Mieheni roikkuu päivät pitkät vauva.fissä trollaamassa !!
Mieheni on siis kesälomalla ja hänellä on ylimääräistä aikaa. Olen yrittänyt ehdottaa hänelle parempaa tekemistä mutta mikään ei tunnu kiinnostavan. Vastaavia kokemuksia? Miten toimisitte?
Kommentit (29)
Anna trollata ehkäpä hän innostuu blogin kirjoittelusta.
Yksi hyvä blogi on kuin työpaikka.
Kertoo aika paljon sinustakin/liitostanne jos ukkelisi viihtyy mieluummin täällä...
Ole iloinen ettei hän juokse vieraissa sitä samaa aikaa.
Taunoooo! Seksille!
Tuo auttaa, mutta muista käyttää miehesi nimeä.
Kamalaa. Mies kiinnostunut kirjoittelemaan perhe-elämästä, lapsista yms. KUINKA SE KEHTAA SIKA!!
Vierailija kirjoitti:
Taunoooo! Seksille!
Tuo auttaa, mutta muista käyttää miehesi nimeä.
Teemme "sitä" kyllä iltaisin mutta miehelle jää silti aikaa nettitrollailuun. :( Pitäisi keksiä jokin erittäin aikaavievä harrastus.
Oma exäni kerran innostui samaa tekemään, sellainen ärsyttävä irvileukakin kun oli. Ei siinä kauaa kestänyt kun ero tuli ja nyt se länkyttää niitä juttuja lähibaareissa muille naisille. Mulle jäi lapsi elätettäväksi.
Voin vain kuvitella millainen ihmisperse (mahdollisesta)lapsestanne kasvaa, kun molemmat vanhemmat nysväävät tällä palstalla. Hrrr.
Vierailija kirjoitti:
Oma exäni kerran innostui samaa tekemään, sellainen ärsyttävä irvileukakin kun oli. Ei siinä kauaa kestänyt kun ero tuli ja nyt se länkyttää niitä juttuja lähibaareissa muille naisille. Mulle jäi lapsi elätettäväksi.
Kertoo myös jotain sinusta, kun ei huumorintaju näköjään riitä. Kuule pojat on poikia! ;)
Älä ota vakavasti. Mun mieheni on myös kesälomalla ja trollailee täällä. Trollailemme sitten yhdessä virka-ajan päättymisen jälkeen.
Minunkin puolisoni, nainen, käyttää aikaa netin keskustelupalstoilla. Olen uhannut erolla, käräjöinnillä ja jopa väkivallalla (läpsäisyillä) mutta hän ei usko, on niin tapojensa orja. Nyt hän on pitkällä työreissulla ja minä vietän laatuaikaa lastemme kanssa.
LapinM kirjoitti:
Anna trollata ehkäpä hän innostuu blogin kirjoittelusta.
Yksi hyvä blogi on kuin työpaikka.
Ei blogia. Voimaantuu. Jää vanha. Silmät ja palsternakka.
Hymyä huuleen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo myös jotain sinusta, kun ei huumorintaju näköjään riitä. Kuule pojat on poikia! ;)
Huumorintaju loppuu siihen kun äijä kännipäissään perjantai-iltana kirjoitteli vauvaan... en tiedä mitä, varmaan vikitteli naisia mutta kauhea hirnuntaa kuului tietokoneelta. Yritä siinä sitten nukuttaa lasta, jumankauta kun mulla meni hermot. Te elämän auringon paisteet ette kyllä välillä tajua mistään mitään.
Onko miehesi sattumoisin maahanmuuttaja? Heillä kun on tapana viettää aikaa internetissä tuntikausia putkeen. Tiedän tämän kokemuksesta, sillä olen erityisopettaja.
Ap, voisit olla minun naiseni. Tai no mistäs sitä tietää... ehkä oletkin :D
Eropaperit vetämään jos ei muuten usko. N31