Tietokirjailija Petteri Järvinen pilkkaa lihavia naisia! Linkki
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Haha! Ukko on koneessa ja laskeutuessaan on somekohu vastassa. :D
Eiköhän sillä ole varaa maksaa paria euroa lentokoneen wifin käyttämisestä.
Öö että normipainoisen vika että toinen on lihava?miksi tämän kokoinen ihminen itse osta sieltä bisneksestä tai kahta normipaikkaa.ootko koskaa istunut pitkää lentoa kun vieruskaveri tursuaa omalle puolellesi?
Vierailija kirjoitti:
Öö että normipainoisen vika että toinen on lihava?miksi tämän kokoinen ihminen itse osta sieltä bisneksestä tai kahta normipaikkaa.ootko koskaa istunut pitkää lentoa kun vieruskaveri tursuaa omalle puolellesi?
Näinhän se nykyään on nähtävä. Sen lisäksi olisi nähtävä tulevaisuuteen, että näkisi tulevan vierustoverinsa. Rehellisyyden nimissä uskon, että kovin moni tuon kokoinen henkilö ei itsekään haluaisi kaltaistaan vierustoveriksi pitkälle lennolle missä kaikki on muutenkin ahdasta ja hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä lento? Lentääkö lentokoneet siis huomattavasti hitaammin, jos kyydissä on nukkuva ylipainoinen nainen?
Sukupuolella ei ole väliä, eikä tajunnantilalla, muuten kyllä ja kuluttavat myös enemmän kerosiinia. Jos tuon kokoisia tanttoja olisi joka istuimella, niin kone ei edes pääsisi ilmaan. Tästä syystä saa paksukaiset lähitulevaisuudessa ruveta maksamaan painonsa mukaan lipuista. Tämä on oikeus ja kohtuus ja esim. rahtipuolella itsestään selvyys. Ei ole muiden matkustajien ja luonnon asia joutua kärsimään näiden vuoksi.
Pitkien ja lihaksikkaiden henkilöiden tarvitsee sitten varmaan myös maksa ekstraa, painaahan lihas ja luu enemmän kuin läski. Vastaavasti lyhyiden ja hyvin hoikkien ei tarvitse maksaa täyttä hintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä lento? Lentääkö lentokoneet siis huomattavasti hitaammin, jos kyydissä on nukkuva ylipainoinen nainen?
Sukupuolella ei ole väliä, eikä tajunnantilalla, muuten kyllä ja kuluttavat myös enemmän kerosiinia. Jos tuon kokoisia tanttoja olisi joka istuimella, niin kone ei edes pääsisi ilmaan. Tästä syystä saa paksukaiset lähitulevaisuudessa ruveta maksamaan painonsa mukaan lipuista. Tämä on oikeus ja kohtuus ja esim. rahtipuolella itsestään selvyys. Ei ole muiden matkustajien ja luonnon asia joutua kärsimään näiden vuoksi.
Pitkien ja lihaksikkaiden henkilöiden tarvitsee sitten varmaan myös maksa ekstraa, painaahan lihas ja luu enemmän kuin läski. Vastaavasti lyhyiden ja hyvin hoikkien ei tarvitse maksaa täyttä hintaa.
Tietysti, jos painon mukaan hinnoitellaan. Ei silloin mitään kokovartalokuvia lähetellä itsestään varausta tehtäessä. Jos taas tarvitsee kaksi paikkaa oli sitten Bull Mentula, tai tuollainen läski lortti, niin sama homma.
Sana anteeksi ja jos on lihava niin poistuu käytävälle . Saa olla kaitanenkin jos taas ikkunapaikkalainen on lihava. Kannattaa jo terveyden takia painoa tiputtaa.
Vierailija kirjoitti:
Sana anteeksi ja jos on lihava niin poistuu käytävälle . Saa olla kaitanenkin jos taas ikkunapaikkalainen on lihava. Kannattaa jo terveyden takia painoa tiputtaa.
Uskaltaako herättää tuollaista uinuvaa ehkä nälästä kiukkuista tanttaa? Itse harkitsisin pari kertaa terveyteni vuoksi.
Hehe, TOSI lihava nainen :D Hauskaa. Kunnon jättiläinen, on ollu ruoka-aikaan kotona.
bisneslen on paikathan nuo selkeesti on jo. ja kyllä nukkuvan voi herättää jos pitää päästä vessaan.
Vierailija kirjoitti:
Petteri on itse kääpiö mieheksi, joten toki kontrasti tuntuu entistä suuremmalta.
Käytit itse juuri huomattavasti loukkaavampaa kieltä kuin Petteri.
Ihmiseen pituudesta pilkaaminen on rasismia.
Sen sijaan lihavuus ei ole synnynnäinen ominaisuus, kuten pituus. .
Facestä päätellen Petteri seuraa vauvapalstaa. Kenties itse kirjoitellut tähänkib ketjuun.
On se uskomatonta että lihavia kuvataan vaikkei ne sovi kuvaan koska kameroiden kennot on niin pieniä.
Ehdottomasti kameroiden valmistajien pitäisi valmistaa kamerakennoja joihin lihavatkin ihmiset sopivat.
Ai niin mikähän hajuinen tämä lihava on jos ei ylety edes pesemään strategisia paikkojaan? Olisiko kyse siitä
Meinaat että Järvisen tehtävä olisi lentää business-luokassa, eikä tuon paksukaisen mieluummin ottaa muita ihmisiä huomioon paikkaa varatessaan? Tähän se on mennyt kun ylipainoa pidetään uutena normaalina ja sen pillin mukaan tanssitaan.