Uusi mies, ongelma sängyssä
Olen tavannut ihanan miehen, jonka kanssa hyvin moni asia synkkaa hyvin. Myös sängyssä on kemiaa ja kiihkeää, mutta seksihommat jää lyhyeksi, mielestäni ihan liian lyhyeksi. Olen jutellut miehelle siitä, että tykkään "pitkistä sessioista", joissa ei siis tarvitse olla yhdynnässä pitkään (jos ei kestävyyttä riitä tai muuten tunnu siltä) vaan että se kaikki muu, esileikki ja sellainen kestää pitkään. Olen nelikymppinen nainen, joka on useammassa edellisessä suhteessaan tottunut siihen, että seksihetki saattoi hyvin kestää tunnin kaksi, joskus oltiin koko päiväkin sängyssä. Kumpi osapuoli vain oli välillä vastaanottavana osapuolena, ja oli kaikenlaista suuseksiä, useita laukeamisia ja monenlaista kiusoittelua ja nautinnon pitkittämistä ym. Sellaista mikä ei edes vaadi hirmuista fyysistä kuntoa tai yhdyntäkestävyyttä. En ole siis kertonut miehelle mitään edellisistä suhteista vaan kertonut vain että mitä toivon sängyssä ja mistä pidän ja ehdotellut asioita (ja tehnyt hänelle asioita näyttääkseni mistä pidän). Mutta mies ei oikein tunnu ymmärtävän mitä edes tarkoitan. Hänelle seksi tuntuu olevan kymmenen minuutin juttu. Hän menee ihan ymmälleen siitä, että mitä naiselle muka edes voisi tehdä yli kymmenen minuuttia. Ja laukeaa siis itse aktissa itse nopeasti. Miten saan hänet oivaltamaan, että seksi voisi olla paljon enemmän ja parempaa?
Kommentit (49)
erilainen tyyppi kyseessä kuin edellisessä suhteessasi
ota tai jätä
Mies on sänkyduunari, ei siinä muuta. Sinä itse haluaisit sänkytaiteilijan.
Vierailija kirjoitti:
Mies on sänkyduunari, ei siinä muuta. Sinä itse haluaisit sänkytaiteilijan.
Varmaan juuri noin. Mutta miten saan duunarin innostumaan taiteilijaksi? Ap.
Jos mikään muu ei tunnu auttavan niin kerro millaista seksiä olet saanut aiemmin. Riskialtis veto mutta jos vaihtoehtona on suhteen lopettaminen niin suosittelen kokeilemaan vielä ennen eroa.
10 minuuttia on ihan normaalia, sehän on jo melko pitkä aika. Tuollaiset tuntikausien jutut on selvä poikkeus. Miksi erosit edellisestä, jos kerta oli niin hyvä?
Voit vaikka kertoa kuinka ex oli iso ja kestava :) Leikkina, ei se muutu, joko sopeudut tai vaihdat.
En ole ikinä harrastanut 10 minutin seksiä. Tuntuu aivan absurdilta ajatukseltakin. Miten siinä ehtii yhtään mitään? Eihän tuollaiseen viitsisi edes ryhtyä.
No me ollaan erilaisia. Esim. mulle kuvailemasi tuntikausien "sessio" ei olisi toivottavaa. En tykkäis. Mulle riittää yksi orkku, sen jälkeen kaipaan vain hellyyttä ja läheisyyttä. Juttelua, sylityksin olemista. Jos seurustelisin miehen kanssa, joka olisi "sänkytaiteilija", jompi kumpi joutuisi joustamaan. Eikä se olisi hyvä. Onneksi mulla on duunari, joka huolehtii mun nautinnosta (ja mä hänen!), mutta molemmat on tyytyväisiä puoleen tuntiin :)
Vierailija kirjoitti:
10 minuuttia on ihan normaalia, sehän on jo melko pitkä aika. Tuollaiset tuntikausien jutut on selvä poikkeus. Miksi erosit edellisestä, jos kerta oli niin hyvä?
Itse asiassa kolme edellistä ovat olleet tuollaisia tunnin kestoisten sessioiden miehiä. Heillä on ollut kuitenkin loppujen lopuksi liian erilaiset toiveet elämältä kuin minulla, siis sängyn ulkopuolella, että suhteet on ollut viisainta lopettaa, ihan yhteisymmärryksessä. Pelkkä seksuaalinen yhteensopivuus ei riitä, jos esim. toinen haluaa lapsia ja toinen ei tai toinen haluaa asua Suomessa ja toinen ulkomailla. Ap.
Kuka ehtii/jaksaa olla koko päivän?
Kellä on aikaa sekstailla tuntikausia tai kokonainen päivä?
En minä ainakaan tule kuin äkäiseksi kymmenessä minuutissa. Tunti on jo ihan ok. Meillä tosin yhdyntääkin sisältyy tuohon aikaan ihan hyvin. Ymmärrän sua!
Vierailija kirjoitti:
Kellä on aikaa sekstailla tuntikausia tai kokonainen päivä?
No ei nyt joka päivä ehdikään, mutta esim. viikonloppuisin välillä ehtii hyvinkin. Eikä arkenakaan tunti illassa ole mitenkään pitkä, katsoohan moni telkkariakin tunnin kaksi. Harrastan ainakin itse mieluummin hyvää seksiä kuin katson telkkaria tai syön sipsiä sohvalla. Ja siis lapsettomia olemme kaikki olleet, ymmärrän kyllä että esim pikkulapsiarjessa pitkät sessiot olisi ehkä hankala järjestää. Ap.
10 min riittää varsin hyvin saattaa nainen raskaaksi.
Meillä kaksi lasta, noita tunnin parin sessioita on noin kerran viikossa. En lähde mihinkään pikanusaisemisiin kun en saa niistä mitään. Olis kiva useamminkin, mutta nyt elämäntilanne se ettei jaksa useammin.
Teet miehelle kaikkea sellaista mitä olet tottunut tekemään muille. Välillä pyydät miestä tekemään jotain pientä itsellesi. Parempi pitää kuitenkin fokus ainakin aluksi enemmän siinä, että pitkität hommaa antamalla miehelle nautintoa pitkään. Muuten miehelle tulee vain tunne, että hän ei ole mielestäsi kyllin hyvä. Luulisi pikku hiljaa opin menevän perille.
Minä taas tykkään nopeista panoista vaikka monta kertaa päivässä. En jaksaisi hinkata tuntikausia... ei ole kaikkien juttu.
En ole ikinä harrastanut 10 minutin seksiä. Tuntuu aivan absurdilta ajatukseltakin. Miten sen muka saa kestämään niin kauan? Eihän tuollaista ole olemassakaan..
Vierailija kirjoitti:
Minä taas tykkään nopeista panoista vaikka monta kertaa päivässä. En jaksaisi hinkata tuntikausia... ei ole kaikkien juttu.
En tarkoittanutkaan, että se itse pano kestäisi tunnin. Pano voi kestää vaikka vain viisi minuuttia, mutta sitten siihen päälle se kaikki muu :) , jota en kyllä ihan vain hinkkaamiseksi kutsuisi sitäkään. Ap.
kyllä se tietää... ei vain ole valmis tekeen asian eteen mitään.... minun entinen oli tuollainen.... inhottavaa.... :(