Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositu blogisti löysi varaäidin

Vierailija
07.07.2017 |

http://www.siikasalmenkoulu.fi/yhdistys/index.php takana vikon leiri täällä. Tää on ihana paikka ja kuin toinen koti mulle ja ihmiset siellä kuin toinen perhe mulle, varsinkin Leila on mulle varaäiti ja ihanaa oli Leilan seurassa olla ja Leila lohdutti minua kun oli huolia ja sain itkeä Leilan olkapäätä vasten ja hän oli myös minun huoneessa yötä ja ruokapöydässäkin minun kanssa samassa pöydässä. Ihana hoitotäti on tuo Leila <3. Muutenkin leiri oli ihana kun sain meloa kanootilla ja ruuat oli hyviä ja pingistä pelattiin ja koripalloa heittelin ja saunottiin, uitiin ja kaikkee muutakin ja oli myös hauskat jutut joittenkin kanssa ja peleiltyäkin tuli ja kavereitakin sain sieltä ja olihan mahtava viiko, kiitos jokaiselle siellä olleelle ja siis ihan SUPER HYPER HUIPUA OLI OLLA LEIRILLÄ <3 <3 <3 <3 JEEEEE!!!!! Kannatti sinne menä, oli ihana viikko maaseudun rauhassa mutta myös kotiinkin oli kiva tulla.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitää Osku-vauvakin tähän vetää! Ei ole puhunut tästä aiheesta enää vuosiin!

Vierailija
42/61 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kaikki ovat rauhottunneet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos vittuilu ei lopu, niin ei hyvä seuraa!

t. lakimies

Ja jos sinun taholtasi ei uhkailu lopu niin seuraa vielä ikävämpää!

Mitäköhän voisi lakimiehelle seurata?

Vierailija
44/61 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tänäkin viikonloppuna tapaa varaäidin! Kaikki eivät usko paskaa jota suollatte nettiin!

Vierailija
45/61 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mammat on naamat punaisena raivosta!

Vierailija
46/61 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai miksi muka?

Vierailija
47/61 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miksi muka?

Koska blogistillalla on korkeasti koulutettu läheinen ystävä!

Vierailija
48/61 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miksi muka?

Niin on monella muullakin!

Vierailija
49/61 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normal

0

21

MicrosoftInternetExplorer4

Kehoittaisin kaikikia että jos keskuuteene on tullut tai tulee poikkeavia niin hyväksykää heidät tasavertaisena mukaan joukkoonne ja suhtautukaa heihin kuin kehen tahansa ihmiseen ja nähkää hänessä ihminen sairauden tai vamman takaa. Ihmisarvo ei ole suorituksista kiinni ja ihminen joka osaa vähemmän kuin muut tai ei osaa mitään on arvokas hänkin.

Minulla on Asperger ja sen ohessa useita muitakin sairauksia. Mutta ei se estä minua olemasta onnellinen eikä se estä minua elämästä normaalia elämää. Eikä se estä minua myöskään tekemästä asioita joista tykkään. Eikä se estä minua välttämättä tekemästä sellaisiakaan asioita mistä jotkut luulee että sellaista ei aspergerit osaa tehdä. Kylä aspergerit osaavat tehdä oikeastaan mitä vaan jos on tietoa ja kokemusta jostakin asiasta ja asperger ei ole niin mustavalkoista että kaikilla olisi samat ongelmat vaan as-henkilöitä on erilaisia ja esim sosiaalisten taitojen vaikeudet ovat eri tasoisia ja erilaisia ja usein as-naiset ovat sosiaalisesti taitavampia kuin miehet joilla on as mutta toisaalta naisilla joilla on asperger on miehiä yleisemmin myös muita sairauksia aspergerin ohessa. Älkää siis olko ennakkoluuloisia jos minä joskus sanon tekeväni, tehneeni tai haluavani tehdä jotakin mistä ootte joskus arvelleet että ei aspergerit siihen kykene! Joku kykenee ja joku ei, se ei ole niin mustavalkoista.

Haaveammatteja minulla on monia, muun muassa maanviljelijä/maatalouslomittaja, pieneläinhoitaja/eläintenhoitaja, koirankouluttaja, sairaanhoitaja, lähihoitaja, kehitysvammaohjaaja, puutarhuri, merkonomi, restonomi, sosionomi, välinehuoltaja jne. En ole vielä näistä valinnut että mitä näistä lähden opiskelemaan sitten kun nettilukio on käytynä. Monet sanoo että minusta voisi olla mihin tahansa noista. Mutta punnitsen näitä kaikkia vaihtoehtoja ja niiden hyviä ja huonoja puolia ja näitä kaikkia harkitsen. Mikä tuntuu parhaalta niin sitä opiskelen sitten.

