aikansa ja rahansa itseensä niin minä haluan miehen, joka on komea ja kouluttautunut. Harmi jos et ole sitä, mutta naisia ei kiinnosta se että olet "kiltti" tai jotain muuta epäkiinnostavaa.
Ap
En ole jännä, myöskään ystäväpiirini ei ole jännä eikä myöskään mieheni ole jännä.
Silti olemme kaikki puolison löytäneet :)
Kyllähän naista vähän kiinnostaa, kenen kanssa mies on aikaisemmin ollut. Ei näytä hyvältä, jos siellä on ihan mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta naisen ammatti tai koulutus. Luonne ja ulkonäkö ovat tärkeitä.
Joo ja mua ei kiinnosta jos mies on "kiltti", vaan sillä pitää olla luonnetta ja tavoitteita sekä miehekäs olemus.
Hei eiks ookki ihanaa nyt kun me kaikki tajuttiin, että molemmat sukupuolet haluu jotain tiettyä asiaa toisesta? Vitsi miten hieno keskustelu :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miestä kiinnostais sun ammatti jne. Kun se sisin ja valitettavasti myös ulkonäkö merkitsevät paljon enemmän..
No niinpä. Jo tuo, että ap näki tarpeelliseksi mainita aloituksessaan "parturi-kampaaja", kertoo miten mätä on sisältä. Jos arvostaa toiset ihmiset noin niin ei ihmekään ettei kukaan halua sinun lähelle. Ainakaan kukaan kunnollinen.
Ihan samanlainen, kun miehet jotka jankkaa "jännämiehistä". Ne aina piirtää niistä miehistä kuvan jonain ihmishirviöinä, todella ällöttävää käytöstä aikuisilta mieheltä. Ja ilkeää :((( !!!
Noh, enpä ole ikinä kuullut, etteivät ne naisen tienaamat rahat olisi kelvanneet yhteisen talouden ylläpitoon, eikä se koulutuskaan pahaa tee. Kanasia ei monessakaan paikkaa kehtaa vaimonaan esitellä. Eli ap, plet etsinyt vääristä paikoista itsellesi miestä, ja sitäpaitsi, nainen valitsee, ei mies.
Vierailija kirjoitti:
EI ei eiii. Olin niin varma että tämä on provo! Ja sitten täällä miehet vastaavat tähän provoon. Ja nyt olen hämmentynyt, voisivatko miehet - nuo yhteiskuntamme uljaat, älykkäät ylläpitäjät - mennä tällaiseen huijaukseen, vai onko kyseessä kuitenkin asiallinen avaus.
Keskustelun aihe on tarpeeksi mielenkiintoinen. Mitä väliä sillä on vaikka aloitus on kieli poskella kirjoitettu. Saadaan sitä hyvää ajatusten vaihtoa aikaiseksi joka tapauksessa.
Pravda kirjoitti:
Noh, enpä ole ikinä kuullut, etteivät ne naisen tienaamat rahat olisi kelvanneet yhteisen talouden ylläpitoon, eikä se koulutuskaan pahaa tee. Kanasia ei monessakaan paikkaa kehtaa vaimonaan esitellä. Eli ap, plet etsinyt vääristä paikoista itsellesi miestä, ja sitäpaitsi, nainen valitsee, ei mies.
Yhdessä kumpikin kantaa kortensa kekoon. Tavallisessa työssä sitä rahaa tulee kuitenkin ihan tarpeeksi joka tapauksessa. Jos tienaat vähän paremmin niin ihan kiva. Voit vaikka ostaa itsellesi jotain niillä rahoilla. Puolison valinnassa moni muu asia painaa vaakakupissa monin verroin enemmän.
Eikä pidä myöskään liikaa sekoittaa keskenään koulutusta ja sivistystä. Liian herkästi vedetään johtopäätös siitä miten enemmän kouluja käynyt on parempi ystävä ja keskustelukumppani. Se ei mene ihan niin todellisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
minä haluan miehen, joka on komea ja kouluttautunut
Ap
Ja vielä ihmettelet miksi olet tuossa tilanteessa?
Princeofthailand kirjoitti:
Naisilla eri kuin miehillä. Raha ei kaunista naista. Jos oot ruma sit oot ruma. Ja en hauku nyt koska jonku mielestä oot varmaan nätti. Sanoin vaan et se raha ei ratkase mitään.
Älähän nyt. Vastikään luin kymmeniä sivuja miesten vakuutteluja, että kaikista rumimmankin naisen oven takana on kosijoita ihan jonoksi asti.
