Ei hyvää päivää! Kuka muu tangokuningatar on koskaan ilennyt olla lehdissä paljastavissa bikinikuvissa?
Uskottavuus menee täysin. 😳
Kommentit (16)
eiks tangokuningattarilla ole usein ollut massakausi päällä eli eivät kehtaa bikinikuviin
Ei ole juuri muuta annettavaa kuin nuoruus ja uudet silarit.
Dannyn kelpaa painaa tuota typyä. Löysin Erikan kuvista (jotain Rodoksen promokuvia tms.) sellaisen, missä näkyy kivasti cameltoe. Löytyy googlella.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole juuri muuta annettavaa kuin nuoruus ja uudet silarit.
Tuon tytsyn tärkein anti on suhde Dannyyn ja sen asian levittely joka lööpissä ja naistenlehdessä.
Oli jo tuonkin ikivanhan instituution aika uudistua
Vierailija kirjoitti:
Minua ei häiritse yhtään, jos nuori nätti nainen poseeraa bikinikuvissa. Ei tangokunungatar nykyään mikään siveyden sipuli välttämättä ole. Silloin oli silloin - nyt on nyt. Tosi hyvä on uusi tangokuningatar Aino. häntä kelpaa kuunnella ja katsella.
Vierailija kirjoitti:
Dannyn kelpaa painaa tuota typyä. Löysin Erikan kuvista (jotain Rodoksen promokuvia tms.) sellaisen, missä näkyy kivasti cameltoe. Löytyy googlella.
Danny on ollut kova "naisten mies" ikänsä, joten on oppinut tyydyttämään naisensa tavalla tai toisella. Ei mikään ihme, että nuori tyttö löytää ja on löytänyt taivaallisen seksin salat kokeneen miehen kautta ja se on se liima, mikä pitää nuoren naisen ikääntyneen miehen pauloissa. Toki Dannya ei kuvitella moneen muuhun saman ikäiseen papparaiseen. Frederik painii melkein samassa sarjassa Dannyn kanssa, eikä uskoisi että on yli 70v...
Jo Dannyn uusi tyttöystävä on valittu?
olen itse 50+ ja en koskaan voisi alkaa seurustella tyttäreni_ikäisen_naisen kanssa. Ei ei ei!
Uskon kyllä, että tyydyttäisin seksuaalisesti kaikin puolin. Mutta olis se aika noloa silti :)
Vierailija kirjoitti:
Oli jo tuonkin ikivanhan instituution aika uudistua
Ai Dannyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei häiritse yhtään, jos nuori nätti nainen poseeraa bikinikuvissa. Ei tangokunungatar nykyään mikään siveyden sipuli välttämättä ole. Silloin oli silloin - nyt on nyt. Tosi hyvä on uusi tangokuningatar Aino. häntä kelpaa kuunnella ja katsella.
Eihän nää muutkaan artistit bikineis keikistele,mut jokaine tekee mitä parhaiten osaa.,ilman tuota vaaria hän ois painunut jo unhon suohon !!!!
vihdoinkin, koska aika kuumia mimmejä on ollut ennenkin, *ysk* Kirsi ranto *ysk* mutta hukkaa on mennyt.
Ihanko bikinit? No nyt kyllä repäs, herranenaika!
..Ihan oikeasti, kyllästyttää tämä suomalaisten tasapaksuus. Nätti nainen. :)
Kiva kroppa, mutta en kyllä ymmärrä kenenkään kohdalla mitään bikineissä/alusvaatteissa notkumista lehdissä.
Oli stailattu ihan Armin tyyliin tähän kuningatarfinaaliin. Pervoa!