Tyttöystävä ehdotti että menisimme kesäteatteriin
Ei hitto, tuon kauheampaa tapaa viettää lomapäivää en ihan äkkiä keksi 😫
Kieltäytyäkään ei tietysti voi kun siitä seuraisi perus itkupotkuraivarit ja valitus miten emme tee ikinä mitään yhdessä.
M25
Kommentit (33)
Kauheeta. Jaxuhalit. Mutta ehkä vieläkin jossain menee sellaisia puskafarsseja, joista voit tykätä.
Vierailija kirjoitti:
Ootko edes käynyt koskaan kesäteatterissa?
En, eikä kyllä kiinnostakaan.
Itse saan aina suikkarin, jos raahaudun tyttöystävän kanssa teatteriin tai oopperaan.
Ne on niin hauskoja esityksiä, että et takuulla kadu.
Ei ole vielä vastaan tullut tylsää kesäteatteriesitystä.
Itsekin ukon kanssa menossa 16v hääpäivän kunniaksi katsomaan Fingerpori.
Mikä siinä on niin kauheaa, ettet paria kolmea tuntia voi uhrata?
Miksi et tykkää katsoa hauskaa näytelmää? Sehän on kuin leffa.
Nämä on näitä naisen päähänpistoja.
"Katsos, kalenterissa lomalla tyhjä päivä, eiköhän buukata aamupäiväksi brunssi Juhanin ja Liisan kanssa"
Voithan tietenkin ehdottaa sukkien kutomista balettiesityksessä.
Vierailija kirjoitti:
Itse saan aina suikkarin, jos raahaudun tyttöystävän kanssa teatteriin tai oopperaan.
Itse saan niitä muutenkin.
Tehkää kompromissi ja menkää johonkin mikä kiinnostaa molempia. Meillä on onneksi samat kiinnostuksen kohteet mun miehen kanssa, autotapahtumissa siis juostaan koko kesä. :)
Nyt seulotaan jyvät akanoista. :)
Parisuhteessa joutuu välillä tekemään kompromisseja ja näkemään vaivaa. Toki tyttiksesi vaatii nyt aika kohtuuttoman paljon. Itselläni ainakin tuossa menisi raja mihin voin kuvitella suostuvani, vaikka olisin miten rakastunut.
Huoh. EDELLEEN SURKEAA, esiintyi sadussasi sitten mikä tahansa variaatio tästä mielikuvitusnaisestasi. Hanki jo sisältöä elämääsi nainen.
Kannattaa ehdottomasti mennä! Mikään ei voita kolmen tunnin istumista vesisateessa, +11 asteen lämmössä hyttysten syötävänä. Lisäksi todellista taidetta ö-luokan näyttelijöiden ja väkisin keksityn käsikirjoituksen parissa tarkkis-luokkalaisten rekentamissa kulisseissa. Mene ja nauti...
Joo ei munkaan mies lähde, vaikkei ole koskaan käynyt. Teatteri vain kuulostaa teistä typerältä, oikeasti esitykset on hauskoja ja paljon mielenkiintoisempia seurata kuin moneen kertaan kuvattuja ja leikattuja elokuvia. Kesti itsellänikin aikansa ymmärtää ettei teatteri ole oikeastaan koskaan tylsää.
Musta on mälsää että joudun yksin menemään. Mutta niinpä menee sitten mieskin yksin omiin tapahtumiinsa. Sekin on musta tylsää, mut en mä viitsi lähteä tapahtumiin joita en itse fanita, jos en minäkään saa miehestäni seuraa omiin juttuihini.
Me ollaan miehen kanssa menossa tänäänkin kesäteatteriin - miehen pyynnöstä!
Käydään kesäisin 3 - 5 kesäteatterissa. Talvella sitten sisäteattereissa. Kannattaa kokeilla - tiedä vaikka tykkäisitkin.
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan miehen kanssa menossa tänäänkin kesäteatteriin - miehen pyynnöstä!
Käydään kesäisin 3 - 5 kesäteatterissa. Talvella sitten sisäteattereissa. Kannattaa kokeilla - tiedä vaikka tykkäisitkin.
Onko miehesi s/m-henkinen muutenkin?
Ootko edes käynyt koskaan kesäteatterissa?