Brittimies tukehdutti kaksi ex-avopuolisoaan...tulee ihan exä mieleeni
http://m.iltalehti.fi/ulkomaat/201707062200249895_ul.shtml
Oma exäni harrasti ilmeisesti samaa, muttei saanut mua hengiltä tai ei uskaltanut mennä liian pitkälle. Heräsin kerran siihen, että hän tuijotti yöllä vieressäni tyhjyyteen ja piti kättään nenäni ja suuni päällä. Olin aivan järkyttynyt, mutta olimme reissussa ja olin raskaana viimeisilläni, niin en uskaltanut lähteä pois. Mies totaalisesti kiisti kaiken. Hän väitti, että kuvittelin omiani ja mitään ei ollut tapahtunut sekä suuttui minulle. Olin vihainen, sillä olin raskaanakin. Sinänsä ko. lapsella on kehitysviivettäkin. :/ Itselle ilmaantui sydänongelmia liittomme aikana, vaikka olen hoikka, hyväkuntoinen ja vasta 30+. Oireet ilmenivät aina nukkuessa ja heräsin niihin... :/ En myöskään tiedä nimeltä ainoatakaan hänen exäänsä, sillä hän ei suostu kertomaan. Olemme kuitenkin tuntemeet jo seitsemän vuotta.
T. Eronnut ja exänsä käytöksen pahasti traumatisoima
Kommentit (12)
Luin Daily Mailista ym. ko. tapauksesta ja ainakin toisella naisista oli myöskin sydänongelmia. Olen aivan varma, että exä tavalla tai toisella on aiheuttanut omat sydänvaivani. Monesti heräsin punaiset jäljet kaulalla sekä ikeneni olivat vereslihalla ja esim. leuka tai kaula lähes tunnoton. Kyseisiä oireita ei ole ilmennyt koskaan silloin, jos mies on ollut muualla (poissa samasta yöpymispaikasta). Pian yhteenmuuton jälkeen mulle tuli outoja verenpurkaumia ympäri kehoa ja ihmettelin, mistä ne johtuivat. Joskus olin heräämäisilläni ja muistan, että hän jotenkin paineli kasvojani ja otti minusta valokuvia, kun nukuin. Ihan h-vetin pelottavaa...oon vieläkin ahdistunut, kun mietin niitä aikoja.
Nyt eron jälkeen olen varmastikin sinkkuna loppuelämäni. Pelkään miehiä yleisestikin exäni vuoksi. :( On ihanaa asua hänestä erossa; ainoa pelkoni aihe on vain se, että lapset ovat välillä hänen luonaan yötä ja hän selvästi suosii toista, kun taas toinen on syntipukki muka kaikkeen. Pelkään välillä, miten hän kohtelee sitä ei-suosikkiaan, vaikka minä naisena olinkin aivan eri tavalla hänen vihansa kohde. t. Ap
Käyttäjä2628 kirjoitti:
Onko miehesi jossain vaiheessa asunut Jyväskylässä ja lähistöllä? Ja Vaasan suunnalla?
Kuulostaa ystäväni eksälle.
Ilmeisesti on ainakin Jyväskylässä tainnut asua. Vaasasta en ole varma. Kerro jotain lisää hänestä (jotain, mistä voisin tunnistaa, oisko sama henkilö). Milloin hän asui ko. paikoissa ja mitä ikäluokkaa hän on?
Sellainen vielä, että jos jollain on kunnon todisteita, niin siitä kannattaisi vihjaista poliisille vaikka jälkikäteen. Siinä voi pelastaa jonkun toisen ihmisen hengen tai ainakin terveyden. Itse olin niin pelkuri, etten oo kertonut viranomaisille näistä mitään. Mies uhkaili mua niin pahasti sekä kiisti ja sanoi, ettei kukaan tule koskaan uskomaan mua, etten uskaltanut. T. Ap
Ja siis mun ex-mies oli muutenkin väkivaltainen (töni, löi nyrkillä, potki, retuutti) sekä eristi läheisistäni ja kontrolloi kaikkea...samoin kuin tuon uutisen mies oli ollut. Ääritapauksina se käski mut lattialle ja talloi mun päätä kengät jalassa sekä heitti mun päälle likavettä kylpyhuoneessa siten, että vaatteenikin kastuivat sekä löi kerran ollessani heräämässä yllättäen täysillä nyrkillä päähän. T. Ap
Kauhean kuuloinen mies, mistä tuollaisen edes löysit ?
