Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ilmoitan tinderissä että ruma nainen haluaa kauniin miehen?

Vierailija
07.07.2017 |

Käytättekö jotain koodeja vai?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ruma nainen haluaa kauniin miehen" näin kannattaa laittaa niin muutkin ymmärtää

Vierailija
2/8 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitan itsestäni söpön kuvan mutta ilmoitan että olen ruma mutta mies luulee kuvan perusteella että olenkin söpö ja nähdessämme paljastuu että olenkin ruma niin onko miehen oma moka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos laitan itsestäni söpön kuvan mutta ilmoitan että olen ruma mutta mies luulee kuvan perusteella että olenkin söpö ja nähdessämme paljastuu että olenkin ruma niin onko miehen oma moka?

Siinä pitää lukea se ruma nainen haluaa kauniin miehen.

Vierailija
4/8 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ei kannata käyttää ilmaisua ruma. On aina parempi puhua persoonallisen näköisestä.

Vierailija
5/8 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ei kannata käyttää ilmaisua ruma. On aina parempi puhua persoonallisen näköisestä.

Olen ruma, itkin kun sain passikuvani.

Vierailija
6/8 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseironia voisi toimia. "Muistutan enemmän petolinnun peppua kuin Jumalan lahjaa miehille, mutta olen kuitenkin myös pinnallinen ja toivoisin että olisit hyvännäköinen."

Jos ruma nainen laittaa kriteereiksi "bodattu miesmalli 190cm" tms. niin siitä tulee sellainen vaikutelma, että nainen ei ole kosketuksissa todellisuuteen ellei tee tuollaista tunnustusta, joka vähän pehmentää sitä.

Vierailija
7/8 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita söpöä kuvaa, vaan ruma kuva. Esim. passikuva, siinä kukaan ei onnistu näyttämään hyvältä.

Vierailija
8/8 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Itseironia voisi toimia. "Muistutan enemmän petolinnun peppua kuin Jumalan lahjaa miehille, mutta olen kuitenkin myös pinnallinen ja toivoisin että olisit hyvännäköinen."

Jos ruma nainen laittaa kriteereiksi "bodattu miesmalli 190cm" tms. niin siitä tulee sellainen vaikutelma, että nainen ei ole kosketuksissa todellisuuteen ellei tee tuollaista tunnustusta, joka vähän pehmentää sitä.

Miksi en voi laittaa, että luin tutkimuksen jossa sanottiin, että kauniin miehen sperma kaunistaa naista ja haluan kohentaa ulkonäköäni?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi