Naiset jäädyttävät munasolujaan, koska eivät löydä hyviä miehiä
Tähän on tultu. Hyvistä miehistä on huutava pula. Mitä mieltä?
http://www.iltamakasiini.fi/artikkeli/537903-naiset-jaadyttavat-munasol…
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En aio laskea vaatimustasoani vain siksi, että yhteiskunta sellaista minulta odottaa. Jos en löydä mieleistäni miestä, saa perhe jäädä kohdallani perustamatta. En yö hynttyitä yhteen jonkun luuserin kanssa vain siksi, että olisi pakko. Olisin itsekin valmis pakastamaan munasolujani, jos olisin ehdottomasti sitä mieltä, että haluan lapsen jossain kohtaa. Nykytilanteessa toivon edelleen löytäväni sopivan kumppanin, jonka kanssa perheen voin perustaa, ja koska olen 28-vuotias, minulla on vielä hetki armonaikaa.
Mitä menestyneempi mies sitä enemmän on halukkaita saada se. Sellaiset miehet haluaa vain parhaista parhaimman. Yli 25 vuotiasta sellainen ei koskaan ota. Kun on tuhansia 20 vuotiaita jotka haluaa hänen kanssaan yhteen.
Mitä menestyneempi mies on sitä enemmän hän pettää.
Joten et kyllä tule onnistumaan
Käypä välillä tuolla oikeassa elämässä. Siellä asiat voi olla eri tavalla kuin sinun maailmassasi. Ja mene muualle provoilemaan.
Noita kriteereitä ei täytä kuin murto-osa miehistä. Todella pieni osa.
Niistä miehistä on äärimmäisen kova kilpailu.
Edellinen kommentti oli tarkoitettu tuohon lauseeseen, että kukaan menestynyt mies ei ota yli 25-vuotiasta.
p.s. voisitteko provoilla välillä muilla aiheilla? Tää on pikkasen tylsää.
Niinpä:D ja se on vieläpä sama tyyppi eri niemellä. Nyt näköjään sinkkumies tällä kertaa.
No ei ollut ainakaan Sinkkumies. sinkkumies se voi olla..
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaha täällä taas joku lassukka-provo vauhdissa :D tämä nimimerkki sinkkumies:D
Kiitos Kultu huomiosta (huomaa iso kirjain) Mä nautin aina tästä ;)
Sinkkumies (kiitos kiitos kiitos)
Ketähän kuluta kiitätä kun mulla on jo mies ja lapset😅😃
Te ootte niin ennalta arvattavia ja tylsiä. Alhainen ÄÖ?
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sitä ei löydy parhaassa panoiässä, niin miksi ihmeessä sitä löytyisi rupsahtaneena. Sitä mieltä, että ne vähemmät miehet ottavat sitten nuorempia ja kauniimpia naisia itselleen.
Sinkkumies
Nämä rupsahtamis-kommentit on aina hyviä kun itse olen 34-vuotias timmimpi kuin moni 20v ja omistan treenatun kropan sekä lihaksia. Minulla on onneksi vielä aikaa siihen 40v. Haluan lapsia ja teen sitten niitä yksin jos ei hyvää näiden ehdokkaiden joukosta löydy:)
Huoh ;( .. sovitaan niin. Tik Tak.
Sinkkumies
Ei tarvitse sopia kun asia on niin:) mutta nyt lähdenkin lenkille, hyvää iltaa sinullekin!
No ei se ihan ole. Kiristetty naama ei vastaa sitä alle 25v. pinkeetä ihoa. Hyviä lenkkejä kuitenkin, ollaan me ihmisiä silti vaikka ikää olisikin mittarissa.
Sinkkumies
Rakkaat palstamiehet, ettekö te ymmärrä, että teille kaikille ei riitä niitä alle 25 v. instamirrejä? Jos yli 25 v. nainen ei kelpaa, niin älkää sitten piru vieköön valittako! Tämäkin ketju täynnä miesten itkua siitä, että kun eivät naisille kelpaa vaikka asia tuntuu olevan päinvastoin!
ex oli 24v.
