Milloin Tangomarkkinat näkee tv:stä? Areenalta tai jostain...
Kommentit (19)
Tulee just nyt kanavapaikka 15 Alfa tv. Ei tule Areenaan, kun ei ole YLEn ohjelma enää.
Tulee Alfa-kanavalta tänä vuonna. Niitä ilmaiskanavia, jossain muistipaikan 10 tienoilla tai vähän jälkeen. Enpä tiedä, tuleeko nettiin ollenkaan. Ei ainakaan Areenaan, Katsomoon tai Ruutuun, koska ei ole Ylen, Maikkarin tai Nelosen tuotanto. Eli nyt nopsasti kanavaa etsimään, ettei mee kuningatarfinaali sivu suun!
Ja täältä tapahtumat jälkilähetyksenä
Harmi! Jää katsomatta sitten tämän vuoden kisat. Tv:tä ei ole. Netistä oon yleensä Areenalta kattonu. :-( Tuliskohan youtubeen... ap
live netissä
Näkyy netissä, mene alfatv:n sivuille
Kiitos kaikille ihanille! Jess! 🤗 Ap
On mulla alfa hd ja nyt tulee tankomarkkinoilta
Vierailija kirjoitti:
On mulla alfa hd ja nyt tulee tankomarkkinoilta
mulla kanava 35 alfatv HD
Voi oksetus tuota kanavaa. Ja kaitsua en katso. Paska selittelijä, eikö se luvannut lähteä maasta, olisi mennyt.
Nyt laulaa turkoosissaan Sari Hellsten liljankukkaa
Vierailija kirjoitti:
Alfa TV näyttää
Harmi kun Alfa-TV ei ole valtakunnallinen kanava :(
Tämähän on pelkkää mainosta mainosten perään. Selkeän mainosinsertin perään vaihdetaan pari sanaa ja todetaan, että eiköhän mennä mainoskatkolle. ?!
Jaksaako joku katsoa?
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on pelkkää mainosta mainosten perään. Selkeän mainosinsertin perään vaihdetaan pari sanaa ja todetaan, että eiköhän mennä mainoskatkolle. ?!
Jaksaako joku katsoa?
Mä katsoin loppuun saakka, vaikka ne mainoskatkot olivatkin ärsyttäviä. Hyvä kisa oli. 👍🏼 Ap
Alfa TV näyttää