Paitsi tuo lattialle käskeminen ja pään tallominen kuulostaa kiihottavalta.
Sairasta. Hulluja on monenlaisia.
Mäkin yhden psykon uhri...
Mun eksä katkoi jarruletkut autosta. Uhkasi räjäyttää asumani kerrostalon taivaan tuuliin. Ja taitoja siihen oli. Vieläpä laittoi ketjuilla meidän molempien autot kiinni (jotta en pääse ajamaan). Yöllä tuijotteli, joten en ihmetteli vaikka olisi kokeillut kuristamista.Lista on loputon, mutta sossujen mielestä kelpo isä. Vainosi muutaman vuoden.Nämä siis pieniä "maistiaisa".Erosin noin puolessa vuodessa, mikä on tietenkin kukkahattujen mielestä "impulsiivisuutta". Kävin itselleen lausunnon, ja mitään impulsiivisuutta eikä muutakaan ikävää havaittu, vaan lapsen etu meni ensisijalla.
Vierailija kirjoitti:
Ja siis mun ex-mies oli muutenkin väkivaltainen (töni, löi nyrkillä, potki, retuutti) sekä eristi läheisistäni ja kontrolloi kaikkea...samoin kuin tuon uutisen mies oli ollut. Ääritapauksina se käski mut lattialle ja talloi mun päätä kengät jalassa sekä heitti mun päälle likavettä kylpyhuoneessa siten, että vaatteenikin kastuivat sekä löi kerran ollessani heräämässä yllättäen täysillä nyrkillä päähän. T. Ap
Ja teit kaksi lasta tuollaisen loskan kanssa!!! Ja annat lapsesi sinne! Vtun idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja teit kaksi lasta tuollaisen loskan kanssa!!! Ja annat lapsesi sinne! Vtun idiootti.
Kaksi? En kertonut lukumäärää tekstissäni. Valitettavasti mun on noudatettava tapaamissopimusta, kunnes siitä toisin päätetään. :/
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2628 kirjoitti:
Onko miehesi jossain vaiheessa asunut Jyväskylässä ja lähistöllä? Ja Vaasan suunnalla?
Ilmeisesti on ainakin Jyväskylässä tainnut asua. Vaasasta en ole varma. Kerro jotain lisää hänestä (jotain, mistä voisin tunnistaa, oisko sama henkilö). Milloin hän asui ko. paikoissa ja mitä ikäluokkaa hän on?
Anteeksi, en ole ollenkaan huomannut kysymystäsi. Jos laitan jotakin infoa alle, en uskalla liian tarkkoja:
- asui vuosituhannen vaihteessa Jyväskylässä ja sillä seudulla (siis ensin ihan kaupungissa ja sitten muutti kehyskuntaan)
- oli IT-alalla, sitten pitkällä sairauslomalla ja sai kai jonkinlaisen sairauseläkepäätöksenkin (mutta psyykkisistä syistä, enkä tiedä onko välttämättä sitten ollut eläkkeellä)
- muutti Vaasan seudulle, en muista tarkkaa ajankohtaa mutta varmaan välillä 2004-2009 tuo muutto olisi
Lyhyehkö mies, välillä roteva ja välillä vähän pullukkakin. Erittäin miellyttävä ja hauska, loistava seuramies halutessaan, minä tunnen vain tämän puolen. Hauska seuramies väistyy -naps- ja sitten on ei niin mukava mies tilalla, väkivaltainen ja harhainen. Älykäs.
Etunimi alkoi A:lla, mutta äkkiäkös se vaihtaa.
Tyyppi on selvästi tasapainoton ja vaarallinen. Miksi lapsesi käyvät siellä?
Oma isäni oli juuri tuollainen. Äitini ei nähnyt tai halunnut nähdä sitä mitä isäni luona tapahtui viikonloppukäynneillä, tai kenties pelkäsi liikaa ryhtyäkseen uhmaamaan isääni. Minä olen tästä yhä katkera, äitini puolestaan syyttelee ikuisesti itseään huonosta päätöksestään. Perheemme on raunioina.