Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväni on raskaana mun omalle miehelleni!?

Vierailija
07.07.2017 |

Olen 35-vuotias nainen ja seurustellut avomieheni kanssa melkein kymmenen vuotta. Avomieheni on 38-vuotias.
Tämä paras ystävä ,joka petti luottamuksen on ollut aina se ihminen,jonka kanssa olen jakanut ne ilot ja surut ja sellainen,joka on saanut hymyn huulilleni.
Avomieheni on myös ollut mulle aina kaikkein tärkein elämässä. Suunniteltiin lapsia,häitä ja muutoinkin yhteistä tulevaisuutta.
No,noin muutama päivä sitten tämä avomieheni tuli kertomaan ystäväni kanssa meidän kotiin,että he ovat pettäneet mua!! Ja kaiken kukkuraksi tämä muka paras ystäväni on raskaana avomiehelleni. Olin pyörtyä ! Olen vieläkin niin vihainen,masentunut ja veetuttunut ,ettei veri kierrä ! Miten ne kaikista rakkaimmat ihmiset voi tehdä jotain näin kamalaa! Ihan järkyttävää. No,nämähän antoivat selityksen,sille,miksi miehellä oli niin paljon "työreissuja". Antakaa neuvoja,miten päästä eteenpäin elämässä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se elämä on. Kaikille on joskus käynyt noin.

N45

Vierailija
22/26 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä niitä WT-perheitä? Tehkää te vielä lapsi miehenne kanssa samaan soppaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tuo kaverisi kävi jo kertomassa meille palstamammoille.

Vierailija
24/26 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä tässä oli se ongelma?

Vierailija
25/26 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samantyylisesti yli 10 vuotta sitten, myös noin kolmevitosena. Avopuolisoni petti minua parhaan kaverini kanssa.

Katkaisin välit totaalisesti kumpaankin. Myöhemmin olen kuullut että nainen päätyi väkivaltaiseen suhteeseen linnakundin kanssa  ja mies on alkoholistina jonkun naisen hoteissa. En voi sanoa olevani pahoillani heidän puolestaan.

Itsellä nykyään hyvä parisuhde ja kaksi lasta.

Vierailija
26/26 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto. En voi ees kuvitella miltä susta tuntuu. Nyt tosiaan käännät tän omaksi eduksesi. Uudistat elämäsi ja teet kaikki ne asiat mitä oot aina halunnu tehdä. Itse varmaan muuttaisin ulkomaille hetkeksi.

Poistat molemmat ihmiset mielestäsi siksi aikaa että pystyt asian käsittelemään.

Voimia!!!