Sinkkumies
Okei, eli olet provo. Ei kukaan voi olla noin urpo :D
Ihan totta se on, vaikka ei kai nämä "palstatotuudet" ketään kiinnosta, että kuka ei voi olla kenenkin kanssa jne.
Sinkkumies
Lassukab provo. Kukaan mies, jolla on vientiä, ei täällä tähän aikaan pe-illasta ole:D ainoastaan me mammat.
Who cares. Mulla on hommat jo paketissa. Ei tässä enää ketään oteta..
Sinkkumies
Miks muuten linkkaat jonkun naisen keskusteluja tänne samaan ketjuun :D
No en oo linkannut. Sitten joku on käyttänyt nimimerkkiäni.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko hankkia elämä?:D Ootko kuullut sellaisesta? Sillee niinku netin ulkopuolista ja ihan aitoa, ei mielikuvitus :D kannattaa kokeilla!
Minusta on kyllä jotenkin suloista, että jonkun elämän sisältö on mammoille provoilu <3 Ajatelkaa niitä kelvottomia nuoria miehiä, jotka nytkin ovat baareissa ja iskevät naisia ja sitten on tämä yksi herranterttu, joka viettää täällä aikaansa meidän kanssa. Suloista.
No niinpä:) meidän seura kiinnostaa enemmän kuin ikäistensä naisten ja kavereita ei varmaan edes ole. Harmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" Yalen yliopiston väitteen mukaan kouluttautuneet naiset kärsivät perheen perustamiseen soveltuvien, älykkäiden ja korkeasti koulutettujen miesten niukasta tarjonnasta."
Ei jotenkin yllättänyt mutta mun mielestä nuo naiset toimivat fiksusti. Toivottavasti eivät loputtomiin etsi vaan lopulta hankkivat sen lapsen vaikka spermanluovuttajaa käyttäen koska mikään ei mun mielestä ole surullisempaa kuin se että joku jää lapsettomaksi vasten tahtoaan
Tuo ei vain voi faktisesti mitenkään pitää paikkaansa.
Nykyäänhän pidetään valtavaa porua siitä, että miehet hallitsevat maailmaa. Johtavat yrityksiä, valtioita, järjestöjä, kansoittavat tiedemaailman kärkeä jne. Ja toisaalta sanotaan ettei löydy älykkäitä ja korkeakoulutettuja miehiä. Jokin tässä ei nyt täsmää.
Myöskään korkeakoulutettujen sukupuolijakauma tuskin on missään niin epäsuhtainen, että siitä aiheutuisi todellisia ongelmia parinvalinnassa. Mikäs on jakauma UK:ssa sukupuolen perusteella? En jaksa lähteä kaivelemaan.Naiset puhuvat paskaa.
UK:ssa gappi on melkein 10% naisten hyväksi.
Tokihan tässä pitää nyt huomioida, että ns. höpöhöpö-linjoille hakeutuvia miehiä on käytännössä nolla, mutta myös niissä opiskelleet naiset lasketaan korkeakoulutetuiksi vaikka työelämässä paistaisivatkin burgereita mäkkärissä tai rei'ittäisivät papereita valtion pölyisissä konttoreissa.
Ja naiset leveilevät nimenomaan koulutuksellaan - olipa se miten turha tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" Yalen yliopiston väitteen mukaan kouluttautuneet naiset kärsivät perheen perustamiseen soveltuvien, älykkäiden ja korkeasti koulutettujen miesten niukasta tarjonnasta."
Ei jotenkin yllättänyt mutta mun mielestä nuo naiset toimivat fiksusti. Toivottavasti eivät loputtomiin etsi vaan lopulta hankkivat sen lapsen vaikka spermanluovuttajaa käyttäen koska mikään ei mun mielestä ole surullisempaa kuin se että joku jää lapsettomaksi vasten tahtoaan
Tuo ei vain voi faktisesti mitenkään pitää paikkaansa.
