Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyörittelin Fidget spinneriä kun odottelimme ravintolassa annoksiamme, ystävä sanoi että häpesi silmät päästään

Vierailija
05.07.2017 |

Olimme tyttöporukalla syömässä. Itse tilanteessa ystävä ei sanonut mitään, jälkeenpäin sain viestin, että hän oli hävennyt silmät päästään ja muutkin ihmiset olivat kuulemma tuijottaneet. Onko tuo nyt niin ihmeellistä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloin häpeä on myötähäpeä.

Vierailija
2/16 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet alle 10 v, spinnerin pyöritys on ihan OK.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Oletko aikuinen? Miksi ihmeessä sinulla on tuollainen es-jonnejen massavitkutin? :D

Vierailija
4/16 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi itse en omista tuollaisia ystäviä. Fidget spinnerit on lasten juttu, jolloin ei pitäisi yllättyä siitä, jos muut tuijottaa kun aikuinen ihminen leikkii semmoisella. Häpeäisin myös silmät päästäni, jos oltaisiin porukalla syömässä ja joku tuollaisen kaivaisi esiin. Naputtele vaikka pöytää ensi kerralla, jos on niin vaikeaa olla paikoillaan.

Vierailija
5/16 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi itse en omista tuollaisia ystäviä. Fidget spinnerit on lasten juttu, jolloin ei pitäisi yllättyä siitä, jos muut tuijottaa kun aikuinen ihminen leikkii semmoisella. Häpeäisin myös silmät päästäni, jos oltaisiin porukalla syömässä ja joku tuollaisen kaivaisi esiin. Naputtele vaikka pöytää ensi kerralla, jos on niin vaikeaa olla paikoillaan.

Tiedoksesi vaan että ystäviä ei omisteta.

Vierailija
6/16 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näkisi tuota sen kummempana kuin puhelimen näpelöintiä jota muut porukassa todennäköisesti tekivät?

Vierailija
7/16 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan toi vähän outoa kun suurin osa mieltää spinnerit lasten jutuksi. Itse olisin silti tehnyt samoin, kun olen huomannut spinnailun helpottavan keskittymistä ja odottelua.

Vierailija
8/16 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksesi vaan että ystäviä ei omisteta.

Onko sullakin fidget spinner vai miksi takerrut turhuuksiin?

Vierailija
9/16 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia jonneja tämäkin palsta täynnä... Kiasus sentään, aikuisena saa tehä just niinku tykkää. Jos tykkää harmittomista leluista, niin mitä sitten? Jos jättää jonkun asian tekemättä koska se on noloa, niin se vasta onkin NOLOA.

Vierailija
10/16 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teit ennen kuin noista tuli suosittuja?

Vierailija
11/16 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa vähän että sitten kun tämä villitys menee ohi, niin ne jotka oikeasti tykkää spinnereistä tai tarvitsee niitä ahdistuksen helpottumiseen nauretaan pihalle.

Vierailija
12/16 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/16 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tietty erikoista jos aikuinen ihminen leikkii spinnerillä, mutta musta monta kertaa naurettavampaa on kyllä toi ystäväsi käytös. Ihan jotain alakoululaisten tasoa. "Hirveän noloa kun ihmiset tuijottaa!" Kaikkien teidän maine on nyt varmasti iäksi mennyttä.

Raivostuttavinta on vielä toi, että ei edes päin naamaa kehdannut sanoa. 

Pyöritä sitä leluasi jatkossakin jos se tuntuu susta hyvältä. Helvettiin tollaisten myötähäpeilevien ihmisten nyrpistelyt. 

Vierailija
14/16 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettävämpää käytöstä on puhelimen näprääminen missä tahansa ravintolassa, eri asia jos yksinäinen ei pysty keskittymään syömiseen mutta porukassa... erittäin epäkunnioittavaa.

Vierailija
15/16 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sama kuin helistin. Ensi kerralla ota tutti tai helistin mukaan.

Pointti on kai se, että jos on vaikka skitsofrenia, voi tehdä jotain joka auttaa ja se on sallittua. Sille ei saa nauraa, ei tuijottaa vaan 👍 kun tulit syömään.

Eli pöytäseurueesi tunsi sinut kutakuinkin, ja se vinguttaminen synnytti oudoksumista.

Ehkä kuitenkin sofistikoitunut käytös kuuluu aikuisille, pöytäseurue ei voi antaa vapaasti jojoa viskoa (joku kirjoitti senkus leikittelet ruokaa odottaessasi).

Vierailija
16/16 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa aikusen tehdä mitä lystää. Ystäviä ei mun mielestä tarvis hävetä noin pienen jutun takia, ois vaan ilonen siitä että niitä on. Huoh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi