Korjasin seksielämämme, kun lakkasin kokonaan tekemästä aloitteita. Mielipiteitä?
Meillä oli sängyssä jotenkin vaikeaa tai ainakin aika hiljaista, tein usein aloitteita ja mies lähes aina torjui ne, eikä tehnyt itse aloitteita. Jos mies suostui aloitteestani seksiin, niin se oli sellaista väkinäistä, ihan kuin hän ei olisi tosissaan halunnut. Yritin kaikkea, toisenlaisia aloitteita ja muun laista aktiivisuutta, mutta homma oli aina yhtä vaikeaa, myöskään mitkään keskusteluyritykset eivät auttaneet. Lopetin sitten aloitteiden tekemisen kokonaan. Kuukaudessa homma ratkesi, mies alkoi tekemään aloitteita ja olemaan halukas. En ole yli kahteen vuoteen tehnyt yhtään(!) aloitetta, en edes vihjannut mitään. Ja meillä on seksiä ollut nyt koko ajan monta kertaa viikossa. Osaisiko joku selittää tätä? Onko miehiä linjoilla, jotka osaisivat sanoa miksi näin? Aina sanotaan, että naisenkin pitää tehdä aloitteita, niin miksi se ei sitten kelvannut?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä en kyllä koskaan ilmaise miehelle, että "minulta saa nyt seksiä", koska en koe antavani miehelle seksiä vaan koen, että haluan itse seksiä, ja harrastamme sitä sitten yhdessä. Siinä ei kumpikaan "anna" toiselle. Ap
Tähän piti vielä puuttumani sen verran, että eihän seksin harrastaminen ole mitään tasa-arvon riemujuhlaa, herranjestas sentään. Se pitää toki jollakin lailla varmistaa, että nainen on halukas kanssani seksiä harrastamaan, mutta sen jälkeen naista viedään eikä kysellä. Aivan oikeasti _kaikki_ naiset, joiden kanssa olen seksiä harrastanut, ovat innostuneet eniten ollessaan seksin aikana alisteisessa asemassa. Siihen ajatusmaailmaan ei oikein istu, että miehen päähän syötetään ajatus, että yhdessä tässä tasavertaisina harrastamme seksiä vaan siellä pitää huutaa että saatana mä rankaisen ton ämmän tajuttomaksi. m26
Aah, tämmöinen!
N44Jep, tämä on parasta ikinä. Valitettavasti miehet eivät tunnu jaksavan vuodesta toiseen, 2 alussa aktiivista aviomiestä väsytetty. N38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä en kyllä koskaan ilmaise miehelle, että "minulta saa nyt seksiä", koska en koe antavani miehelle seksiä vaan koen, että haluan itse seksiä, ja harrastamme sitä sitten yhdessä. Siinä ei kumpikaan "anna" toiselle. Ap
Tähän piti vielä puuttumani sen verran, että eihän seksin harrastaminen ole mitään tasa-arvon riemujuhlaa, herranjestas sentään. Se pitää toki jollakin lailla varmistaa, että nainen on halukas kanssani seksiä harrastamaan, mutta sen jälkeen naista viedään eikä kysellä. Aivan oikeasti _kaikki_ naiset, joiden kanssa olen seksiä harrastanut, ovat innostuneet eniten ollessaan seksin aikana alisteisessa asemassa. Siihen ajatusmaailmaan ei oikein istu, että miehen päähän syötetään ajatus, että yhdessä tässä tasavertaisina harrastamme seksiä vaan siellä pitää huutaa että saatana mä rankaisen ton ämmän tajuttomaksi. m26
Luin tuon miehelleni, jonka kanssa harrastamme käytännössä vain (hyvinkin rajua ja sadistista) BDSM-seksiä, jossa minä alistun miltei aina ja edes hän ei allekirjoita mitään noin käsittämättömän typerää. Olemme täysin tasavertaiset sängyssä (kuten muussakin avioelämässämme) ja roolit ovat yhteisymmärryksessä valitut ja koko homma lähtee meillä toisen kunnioittamisesta ja luottamuksesta.
Joojoojoo totta kai kyllä näin yms.
Oletko kysynyt, mitä hän miettii seksin harrastamisen aikana? "Toteutan tässä toista kunnioittaen ja luottaen yhdessä sovittua rooliani"
Henk.koht. tykkään että seksihommissa mennään eläimenkaltaisessa tilassa, mutta se ei näytä rouville täällä kelpaavan katsantokannaksi siihen, miten sitä omaa ukkoa kiinnostaisi vielä vatsapiisamin rapsuttelu, vaan ainoa hyväksyttävä selitys on, että kun vaan nussiessa tasa-arvoisesti kunnioitetaan, niin hyvä tulee.