Nykyäänhän pidetään valtavaa porua siitä, että miehet hallitsevat maailmaa. Johtavat yrityksiä, valtioita, järjestöjä, kansoittavat tiedemaailman kärkeä jne. Ja toisaalta sanotaan ettei löydy älykkäitä ja korkeakoulutettuja miehiä. Jokin tässä ei nyt täsmää.
Myöskään korkeakoulutettujen sukupuolijakauma tuskin on missään niin epäsuhtainen, että siitä aiheutuisi todellisia ongelmia parinvalinnassa. Mikäs on jakauma UK:ssa sukupuolen perusteella? En jaksa lähteä kaivelemaan.Naiset puhuvat paskaa.
Kun edelleen sille koulutetulle miehellä käy kaunis kampaajakin.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Sähän se ennalta arvattava
Olet:D eikö sun pitäis nyt lähteä viettämään aikaa kavereiden kanssa? Ainiin, mut eihän sulla vissiin ole niitä:/
Huomaatko sinkkumies, että olet ainut mies tässä keskustelussa samoin kun ilmeisesti monessa muussa:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Sähän se ennalta arvattava
Olet:D eikö sun pitäis nyt lähteä viettämään aikaa kavereiden kanssa? Ainiin, mut eihän sulla vissiin ole niitä:/
Siis keksitkö sä näin heikkotasoisia juttuja ihan itse? Vai auttaako kaverit ;)
Ootteko lyöneet "viisaat" päät yhteen?
hihhih..
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Huomaatko sinkkumies, että olet ainut mies tässä keskustelussa samoin kun ilmeisesti monessa muussa:D
Mitäs se minua kiinnostaa, jos te kirjoittelette miehinäkin. Onhän näitä ollut aina. Mä otan pari kaljaa ja tää on vain ajanhupia.
Sinkkumies
Ei ole ainoa mies.
On täällä muitakin. Mutta pilasitte ketjun tuolla jankkaamisellanne ja asia hukkui.
Ongelmia miehissä:
- yltiöpinnallisuus. Ulkonäöllä saa olla väliä, suurimmalle osalle ihmisistä sillä on, mutta esim. tämä ajattelu, että nainen menee 26 vuotta (?) täytettyään jotenkin pilalle, vaikka olisi hyväkuntoinen ja itsestään huolehtiva, on mulle käsittämätöntä. Monet 40-vuotiaatkin naiset on todella kauniita omaan silmään (itse oon 23). Ei se ulkonäkö edes välttämättä muutu niin paljoa, ei vaan näytetä enää siltä että ollaan juuri päästy teini-iästä. Mielestäni tässä kyse ei tässä ole edes siitä, että 20-vuotiaan ulkonäkö viehättää automaattisesti niin paljon, vaan kunnoituksen puutteesta naisia kohtaan. Halutaan nuorempi, joka on helpommin vietävissä.
