Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset jäädyttävät munasolujaan, koska eivät löydä hyviä miehiä

Vierailija
07.07.2017 |

Tähän on tultu. Hyvistä miehistä on huutava pula. Mitä mieltä?

http://www.iltamakasiini.fi/artikkeli/537903-naiset-jaadyttavat-munasol…

Kommentit (122)

Vierailija
81/122 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sitä ei löydy parhaassa panoiässä, niin miksi ihmeessä sitä löytyisi rupsahtaneena. Sitä mieltä, että ne vähemmät miehet ottavat sitten nuorempia ja kauniimpia naisia itselleen.

Sinkkumies

Nämä rupsahtamis-kommentit on aina hyviä kun itse olen 34-vuotias timmimpi kuin moni 20v ja omistan treenatun kropan sekä lihaksia. Minulla on onneksi vielä aikaa siihen 40v. Haluan lapsia ja teen sitten niitä yksin jos ei hyvää näiden ehdokkaiden joukosta löydy:)

Huoh ;( .. sovitaan niin. Tik Tak.

Sinkkumies

Ei tarvitse sopia kun asia on niin:) mutta nyt lähdenkin lenkille, hyvää iltaa sinullekin!

No ei se ihan ole. Kiristetty naama ei vastaa sitä alle 25v. pinkeetä ihoa. Hyviä lenkkejä kuitenkin, ollaan me ihmisiä silti vaikka ikää olisikin mittarissa.

Sinkkumies

Minun naamaani ei ole kiristetty, en meikkaa kuin kevyesti ja ruokavalio on aina ollut terveellinen en poltta enkä juo. Näytän ihoni puolesta ihan 23v. Ryppyjä Ei siis tule muuta kun jos paljon nauran silmäkulmassa näkyy hieman. Kiitoksia:)

Yleensä paskan puhujan tunnistaa todistelun tarpeesta. Vähän vähempi tai no rehellisesti ainakin puolet vähemmän todistelua ensi kerran kun nähdään Porvoossa.

Sinkkumies

Harmi että olet noin negatiivinen muita kohtaan. Kannattaa miettiä miksi sinä et ole sitä unelmiesi naista saanut :) minun ei tarvitse todistella yhtään mitään, ihmiset ympärilläni sen tietävät ja miehet, jotka ovat kiinnostuneet minusta. En vain halua valita pitkän suhteen jälkeen ketä tahansa, kun kyseessä on tulevan lapseni isä:) nyt illan jatkoja!

Oletatko sä oikeasti, että toi menee läpi? Buhahhaa... ;)

Sinkkumies

Oletko sinä katkera tällä 34v joka voi valita kenet haluaa? :D siltä se vähä vaikuttaa! Trolli sä olet.

Vierailija
82/122 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aio laskea vaatimustasoani vain siksi, että yhteiskunta sellaista minulta odottaa. Jos en löydä mieleistäni miestä, saa perhe jäädä kohdallani perustamatta. En yö hynttyitä yhteen jonkun luuserin kanssa vain siksi, että olisi pakko. Olisin itsekin valmis pakastamaan munasolujani, jos olisin ehdottomasti sitä mieltä, että haluan lapsen jossain kohtaa. Nykytilanteessa toivon edelleen löytäväni sopivan kumppanin, jonka kanssa perheen voin perustaa, ja koska olen 28-vuotias, minulla on vielä hetki armonaikaa.

Mitä menestyneempi mies sitä enemmän on halukkaita saada se. Sellaiset miehet haluaa vain parhaista parhaimman. Yli 25 vuotiasta sellainen ei koskaan ota. Kun on tuhansia 20 vuotiaita jotka haluaa hänen kanssaan yhteen.

Mitä menestyneempi mies on sitä enemmän hän pettää. 

Joten et kyllä tule onnistumaan

Fail. Jos mies saa tarpeeksi naisia sinkkuna ei ole pakko edes sitoutua ja pettää. Keskitason miehet pettävät eniten. Alimman tason miehet taas ovat tyytyneet kohtaloonsa.

Sinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/122 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aio laskea vaatimustasoani vain siksi, että yhteiskunta sellaista minulta odottaa. Jos en löydä mieleistäni miestä, saa perhe jäädä kohdallani perustamatta. En yö hynttyitä yhteen jonkun luuserin kanssa vain siksi, että olisi pakko. Olisin itsekin valmis pakastamaan munasolujani, jos olisin ehdottomasti sitä mieltä, että haluan lapsen jossain kohtaa. Nykytilanteessa toivon edelleen löytäväni sopivan kumppanin, jonka kanssa perheen voin perustaa, ja koska olen 28-vuotias, minulla on vielä hetki armonaikaa.

Kuinka moni mies kymmenestä on mielestäsi luuseri?

Tarkoitan vain että melko turha puhua tuohon sävyyn kun suurin osa miehistä on vapaana. Suurin osa miehistä ei kuitenkaan ole luusereita - ainakaan mitattuna perinteisin mittarein; talous, sosiaalinen elämä jne.

Naiset eivät ehkä tykkää heistä, mutta luuseriksi nimitteleminen sinun henkilökohtaisen mielipiteesi perusteella on kyllä melko ikävää. Ja antaa väärän kuva yleisölle.

Siihen on ihan syynsä, miksi he eivät kiinnosta naisia. Kannattaisi katsoa peiliin (ja ei, en puhu ulkonäöstä). Raha, status tms. eivät nimittäin korvaa paskaa luonnetta.

Nyt olet vain täysi kusipää. Se että haukut suurinta osaa vastakkaisesta sukupuolesta tekee sinusta vaan kusipään. 

Vierailija
84/122 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha täällä taas joku lassukka-provo vauhdissa :D tämä nimimerkki sinkkumies:D

Vierailija
85/122 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo johtuu naisten epäonnistuneesta pariutumistaktiikasta. Ei nainen voi kolmekymppisenä enää olettaa, että hyviä miehiä on heille tarjolla. Siinä mielessä elähtäneiden naisten "Hyviä miehiä ei ole" -kitinä osuu kyllä oikeaan.

Kyllä se lopullinen valinta on parasta alle 25-vuotiaana tehdä. 

Hah, hah. Nainen voi nykyään pakastaa munikset ja valita ulkomailta tai Suomesta siittiöt ja tehdä sellaisen lapsen kuin haluaa.

Vierailija
86/122 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sitä ei löydy parhaassa panoiässä, niin miksi ihmeessä sitä löytyisi rupsahtaneena. Sitä mieltä, että ne vähemmät miehet ottavat sitten nuorempia ja kauniimpia naisia itselleen.

Sinkkumies

Nämä rupsahtamis-kommentit on aina hyviä kun itse olen 34-vuotias timmimpi kuin moni 20v ja omistan treenatun kropan sekä lihaksia. Minulla on onneksi vielä aikaa siihen 40v. Haluan lapsia ja teen sitten niitä yksin jos ei hyvää näiden ehdokkaiden joukosta löydy:)

Sinkkumies

Ei tarvitse sopia kun asia on niin:) mutta nyt lähdenkin lenkille, hyvää iltaa sinullekin!

No ei se ihan ole. Kiristetty naama ei vastaa sitä alle 25v. pinkeetä ihoa. Hyviä lenkkejä kuitenkin, ollaan me ihmisiä silti vaikka ikää olisikin mittarissa.

Sinkkumies

Minun naamaani ei ole kiristetty, en meikkaa kuin kevyesti ja ruokavalio on aina ollut terveellinen en poltta enkä juo. Näytän ihoni puolesta ihan 23v. Ryppyjä Ei siis tule muuta kun jos paljon nauran silmäkulmassa näkyy hieman. Kiitoksia:)

Yleensä paskan puhujan tunnistaa todistelun tarpeesta. Vähän vähempi tai no rehellisesti ainakin puolet vähemmän todistelua ensi kerran kun nähdään Porvoossa.