Ei ihme, ettei lapsia synny enää. m26
Ei tarvitse kysyä, koska tiedän. Miehelle oli todella vaikeaa aloitella noita hommia, koska koki sen niin vääränä ja kamalana, oppi vasta vuosien jälkeen oikeasti nauttimaan niin paljon kinkyhommista, että vanilja jäi kokonaan. Jos minä en haluaisi, niin se touhu loppuisi siihen, koska suurin motivaattori miehellä tuohon on nimenomaan se, että se on jotain mitä minä tarvitsen ja hän kiihottuu eniten juuri siitä kun minulla on niin kova tahto palvella ja antautua. Minä en koskisi pitkällä tikullakaan mieheen, joka olisi seksin aikana joku kiihkoinen ja aivoton apina, plääh sellaista, eihän se ole kuin rajua ja nopeaa peruspanoa, joka ei voisi vähempää kiinnostaa. Ja mieti, lapsiakaan ei tehdä kun se olisi esteenä villille seksielämälle! Mies laitatti piuhansa poikki heti kun ikä riitti.
Vierailija kirjoitti:
Miehet tykkää saalistaa. Jos nainen on kuin kala, joka hyppää järvestä veneeseen, suomustaa ja suolistaa itsensä, fileoi ja vielä hyppää pannulle, ei koko hommassa ole mitään hauskaa tai haastetta.
Jos taas mies saa saalistaa, niin homma on ihan eri.
Paitsi meillä, jossa minä olen jälleen kerran, tässäkin suhteessa, halukkaampi kuin mieheni, joten päätä ei särje koskaan ja olen aina valmiina seksiin kun toinenkin on. Olen tehnyt aloitteita ja ollut tekemättä aloitteita (ei vaikutusta mihinkään) ja jopa kysynyt, pitäisikö pihtailla, jotta mies saisi saalistaa. Vastaus: "eihän sellaista jaksa."
Tätä ketjua lukiessa tulee sellainen hurja ajatus mieleen, että ihan kuin ihmiset olisivat yksilöitä sukupuolesta riippumatta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko harrastanut seksiä vähän vanhemman naisen kanssa? Naisethan nimittäin tulevat sinuiksi oman seksuaalisuutensa kanssa paremmin vasta 30-40 vuoden välillä, sitä ennen seksi turhan usein menee miehen halujen mukaan. Minä epäilen (varmahan voisin olla vasta, kun pääsisin haastattelemaan sinun seksikumppaneita 20 vuoden päästä), että kumppanisi eivät vain ole vielä ihan kärryillä oman seksuaalisuutensa kanssa. Alistuminen on niin helppoa silloin kun ei tiedä mitä haluaa. Ja kun tietää, kirjo on aika valtava :)
Ap:n mies taas kuulostaa siltä, kuin "vaatelias" nainen kävisi hänen itsetuntonsa päälle. Ja kun ei suostu puhumaan, tuskin haluaa asiaa käsitelläkään, vaikka siitä takuulla olisi apua.
Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjua lukiessa tulee sellainen hurja ajatus mieleen, että ihan kuin ihmiset olisivat yksilöitä sukupuolesta riippumatta...
Mitämitämitä, eikö yleistyksiä voikaan tehdä ihan satunnaisten ominaisuuksien perusteella 😮
Vierailija kirjoitti:
Ei toiminut meillä. Kun lopulta lopetin aloitteiden tekemisen, sain olla viisi vuotta ilman seksiä. Sitten tuli ero, kun mies äkkäsi tarvitsevansa sittenkin läheisyyttä - mutta ei mun kanssani. Jos haluatte tietää, miksi emme keskustelleet asiasta, niin siksi, että kaikkiin keskusteluyrityksiin mies vastasi kävelemällä ovesta ulos.
Keskustelun torjuminen toistuvasti on niin iso vaaran merkki, että sen pitäisi aiheuttaa iso reaktio. Jos toinen yrittää tuota niin älkää antako tilanteen mennä ohitse vaan ottakaa se tarkoituksellisesti käsittelyyn kunnes asiasta on keskusteltu. Vaikka tulisi isokin riita niin tämä on pakko tehdä. Muuten suhteenne on mennyttä.
Jos annatte keskustelemattomuuden jatkua niin suhteenne aika todennäköisesti päättyy eroon.