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"Normaali taulukko";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:"Times New Roman";}

Vierailija
50/61 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miksi muka?

Mutta mielestänne aspergereilla ei sais olla sellaisia ystäviä!

Vierailija
51/61 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miksi muka?

Meidän mielestämme? Oletko haastatellut jokaisen mamman erikseen ja kysynyt, saako hänen mielestään aspergerilla olla korkeasti koulutettuja ystäviä??

Vierailija
52/61 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normal

0

21

MicrosoftInternetExplorer4

Kehoittaisin kaikikia että jos keskuuteene on tullut tai tulee poikkeavia niin hyväksykää heidät tasavertaisena mukaan joukkoonne ja suhtautukaa heihin kuin kehen tahansa ihmiseen ja nähkää hänessä ihminen sairauden tai vamman takaa. Ihmisarvo ei ole suorituksista kiinni ja ihminen joka osaa vähemmän kuin muut tai ei osaa mitään on arvokas hänkin.

Minulla on Asperger ja sen ohessa useita muitakin sairauksia. Mutta ei se estä minua olemasta onnellinen eikä se estä minua elämästä normaalia elämää. Eikä se estä minua myöskään tekemästä asioita joista tykkään. Eikä se estä minua välttämättä tekemästä sellaisiakaan asioita mistä jotkut luulee että sellaista ei aspergerit osaa tehdä. Kylä aspergerit osaavat tehdä oikeastaan mitä vaan jos on tietoa ja kokemusta jostakin asiasta ja asperger ei ole niin mustavalkoista että kaikilla olisi samat ongelmat vaan as-henkilöitä on erilaisia ja esim sosiaalisten taitojen vaikeudet ovat eri tasoisia ja erilaisia ja usein as-naiset ovat sosiaalisesti taitavampia kuin miehet joilla on as mutta toisaalta naisilla joilla on asperger on miehiä yleisemmin myös muita sairauksia aspergerin ohessa. Älkää siis olko ennakkoluuloisia jos minä joskus sanon tekeväni, tehneeni tai haluavani tehdä jotakin mistä ootte joskus arvelleet että ei aspergerit siihen kykene! Joku kykenee ja joku ei, se ei ole niin mustavalkoista.

Haaveammatteja minulla on monia, muun muassa maanviljelijä/maatalouslomittaja, pieneläinhoitaja/eläintenhoitaja, koirankouluttaja, sairaanhoitaja, lähihoitaja, kehitysvammaohjaaja, puutarhuri, merkonomi, restonomi, sosionomi, välinehuoltaja jne. En ole vielä näistä valinnut että mitä näistä lähden opiskelemaan sitten kun nettilukio on käytynä. Monet sanoo että minusta voisi olla mihin tahansa noista. Mutta punnitsen näitä kaikkia vaihtoehtoja ja niiden hyviä ja huonoja puolia ja näitä kaikkia harkitsen. Mikä tuntuu parhaalta niin sitä opiskelen sitten.

/* Style Definitions */

table.MsoNormalTable

{mso-style-name:"Normaali taulukko";

mso-tstyle-rowband-size:0;

mso-tstyle-colband-size:0;

mso-style-noshow:yes;

mso-style-parent:"";

mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;

mso-para-margin:0cm;

mso-para-margin-bottom:.0001pt;

mso-pagination:widow-orphan;

font-size:10.0pt;

font-family:"Times New Roman";}

Sustahan piti tulla lääkäri? Joka hoitaa vain aspergerpotilaita?

Vierailija
53/61 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sairaanhoitajakin hyvä työ!

Vierailija
54/61 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miksi muka?

Lainaa kohtaa jossa niin sanotaan?

Vierailija
55/61 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaton aloitus!

Vierailija
56/61 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa kiva kun Henna tulisi Helsinkiin käymään.

Vierailija
57/61 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa kiva kun Henna tulisi Helsinkiin käymään.

Ja vielä kun jäisi sinne. Tarpeeksi iso kaupunki että olisi hankalaa törmätä.

Vierailija
58/61 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HILJAA!

Vierailija
59/61 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HILJAA!

EI OLLA VITTU!