Sinkkumies

Harmi että olet noin negatiivinen muita kohtaan. Kannattaa miettiä miksi sinä et ole sitä unelmiesi naista saanut :) minun ei tarvitse todistella yhtään mitään, ihmiset ympärilläni sen tietävät ja miehet, jotka ovat kiinnostuneet minusta. En vain halua valita pitkän suhteen jälkeen ketä tahansa, kun kyseessä on tulevan lapseni isä:) nyt illan jatkoja!

Oletatko sä oikeasti, että toi menee läpi? Buhahhaa... ;)

Sinkkumies

Oletko sinä katkera tällä 34v joka voi valita kenet haluaa? :D siltä se vähä vaikuttaa! Trolli sä olet.

Mä en taatusti ole kade yhdellekään yli 30 v. naiselle, enkä miehelle. Mietin tosin, että en kyllä ole kade yhdellekään naiselle koskaan ;)

Sinkkumies

Vierailija
87/122 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä menestyneempi mies sitä enemmän on halukkaita saada se. Sellaiset miehet haluaa vain parhaista parhaimman. Yli 25 vuotiasta sellainen ei koskaan ota. Kun on tuhansia 20 vuotiaita jotka haluaa hänen kanssaan yhteen.

Käypä välillä tuolla oikeassa elämässä. Siellä asiat voi olla eri tavalla kuin sinun maailmassasi. Ja mene muualle provoilemaan.

Noita kriteereitä ei täytä kuin murto-osa miehistä. Todella pieni osa.

Niistä miehistä on äärimmäisen kova kilpailu. 

Vierailija
88/122 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo johtuu naisten epäonnistuneesta pariutumistaktiikasta. Ei nainen voi kolmekymppisenä enää olettaa, että hyviä miehiä on heille tarjolla. Siinä mielessä elähtäneiden naisten "Hyviä miehiä ei ole" -kitinä osuu kyllä oikeaan.

Hah, hah. Nainen voi nykyään pakastaa munikset ja valita ulkomailta tai Suomesta siittiöt ja tehdä sellaisen lapsen kuin haluaa.

Miehet lähinnä säälivät yh äitejä, jos nyt sillä meinasit leijua?

Sinkkumies

Vierailija
89/122 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tietenkin jos on pedo! Ei kukaan terve ihminen tee noin

Vierailija
90/122 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt kohtaanto ongelma, jos naiset leijuvat asioilla, jotka ovat miehille yhdentekeviä.

Sinkkumies

Vierailija
91/122 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Yalen yliopiston väitteen mukaan kouluttautuneet naiset kärsivät perheen perustamiseen soveltuvien, älykkäiden ja korkeasti koulutettujen miesten niukasta tarjonnasta."

Ei jotenkin yllättänyt mutta mun mielestä nuo naiset toimivat fiksusti. Toivottavasti eivät loputtomiin etsi vaan lopulta hankkivat sen lapsen vaikka spermanluovuttajaa käyttäen koska mikään ei mun mielestä ole surullisempaa kuin se että joku jää lapsettomaksi vasten tahtoaan

Vierailija
92/122 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Sinkkumies

Sinkkumies

Rakkaat palstamiehet, ettekö te ymmärrä, että teille kaikille ei riitä niitä alle 25 v. instamirrejä? Jos yli 25 v. nainen ei kelpaa, niin älkää sitten piru vieköön valittako! Tämäkin ketju täynnä miesten itkua siitä, että kun eivät naisille kelpaa vaikka asia tuntuu olevan päinvastoin!

ex oli 24v.

Sinkkumies

Okei, eli olet provo. Ei kukaan voi olla noin urpo :D

Ihan totta se on, vaikka ei kai nämä "palstatotuudet" ketään kiinnosta, että kuka ei voi olla kenenkin kanssa jne.

Sinkkumies

Lassukab provo. Kukaan mies, jolla on vientiä, ei täällä tähän aikaan pe-illasta ole:D ainoastaan me mammat.

