Palstan miehet. Kertokaas nyt meille naisille, millaiset rinnat ovat parhaat?
Onko jollakin exällä olleet sellaiset tai nykyisellä?
Kommentit (201)
Ei kiinnosta pätkääkän jos nainen on luonteeltaan sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa olla imettänyt.
Parhaat on ehdottomasti sellainen pienet ja terhakkaat joista ei voi olla varma onko ikä 16 vai 18
Minä tykkään tuommoisista nuorista pippeleistä, terhakkaista ja imemättömistä.
Samppa52
Kappas, joku riippurinta otti nokkiinsa.
Veikkaan että ottamalla kuvan peniksestä et voi päätellä sen kantajan ikää.
Väität siis että pojilla ja vanhoilla miehillä on samanlainen pippeli. Mielenkiintoista.
Samppa52
Kaikenlaiset munkit näyttää hyvältä kun olen päässyt laittamaan oman glaseerauksen niiden päälle.
Rintojen malli ei kenenkään kokonaisuutta pelasta tai upota, kyllä ne on ihan muut asiat.
Kaikkea te jaksattekin vatkata siellä päissänne.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan ovat samaa kokoa ja isommat kuin minulla.
Miten toi toimii? Toinen tisseistä samankokoinen kuin sulla ja toinen isompi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa olla imettänyt.
Parhaat on ehdottomasti sellainen pienet ja terhakkaat joista ei voi olla varma onko ikä 16 vai 18
Minä tykkään tuommoisista nuorista pippeleistä, terhakkaista ja imemättömistä.
Samppa52
Kappas, joku riippurinta otti nokkiinsa.
Veikkaan että ottamalla kuvan peniksestä et voi päätellä sen kantajan ikää.
Väität siis että pojilla ja vanhoilla miehillä on samanlainen pippeli. Mielenkiintoista.
Samppa52
Väitän ettet voi päätelllä ikää.
Sellaiset, joiden päälle olen juuri roiskaissut lastini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot, luomut, pyöreät ja täyteläiset, jotka eivät roiku. Ja hoikahkossa vartalossa. Esim. tällaiset:
Hah nää ei oo luomua nähnykkään!
Erica Campbellilla on luomut. Olen katsonut hänen videoitaan, sinä et ole.
Yhdentekevää, olkoot isot, pienet, riipparit tai jämäkät, kunhan olet sujut niiden kanssa.
Jämäkät b-kupit. Yhdellä exällä oli sellaiset ja voi jessus.
Älyvapaa kysymys. Ei ainakaan minulla ole vain yhtä tiettyä rintojen kokoa tai mallia josta pitäisin.
Hoikalle urheilijatytölle sopivat terhakkaat ketunnenät mutta kiihottavan näköisellä milfillä pitääkin olla sopivan raskaat "käytetyt" riipparit jättinännien kera.
Ainoa asia jolla ON väliä on se miten paljon nainen itse kiihottuu ja nauttii siitä kun niitä hyväillään ja nuollaan tai saa jonkun muun kiihottumaan ihan vaan niiden katselusta paljaana.
Isot törötissit. Hyvin harvinaiset, mutta sitäkin paremmat.
https://www.boobpedia.com/wiki/images/thumb/0/03/Puffy-nipples.jpg/399p…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko voi vaihdella, mutta ei liian isot lollot eikä myöskään ihan olemattoman pienet. Pyöreys on kokoa tärkeämpää. Tulee sopia kantajansa muuhun kroppaan ja täsmätä mittasuhteisiin. Pienet, vaaleat ja suht tasaiset nännipihat. Ei näkyviä verisuonia(totaalinen turn off). Luomu/aitoushierarkia: 1. täydelliset luomut 2. täydelliset silarit 3. ok luomut 4. ok silarit 5. ankeat luomut 6. ankeat silarit. Eli nyrkkisääntönä ei siis ole vastakkainasettelua luomut vastaan silikonit, vaan saman tasoisissa rinnoissa luomut menevät edelle. Tasottomammat luomut häviävät paremmille silareille ja tasottomat silarit häviävät paremmille luomuille. Nuo nyt tulivat äkkiseltään mieleen. Olen enemmän peppumies joten rinnoille en niin paljon aseta kriteereitä kuin pepuille. Täydelliset rinnat ovat olleet kahdella luksusprostituoidulla ja ihan ok silarit exällä.
Itse lisäisin tähän vielä, ettei isoa ja selvää amerikkalaistyylistä vakoa tissien välissä.
Voitte myös lisätä että olette molemmat täydellisiä kus-päitä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki rinnat on kivoja, jos ovat kivan naisen vartalossa ja niihin saa koskea.
No höpö höpö. Iso osa on ihan järkyttävän näköisiä, mutta onneksi jokainen saa ihan itse valita puolisonsa.
Täällä kyllä 99% vastaajista on naisia.
Vierailija kirjoitti:
Isot törötissit. Hyvin harvinaiset, mutta sitäkin paremmat.
https://www.boobpedia.com/wiki/images/thumb/0/03/Puffy-nipples.jpg/399p…
Palstalla näkyvät kauniisti kaartuvat kiinteät tissit on juuri sitä mitä suuresti ihailen, jos jollain on enemmän näitä kuvia laita nkyviin.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan ovat samaa kokoa ja isommat kuin minulla.
Tissit, kuten kaikki muukin ihmisessä on aina -paitsi jos on leikatut- eri kokoa ;)
AP:ta homottaa vähän? Täytyy vähän leikkiä naista tai kysellä muistoja teinivuosien rXnkuista tai tehdä "mitenkäs teidän teinillä" -lankoja. Oksettava hinttaAriP vauhdissa taas.
sellaiset roikkuvat tisut