Seksuaaliset Pakkoajatukset
Moi, olen 14v poika. Kärsin seksuaalisista pakkoajatuksista. Olen siis tähän asti ihastunut tyttöihin ja kiihottunut heille, ajatellut tyydytyksen aikana. Nyt olen kärsinyt näistä pakkoajatuksista noin 2 kuukautta. Jotka liittyvät siis miehiin. Kaikkia seksuaalista heihin liittyen. Minua ahdistaa niin vaan perkeleesti kun ajatus tulee. Pelottaa että minusta tulee homo tämän takia. En ole ihastunut ikinä poikaan ja en kiihottunut kertaakaan pojista. Nään painajaisia lähes joka kolmas yö tähän aiheeseen liittyen. Pelkään myös että kun olen vielä näin nuori että tämä on merkki siitä että käännyn homoksi. Ajatus ei jätä minua rauhaan ja piinaa minua joka päivä. Ajattelen välillä itsemurhaa niin ei ahdistaisi sen jälkeen. Jos olisin oikeasti homo en olisi koskaan pystynyt kiihottumaan naisista ja ihastumaan heihin eikö? Oletteko kärsineet koskaan tälläisistä kertokaa ja jos olette olisiko vinkkejä antaa.
Kommentit (14)
Täysin normaalia sun iässä. Älä ole huolissas. Voi tapahtua aikuisenakin.
Sulla on homouskauhu. Sen takia ajatukset pyörii homoudessa. Ei siks että.äijät kiinnostais.
Olet niin nuori vielä että seksuaali-identiteetti hukassa. Eikä se mikään maailmanloppu ole, jos olisitkin homo.
No mulla on asiaan liittyviä pienoisia traumoja kun kerran yritin olla vitsikäs äikän tunnilla seiska luokalla. (1.5 vuotta sitten) etsin google kuvahausta "alaston mies" ja ajattelin pistää sen naisopettajan taustakuvaksi. Näytin eka kavereille mutta he käsittivät väärin ja huusi koko luokan katsomaan ja kaikki haukkuivat minua homoksi. Se oli kauhea fiilis silloin. Mutta eihän se merkannut mitään sillä eihän se kiihottanut mua yhtään ja en ajatellut asiaan loppuun asti. Silloin alkoi eka lievä epävarmuus. Mm. Entä jos olenki homo? Mitä jos kaikki luulee minua homoksi? Mutta asia unohtui melko nopeasti ja sain mielenrauhan. Sitten reilun vuoden päästä tää alkoi uudestaan ja pahempana. Varsinaista syytä asiaan ei ollut. Sillä en ole koskaan nähnyt poikia muuna kuin kaverina. Mutta elän pelossa vieläkin ja pelkään että tämä ajatus mutta minua sellaseks mitä en halua. Mutta jos olisin homo oisinko kokenut ekan poikaihastukseni viimeistään. Ala-asteella? Muistan joskus eskarissa kun pussailin tyttöjen kaa se oli kivaa!
Ei olekkaan ja minulla ei ole heitä vastaan. Minulla on 1 pan-seksuaali kaverikin. Mutta en koe silti mitään kiihotusta poikia kohtaan. Ja olen testannut 10100109 kertaa mutta en vain tajua silti. Mutta rehellisesti sanottuna haluaisin olla vain hetero. En muuta.
Moikka ap! Ensinnäkin älä ahdistu tuosta. Ymmärrän, että olet hämilläsi siitä, että fantasioit miehistä, vaikka pidät itseäsi heterona.
Muistan lukeneeni, että monella miehellä on murrosiässä tämän tyyppisiä fantasioita vaikka he ovat "täysin heteroja". Itselläni oli myös ehkä ikävuosina 13-17 vuosina tuollaisia ajatuksia, mutta ne jäivät pois kun sain ekan kerran pillua. Nyt niitä on tullut uudelleen mieleen 30 iässä... ja kyllä, olen mielestäni täysin hetero, koska ihastun/rakastun vain naisiin.
Itse uskon, että nuorten tällaiset ajatukset johtuvat siitä, että seksi kiinnostaa, mutta tytöt tuntuvat tavallaan liian jännittäviltä/pelottavilta ja siksi fantasia seksistä pojan kanssa tuntuu mukavalta. Ap, voithan fantasioida myös siitä, että mukava/ystävällinen milffi veisi poikuutesi...
Tosiaan nämä ajatukset ovat tulleet itselleni uudelleen ja uskon sen johtuvan siitä, että näin lapsiperhe arkea elävän seksi ei ole täysin ongelmatonta ja siksi fantasia tällaisesta kiinnostaa...
Nro 9 jatkaa vielä.
Tutkimsten mukaan täysin heterot ihmiset ovat harvinaisia. Eli yleensä hetero ihmisestä löytyy edes ripaus toistapuoltakin. Minusta ihminen on hetero silloin, jos hän rakastuu/ottaa seurustelukumppanikseen vain vastakkaista sukupuolta.
Sitten ap vielä, että jos haluat ap noista ajatuksista eroon, niin asian kieltäminen ei välttämättä auta. Monesti sellaiset seksifantasiat ovat kiihottavia siksi, että niissä on jotain "likaista". Eli poikaseksi, saattaa kiihottas sinua vain siksi, että ajattelet sen olevan "tuhmaa". Mutta todennäköisesti fantasia kuitenkin johtuu siitä, että tytöt on liian jänniä :)
Kiitos vastauksestasi! En ole kiihotunut kumminkaan niistä toivon mukaan en tule kiihottumaankaan. Uskon että tämä johtuu murrosiästä. Sillä jos olisin homo/bi olisi tullut poika ihastuksia jo. Mutta kiitos avustasi! Mutta jokin tuntuu oudolta silti, en tiedä mistä johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi! En ole kiihotunut kumminkaan niistä toivon mukaan en tule kiihottumaankaan. Uskon että tämä johtuu murrosiästä. Sillä jos olisin homo/bi olisi tullut poika ihastuksia jo. Mutta kiitos avustasi! Mutta jokin tuntuu oudolta silti, en tiedä mistä johtuu.
Eipä kestä :) Mielelläni vastailen kysymyksiin. Silloin kun itse olin sinun ikäisesi, niin itselläni oli valtavasti kysymyksiä, joita omassa päässäni pyörittelin (kuten varmaan kaikilla tuon ikäisillä).
Seksifantasiat ovat todella kummallisia ja niitä tutkimalla löytää itsestään aina uusia puolia/kiinnostuksen kohteita. Seksifantasiat ovat jollain tavalla alitajunnan tuottamia, eikä niille oikein mitään mahda...
Mäki oon 14 ja mulla on ollu samantapaisia ajatuksia ja ahistaa aina kun ne tulevat mieleen koska en haluaisi ajatella semmosta. Miten saisin mieleeni että ne ovat vain ajatuksia eikä tarkoita mitään niin ei ahdistaisi niin paljoa
up