Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

K&T-lehdessä oleva Hanna Partasen tehodieetti

31.03.2006 |

Aloitan ensi maanantaina tällä ohjeella painon pudotuksen. Ylipainoa minulla ei ole mutta haluaisin takaisin niihin mittoihin mitä olin ennen raskauksia. Haluan pysyvästi muutoksia ruokailu tottumuksiin (suklaa,suklaa,suklaa=) ) .Tarkoitus olisi pudottaa painoa 5-7 kg tavoitteeksi olen laittanut Elokuu joilloin lapset aloittavat tarhan ja minä opiskelut. Lahtisikö joku mukaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisesta dieetistä oli siinä kysymys?? mulla on sama tilanne kun sulla, tahtoisin kanssa pudottaa noin 5-8 kiloa pois, ja uudistaa koko ruokailutottumukseni joka on päässyt repsahtamaan!

Vierailija
2/10 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus ja terveys lehdessä on tarkasti kerrottu mitä pitää syödä aamupalasta lähtien siinä on viikon ohjeet ja reseptit ruokiin löytyy lehden netti sivuilta. Kaloreita saa päivässä 1300 joten ei nälän pitäisi ylllättää. Minulla ensisijainen tavoite olisi saada ruokailutottumukset kuntoon ja siinä samalla pudottaa painoa Mutta siis siinä lehdessä on ohjeet. Toivottavasti innostut niin vois tsempata toisia kun yksin ei oo kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.kauneusjaterveys.fi/luejutut/ruoka ja toinen hyvä sivu on

www.mtv3.fi/oletmitasyot siellä on muita ohjeita ja vinkkejä kuten ruoka ajat joka on ollut minulle tosi hyvä juttu koska olen syönyt milloin tahansa enkä ole tuntenut sanaa säännöllisyys minulla verensokerit heittelee kauheasti ja sitten sorrun suklaaseen=(

Vierailija
4/10 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tasan samanlainen tilanne kuin sinulla! hei tehdään niin, et huomenna kun mennään kauppaan niin ostan sen lehden ja tutkailen. Sitten sovitaan päivä jolloin aloitetaan! Nyt olen kovassa kuumeessa, joten menee mulla muutama päivä että olen kunnossa :((

Vierailija
5/10 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Minäkin voisin liittyä mukaan. Ylipainoa on minulla aika reilusti (ei ole oikein kotiäitinä olo suosinut linjoja). Voisin kutsua itseäni jo ikuiseksi laihduttajaksi, mutta alan viimeinkin ymmärtää, että elämäntaparemonttiahan meillä kaivataan, jotta tuloksia (ja pysyviä) syntyy.

Kokeilin tuota K&T -lehdessä 11/05 ollutta Hanna Partasen dieettiä viikon, mutta sitten lähdin reissuun ja se jäi. Ihan pikkutarkasti en noudattanut ruokaohjeita, eli yleensä söin kahtena päivänä samaa ruokaa ja näin tuolla samalla ruokalistalla voisi pärjätä kaksi viikkoa kun toisena viikkona tekee ne ruoat, jotka ensimmäisellä jäivät väliin... Pari kiloa taisi vaaka näyttää vähemmän viikon päätteeksi. Muutenkin tuo " dieetti" oli mielestäni hyvä; nälkä ei ollut ollenkaan kun tasaisesti söi päivän mittaan ja ruoat olivat maistuvia. (Ainoastaan raejuusto-ananasmurska välipala ei mene minulla alas, mutta sen korvasin jollakin muulla esim. rasvattomalla jogurtilla.

Pidetäänkö oikein viikottain päiväkirjaa painonalenemisista (positiivisella asenteella lähdetään...) vai viestitelläänkö muuten vain fiiliksistä ja miten " dieetti" edistyy? Oletteko meinanneet ottaa liikuntaa myös ohjelmaan mukaan? Oma liikkumiseni on ollut aika vaihtelevaa, joten tarkoitus olisi alkaa säännöllisemmin esim. spinning pari kertaa viikossa ja ulkoilua tyttären kanssa päivittäin.

Vierailija
6/10 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en pysty noudattamaan pilkun tarkasti, mutta muuntelen niitä sitten. Liikuntana jatkan kävelyä, käveken aina joka paikkaan kerhoon on matkaa 90 min yhteensä kaks kertaa viikossa plus tunti toiseen kerhoon ja sain mieheltä luvan ostaa crosstrainerin =) . Voitaisi kerran viikossa tulla kertomaan kuulumiset Mikä päivä teille sopisi? itse aloitan maanantaina.

Vierailija
7/10 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin sellainen 5 kg tarvis saada pois. Sit olis omaa painoa lähellä mikä oli ennen lapsia. Huomenna laitetaan painot ylös, ja siitä se sit alkaa... ja sit viikon välein tullaan kertoon kuulumisia. Oonko liian hätänen? Ihan innostuin.

Vierailija
8/10 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joo, jos aloitetaan maanantaina ja sit aina viikon välein maanantaina jokainen kävis ilmoittautumassa.. Sopis mulle.

Vierailija
9/10 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa flunssa olemaan takana päin, kamala tauti! tosin, tulipahan otettua kunnon nesteenpoisto näin dieetin aluksi ;)

Hei, mä sain mun kaverilta noi painonvartijoitten jutut, ja alan tekemään sillä! vaikutti mun mielestä tosi hyvältä! saanhan silti olla tässä teidän kanssa tsemppaamassa teitä ja potkimassa itseäni, vaikka diettaan vähä erilailla?

Vierailija
10/10 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäsikö keksiä joku nimi minkä alle aina kirjoiteltas. Esim. Partasen dieetti tms. Aika tylsä kyllä toi. Keksikäähän parempi.

Mut itse aloittelen huomenna painolla 62.8 kg.