Minuakin ihmetyttää, miten naisen ammatilla ja tulotasolla ei ole merkitystä. Onhan sillä, viimeistään erovaiheessa. Silloin alkaa miesten itku, kun akka vie kaiken eikä ole maksanut mistään mitään. Voisiko noilla kahdella asialla olla mitään tekemistä keskenään?
Vierailija kirjoitti:
EI ei eiii. Olin niin varma että tämä on provo! Ja sitten täällä miehet vastaavat tähän provoon. Ja nyt olen hämmentynyt, voisivatko miehet - nuo yhteiskuntamme uljaat, älykkäät ylläpitäjät - mennä tällaiseen huijaukseen, vai onko kyseessä kuitenkin asiallinen avaus.
Ei enää merkitystä miten keskustelu lähti, tuotos on kiinnostava :)
Koulutus on ilmaisen koulutuksen maassa aika turha meriitti.
Etsit miestä väärästä kulttuurista. Menepä seuraavalla lomamatkallasi vaikkapa Kreikkaan. Siellähän niitä on aina ollut tarjolla komeita miehiä, joille kelpaa varakas nainen. Ja nyt en tarkoita pelkästään rantaleijonia, vaan ihan akateemisia ja fiksuja miehiä. Kreikassa yhteiskunta on niin huonossa jamassa, että avioliitto ulkomaalaisen kanssa ja lähtö maasta tuntuu todella houkuttelevalta ajatukselta.
Te miehet, jotka väitätte ettei koulutuksella ole väliä, mutta luonne kuitenkin merkitsee. Koulutus kertoo naisen luonteesta.
Vierailija kirjoitti:
Princeofthailand kirjoitti:
Naisilla eri kuin miehillä. Raha ei kaunista naista. Jos oot ruma sit oot ruma. Ja en hauku nyt koska jonku mielestä oot varmaan nätti. Sanoin vaan et se raha ei ratkase mitään.
Älähän nyt. Vastikään luin kymmeniä sivuja miesten vakuutteluja, että kaikista rumimmankin naisen oven takana on kosijoita ihan jonoksi asti.
Minuakin ihmetyttää, miten naisen ammatilla ja tulotasolla ei ole merkitystä. Onhan sillä, viimeistään erovaiheessa. Silloin alkaa miesten itku, kun akka vie kaiken eikä ole maksanut mistään mitään. Voisiko noilla kahdella asialla olla mitään tekemistä keskenään?
Koska miehet ottavat vastuun pariutumiskäyttäytymisestään? Pitää saada se mahd.nuori, kouluttautumaton mutta kaunis tyttö, joka vanhetessaan lemppaa miehen ja vie lapset ja puolet omaisuudesta kostoksi siitä, että mies pilasi hänen parhaat vuotensa itsekkyydellään yms.
Vierailija kirjoitti:
Te miehet, jotka väitätte ettei koulutuksella ole väliä, mutta luonne kuitenkin merkitsee. Koulutus kertoo naisen luonteesta.
Ei se kerro mitään.
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi miestuttuni itkee somessa julkisesti, kun hänen parturi-kampaaja silikonitissityttöystävä oli häntä pettänyt ja kupannut rahaa kuukausitolkulla.. En ymmärrä miksi miehet eivät ymmärrä lopettaa tuota itsetuhoista kierrettä... miksi minä, kiltti ja kunnollinen nainen en kelpaa? Yritin jutella ja pyytää kesätapahtumiin, mutta hänellä on muka "kiire". Nyt hehkuttaa menevänsä kuppilaan samanlaisia naisia sisältävän porukan kanssa?
Miksi ei kilttinainen kelpaa?
Sulla on p*ska luonne, kuten kilttimiehilläkin.
On naisen koulutuksella väliä, varsinkin jos mies on korkeakoulutettu. Tietenkin jokin naamarajakin on, mutta jos pitäisi valita 7/10 akateemisen, fiksun ja mukavan naisen ja 10/10 wt-lähiössä asuvan kampaajan välillä, niin kyllä minä sen akateemisen naisen valitsisin.
Akateeminen M26
No niinpä. Jo tuo, että ap näki tarpeelliseksi mainita aloituksessaan "parturi-kampaaja", kertoo miten mätä on sisältä. Jos arvostaa toiset ihmiset noin niin ei ihmekään ettei kukaan halua sinun lähelle. Ainakaan kukaan kunnollinen.