Palstan miehet. Kertokaas nyt meille naisille, millaiset rinnat ovat parhaat?
Onko jollakin exällä olleet sellaiset tai nykyisellä?
Kommentit (201)
Sellaset, jotka on tosi mukavassa tyypissä kiinni.
Ei sillä nyt ole niin väliä. Kiinteät jos ovat, niin kiva.
Pienehköt, pystyt ja kiinteät, pienet nännit, sellaiset "teinirinnat". Kahdella exällä ollut sellaiset.
Minkä ikäinen ihminen ei tajua että ei ole yhtä tiettyä mallia mistä miehet pitää, toiset isoista, toiset pienistä jne..
Mahdollisimman isot mutta kuitenkin ryhdikkäät. Ei ole rakettitiedettä. Ei edes tarvitse laittaa koolle ylärajaa, koska sitten ne eivät enää ryhdikkäinä pysy.
Ja symmetria yms on tietenkin tärkeää.
Oliko tää retorinen kysymys, vai onko tässä haluna taas päästä jankkaamaan jonkun kanssa että "kyllä joku pienistäkin pitää!"?
Sellaiset joihin saa luvalla koskea ja nainen itse on tyytyväinen itseenä sellaisena kuin on.
Kaikki rinnat on kivoja, jos ovat kivan naisen vartalossa ja niihin saa koskea.
Vierailija kirjoitti:
Pienehköt, pystyt ja kiinteät, pienet nännit, sellaiset "teinirinnat". Kahdella exällä ollut sellaiset.
Oikeasti teinirinnat ja pienet nännit eivät kyllä sovi samaan lauseeseen. Teinirinnoissa on iso kohollaan oleva nännipiha.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu, paitsi nuo exät😅
Kiinteät pystyt,nännit nöpöttää nätisti,tietyissä tilanteissa nännipihatkin ovat hieman kohollaan,vaaleat/vaalean punaiset,nännipiha sopivan kokoinen, ei liian pieni tai iso.
Koolla ei ole niin väliä ja työmiehen rukkanen on turnoff.
Mulle kyllä kelpaa monenlaiset.
Avokilla on tosi kauniit kiinteät rinnat.
Jos laittaa linkin kuvaan niin poistetaankohan koko ketju?
En normaalisti kiinnitä huomiota rintoihin elleivät ne ole todella isot suhteessa vartaloon. Esim.eilen näin kadulla sellaisen naisen ja oli kyllä komeaa katseltavaa omalla tavallaan.
Isot, ei väliä onko kiinteät vai ei. Lollot tuntuu paremmalta, terhakat näyttää paremmalta. Molemmista tykkään.
Kaikenlaiset tissit on kivoja! Tykkään isoista, pienistä ja keskikokoisista :D
Koolla ei ole väliä vaan sillä, miten niitä käyttää. Jätän naisen heti jos hän ei osaa käyttää tissejään.
Oikealla A-kuppi ja vasemmalla D-kuppi.Myös etuhampaiden väli on tärkeä.
Kunhan ovat samaa kokoa ja isommat kuin minulla.