Se, mitä vaaditaan jonkun ulkonäöltä, heijastaa myös kunnioituksen määrää sitä ihmistä ihmisenä kohtaan. Eikä naiset voi koskaan voittaa tollaisessa pelissä, teki mitä tahansa
- suhtautuminen naisiin. Puhutaan naisista kummallisilla ja halventavilla sanoilla. Nähdään nainen kokoelmana hyödykkeitä itselle. Suuri materialistisuus näissä asioissa. Ei oo koskaan tarvinnut nähdä asioita naisten näkökulmasta, tai miettiä sitä mitä eläminen oikeasti on naisena, ja se näkyy (miesnäkökulma taas on perinteisesti tullut vähän joka puolelta esille). Vaikeus nähdä naiset ihmisinä
- ylipäänsä inhottavat, rumat ajattelutavat, itsekkyys. Eikä pyritä parempaan
- vastuun kantamisen puute. Hankitaan perhe (tätä ei ole kenenkään pakko tehdä, en halua kuulla mitään "puoliso pakotti"-nyhväyksiä), mutta jätetään vastuu kodista ja perheestä naiselle. Liittyy selvästi aiempiin kohtiin
Tässä nyt joitain mua ahdistavia ja huolettavia kohtia. Tietenkin on myös parempia miehiä, mutta näihin kuitenkin törmää liian usein. Monesta miehestä saisi parisuhdekelpoisen, jos näistä asioista oikeasti päästäisiin eroon. Ja joo, materialistisuutta on naisissakin, mutta nää listatut on silti selvästi keskimäärin enemmän miehiä koskevia ongelmia. Miehet ei synnynnäisesti ole tällaisia, vaan tällaiseksi opitaan
Mikä on "vaatimustason laskeminen"? En halua renttua, mutta en ymmärrä mikä ongelma siinä on, että miehellä on alhaisempi koulutus. Olen itse korkeakoulutettu ja työkavereistani (myös korkeakoulutettuja naisia) useilla on mies, jolla on alhaisempi koulutus kuin heillä. Yksi on muurari, toinen on asentaja ja kolmas on varaosien myymälässä töissä. Nämä miehet eivät ole renttuja, vaan työsskäyviä, tavallisia, päihteettömiä, siistejä ja hyviä isiä. Naiset arvostavat järkeviä oloja, säännöllisiä tuloa (ei tarvitse olla isoja), vakautta, rehellisyyttä ja huomaavaisuutta. Sellaisista miehistä on vain valitettavasti huutava pula. Miehet ottavat usein mieluimmin viinaa sen sijaan, että yrittäisivät työstää ongelmiansa ja tunnustaisivat, etteivät kaikki saa miss Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ainoa mies.
On täällä muitakin. Mutta pilasitte ketjun tuolla jankkaamisellanne ja asia hukkui.
Näinhän se on. Kun nainen ei pärjää, niin sitten käydään henkilöön kiinni ja yleensä joukolla. Tosin nyt(kin) kohtasivat voittajansa.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Ongelmia miehissä:
- yltiöpinnallisuus. Ulkonäöllä saa olla väliä, suurimmalle osalle ihmisistä sillä on, mutta esim. tämä ajattelu, että nainen menee 26 vuotta (?) täytettyään jotenkin pilalle, vaikka olisi hyväkuntoinen ja itsestään huolehtiva, on mulle käsittämätöntä. Monet 40-vuotiaatkin naiset on todella kauniita omaan silmään (itse oon 23). Ei se ulkonäkö edes välttämättä muutu niin paljoa, ei vaan näytetä enää siltä että ollaan juuri päästy teini-iästä. Mielestäni tässä kyse ei tässä ole edes siitä, että 20-vuotiaan ulkonäkö viehättää automaattisesti niin paljon, vaan kunnoituksen puutteesta naisia kohtaan. Halutaan nuorempi, joka on helpommin vietävissä.
Se, mitä vaaditaan jonkun ulkonäöltä, heijastaa myös kunnioituksen määrää sitä ihmistä ihmisenä kohtaan. Eikä naiset voi koskaan voittaa tollaisessa pelissä, teki mitä tahansa
- suhtautuminen naisiin. Puhutaan naisista kummallisilla ja halventavilla sanoilla. Nähdään nainen kokoelmana hyödykkeitä itselle. Suuri materialistisuus näissä asioissa. Ei oo koskaan tarvinnut nähdä asioita naisten näkökulmasta, tai miettiä sitä mitä eläminen oikeasti on naisena, ja se näkyy (miesnäkökulma taas on perinteisesti tullut vähän joka puolelta esille). Vaikeus nähdä naiset ihmisinä
- vastuun kantamisen puute. Hankitaan perhe (tätä ei ole kenenkään pakko tehdä, en halua kuulla mitään "puoliso pakotti"-nyhväyksiä), mutta jätetään vastuu kodista ja perheestä naiselle. Liittyy selvästi aiempiin kohtiinTässä nyt joitain mua ahdistavia ja huolettavia kohtia. Tietenkin on myös parempia miehiä, mutta näihin kuitenkin törmää liian usein. Monesta miehestä saisi parisuhdekelpoisen, jos näistä asioista oikeasti päästäisiin eroon. Ja joo, materialistisuutta on naisissakin, mutta nää listatut on silti selvästi keskimäärin enemmän miehiä koskevia ongelmia. Miehet ei synnynnäisesti ole tällaisia, vaan tällaiseksi opitaan
Miehethän ne niitä käsilaukkuja osteleekin.
Pata kattilaa..
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Ongelmia miehissä:
- vastuun kantamisen puute. Hankitaan perhe (tätä ei ole kenenkään pakko tehdä, en halua kuulla mitään "puoliso pakotti"-nyhväyksiä), mutta jätetään vastuu kodista ja perheestä naiselle. Liittyy selvästi aiempiin kohtiinTässä nyt joitain mua ahdistavia ja huolettavia kohtia. Tietenkin on myös parempia miehiä, mutta näihin kuitenkin törmää liian usein. Monesta miehestä saisi parisuhdekelpoisen, jos näistä asioista oikeasti päästäisiin eroon. Ja joo, materialistisuutta on naisissakin, mutta nää listatut on silti selvästi keskimäärin enemmän miehiä koskevia ongelmia. Miehet ei synnynnäisesti ole tällaisia, vaan tällaiseksi opitaan
Kyllä naisetkin vaativat ulkonäköä. Ei kelpaa vanhempi kaljuuntuva mies edes oman ikäisilleen naisille
Kumma että miehiä pitää epäinhimillistää jos he eivät aiheuta tinglesejä pöksyissä.
Voiko ihminen oikeasti olla niin yksinkertainen, että arvottaa potentiaalisen kumppanin jonkun oppiarvon mukaan? Moni matalasti koulutettu nainen tekee vastuullisempaa työtä kuin korkeammin koulutettu mies ja päinvastoin. Henkistä kanttia vaativat ammatit ovat äärimmäisen miesvaltaisia, mutta eivät aina vaadi korkeaa koulutusta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on "vaatimustason laskeminen"? En halua renttua, mutta en ymmärrä mikä ongelma siinä on, että miehellä on alhaisempi koulutus. Olen itse korkeakoulutettu ja työkavereistani (myös korkeakoulutettuja naisia) useilla on mies, jolla on alhaisempi koulutus kuin heillä. Yksi on muurari, toinen on asentaja ja kolmas on varaosien myymälässä töissä. Nämä miehet eivät ole renttuja, vaan työsskäyviä, tavallisia, päihteettömiä, siistejä ja hyviä isiä. Naiset arvostavat järkeviä oloja, säännöllisiä tuloa (ei tarvitse olla isoja), vakautta, rehellisyyttä ja huomaavaisuutta. Sellaisista miehistä on vain valitettavasti huutava pula. Miehet ottavat usein mieluimmin viinaa sen sijaan, että yrittäisivät työstää ongelmiansa ja tunnustaisivat, etteivät kaikki saa miss Suomea.
Vaikea että on oikein huutava pula tavallisista miehistä ? :D keneen uskotte naiset tuon teidän jauhamanne paskan vakuuttavan? Tavalliset miehet ovat liian tylsiä- huutava pula on hyvin tienaavista komeista miehistä. Sen minäkin kyllä uskon
Minusta on kyllä jotenkin suloista, että jonkun elämän sisältö on mammoille provoilu <3 Ajatelkaa niitä kelvottomia nuoria miehiä, jotka nytkin ovat baareissa ja iskevät naisia ja sitten on tämä yksi herranterttu, joka viettää täällä aikaansa meidän kanssa. Suloista.