Vierailija
93/122 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käypä välillä tuolla oikeassa elämässä. Siellä asiat voi olla eri tavalla kuin sinun maailmassasi. Ja mene muualle provoilemaan.

Edellinen kommentti oli tarkoitettu tuohon lauseeseen, että kukaan menestynyt mies ei ota yli 25-vuotiasta. 

p.s. voisitteko provoilla välillä muilla aiheilla? Tää on pikkasen tylsää.

Vierailija
94/122 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos Kultu huomiosta (huomaa iso kirjain)  Mä nautin aina tästä ;)

Sinkkumies (kiitos kiitos kiitos)

Vierailija
95/122 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellinen kommentti oli tarkoitettu tuohon lauseeseen, että kukaan menestynyt mies ei ota yli 25-vuotiasta. 

p.s. voisitteko provoilla välillä muilla aiheilla? Tää on pikkasen tylsää.

Niinpä:D ja se on vieläpä sama tyyppi eri niemellä. Nyt näköjään sinkkumies tällä kertaa.

Vierailija
96/122 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Sinkkumies

Sinkkumies

Rakkaat palstamiehet, ettekö te ymmärrä, että teille kaikille ei riitä niitä alle 25 v. instamirrejä? Jos yli 25 v. nainen ei kelpaa, niin älkää sitten piru vieköön valittako! Tämäkin ketju täynnä miesten itkua siitä, että kun eivät naisille kelpaa vaikka asia tuntuu olevan päinvastoin!

ex oli 24v.

Sinkkumies

Ihan totta se on, vaikka ei kai nämä "palstatotuudet" ketään kiinnosta, että kuka ei voi olla kenenkin kanssa jne.

Sinkkumies

Lassukab provo. Kukaan mies, jolla on vientiä, ei täällä tähän aikaan pe-illasta ole:D ainoastaan me mammat.

Who cares. Mulla on hommat jo paketissa. Ei tässä enää ketään oteta..

Sinkkumies

Vierailija
97/122 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko hankkia elämä?:D Ootko kuullut sellaisesta? Sillee niinku netin ulkopuolista ja ihan aitoa, ei mielikuvitus :D kannattaa kokeilla!

Vierailija
98/122 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Yalen yliopiston väitteen mukaan kouluttautuneet naiset kärsivät perheen perustamiseen soveltuvien, älykkäiden ja korkeasti koulutettujen miesten niukasta tarjonnasta."

Ei jotenkin yllättänyt mutta mun mielestä nuo naiset toimivat fiksusti. Toivottavasti eivät loputtomiin etsi vaan lopulta hankkivat sen lapsen vaikka spermanluovuttajaa käyttäen koska mikään ei mun mielestä ole surullisempaa kuin se että joku jää lapsettomaksi vasten tahtoaan

Tuo ei vain voi faktisesti mitenkään pitää paikkaansa.

Nykyäänhän pidetään valtavaa porua siitä, että miehet hallitsevat maailmaa. Johtavat yrityksiä, valtioita, järjestöjä, kansoittavat tiedemaailman kärkeä jne. Ja toisaalta sanotaan ettei löydy älykkäitä ja korkeakoulutettuja miehiä. Jokin tässä ei nyt täsmää.

Myöskään korkeakoulutettujen sukupuolijakauma tuskin on missään niin epäsuhtainen, että siitä aiheutuisi todellisia ongelmia parinvalinnassa. Mikäs on jakauma UK:ssa sukupuolen perusteella? En jaksa lähteä kaivelemaan.

Naiset puhuvat paskaa.

Vierailija
99/122 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Sinkkumies

Sinkkumies

ex oli 24v.

Sinkkumies

Sinkkumies

Who cares. Mulla on hommat jo paketissa. Ei tässä enää ketään oteta..

Sinkkumies

Miks muuten linkkaat jonkun naisen keskusteluja tänne samaan ketjuun :D

Vierailija
100/122 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketähän kuluta kiitätä kun mulla on jo mies ja lapset😅😃

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi