YAMK Terveyden edistäminen
Pääsin opiskelemaan YAMK-tutkintoa :) Olen siis th koulutukseltani. Löytyykö ketään samaa tutkintoa opiskellutta/opiskelevaa? Olisi kiva kuulla kuinka työlästä opiskelu on ollut, onko opinnäytetyötä ollut helppo lähteä työstämään jne. En ehkä ollut ihan varma mihin pääni työnnän kun hain opiskelemaan, mutta nyt alkaa olemaan aina vain innostuneempi fiilis :)
Kommentit (10)
Mihin tehtäviin terveydenhuoltoalan Yamk-tutkinnolla sijoittuu työelämässä?
Vierailija kirjoitti:
Missä opiskellaan terveyden edistämistä? Itse opiskelen yamk:ssa johtamista. Mukavaa on ollut, kivaa vastapainoa työnteolle. Ei niin rankkaa, mitä puhutaan.
Porissa ainakin, mielestäni muuallakin 😊 Sisältää myös johtamisen opintoja, mutta en halunnut pelkästään niitä. Aiotko valmistua 1,5 vuodessa?
-ap
Vierailija kirjoitti:
Mihin tehtäviin terveydenhuoltoalan Yamk-tutkinnolla sijoittuu työelämässä?
Osastonhoitaja ehkä yleisin, yksityisellä puolella muutenkin esimiestehtävät. Toivon tutkinnon helpottavan työnsaantia esim. asiantuntijatehtäviin ja projekteihin, johtaminen ei ainakaan vielä kiinnosta. Pakkaa kun sekoitetaan kunnolla kun sote tulee, niin ajattelen YAMK-tutkinnon olevan valttia työnhaussa.
-ap
Itse olen Poriin vielä 5. varasijalla! Hetken saa vielä jännäillä lopputulosta...😊 Sosiaalialan puolelle paikka jo olisi, pohjakoulutukseltani siis sosionomi.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen Poriin vielä 5. varasijalla! Hetken saa vielä jännäillä lopputulosta...😊 Sosiaalialan puolelle paikka jo olisi, pohjakoulutukseltani siis sosionomi.
Tsemppiä! Olikos se 14. päivä kun opiskelupaikka piti vastaanottaa, eli sitten ratkeaa viimeistään 😊 Ja onnea tuosta jo saadusta paikasta!
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä! Olikos se 14. päivä kun opiskelupaikka piti vastaanottaa, eli sitten ratkeaa viimeistään 😊 Ja onnea tuosta jo saadusta paikasta!
-ap
Kiitos! Siihen päivään mennessä tosiaan pitää ottaa vastaan mutta varasijalta voi päästä vielä elokuunkin puolelta. Pääasia että joku opiskelupaikka ainakin takataskussa:)
Vierailija kirjoitti:
Missä opiskellaan terveyden edistämistä? Itse opiskelen yamk:ssa johtamista. Mukavaa on ollut, kivaa vastapainoa työnteolle. Ei niin rankkaa, mitä puhutaan.
Lol missä muka puhutaan, että joku johtaminen olisi rankkaa
Vierailija kirjoitti:
Sitten vielä ihmetellään miksei YAMK -tutkintoja arvosteta samalla tavalla kuin maisterintutkintoja...
Hei!
Nostan ketjua ylöspäin!
Minulla olisi suunnitelmissa lähteä opiskelemaan yamk tutkintoa joten kiinnistaisi teidän kokemukset.
Teettekö töitä samalla kun opiskelette vai oletteko opintovapaalla?
Ja jos olet töissä niin teetkö kokopäiväistä vai esim. puolta päivää?
Ja jos teet puoltapäivää nim saatko jotakin tukia silti?