puolikuppiliivit
Omistatteko semmosia neitoset.onko käytössä..tykkääkö miehenne?
Kommentit (81)
Millaiset liivit ois pienille rinnoille kaikkein seksikkäimmät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hei, toiko joulupukki seksikkäitä puolikuppiliivejä?
Ne mitä tarkoitat eivät ole edelleenkään puolikuppiliivejä. Puolikupit ovat käytännössä vain matalat balconetet. Nännit näkyviin jättävät ovat neljänneskuppiset (ouvert bra tai quarter cup bra).
Et sinä tiedä mitä minä tarkoitan, et ole ajatusten lukija. Vai oletko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne mitä tarkoitat eivät ole edelleenkään puolikuppiliivejä. Puolikupit ovat käytännössä vain matalat balconetet. Nännit näkyviin jättävät ovat neljänneskuppiset (ouvert bra tai quarter cup bra).
Sinä et tunne minua. Olen ajatustenlukija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et tunne minua. Olen ajatustenlukija.
Joo, enkä halua tunteakaan. Minä käytän foliopipoa, joten et pysty ajatuksiani lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko noita isorintaisille?
F85
Tuolla on jotain isoja kokoja, en muista onko F tarjolla.
https://ihmeellinenhuone.fi/asusteet/isot-koot-naisille
Vierailija kirjoitti:
Millaiset liivit ois pienille rinnoille kaikkein seksikkäimmät?
Puoli tai neljäsosa kuppiset. Vähän pitsiä ehkä somisteeksi.
Kyllä puolikupit on todella seksikkäät. Puolikuppiliivejä löytyy melko paljon ja miehet taitavat niitä ostella mutta onko ne koskaan käytössä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä puolikupit on todella seksikkäät. Puolikuppiliivejä löytyy melko paljon ja miehet taitavat niitä ostella mutta onko ne koskaan käytössä?
On meillä kerran kuussa.Nostavat rintoja ylös/tukevat niitä.Ja parasta nännit jäävät näkyviin joita voi rakastelun aikana imeä ja hyväillä..Nam.M**
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On meillä kerran kuussa.Nostavat rintoja ylös/tukevat niitä.Ja parasta nännit jäävät näkyviin joita voi rakastelun aikana imeä ja hyväillä..Nam.M**
Eikö kannttaisi käyttää vähän useammin kun kerran noinkin hauskaa on niiden parissa?
Onko sellaisia avattavilla ja suljettevilla läpillä olevia? Muistan sellaiset nähneeni jossain.
Vierailija kirjoitti:
Onko sellaisia avattavilla ja suljettevilla läpillä olevia? Muistan sellaiset nähneeni jossain.
Tuskin niitä läppiä puolikuppeihin mahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Puolikuppiliiveissä ei ole roiskeläppiä.
Minua miellyttää sellaiset balcony liivit, en siis tiedä oikeaa nimeä mutta sellaista muistuttavaa, eli sellaiset jotka nostaa rintoja ja peittää rintojen alaosan mutta juuri ja juuri peittää nännit. Yläosa on viivasuora
Nämä on muuten erittäin seksikkäitä liivejä.
-Nainen 31
En pidä neljäsosa tai puolikuppiliiveistä mutta tällaisista pidän joista nännit ja häppärit pääsevät kurkistamaan :) Miesystävä pitää myös tällaisista minun yllä, koska näyttävät seksikkäiltä ja niistä pääsee helposti hyviin paikkoihin käsiksi ;)
https://cdn.shopify.com/s/files/1/3104/4102/products/irall_erotic_oksan…
Kuinkas monelta mammalta näitä puoliksia tai muita paljastavia asuja löytyy?
Muijalla on sellaset, mut ei oikeen näytä miltään, kun on pienen pienet rinnat.
Balconetet itseäni kiihottaa enemmän. Liikaa jos paljastaa niin on sama kuin ei vaatteita lainkaan. Mikä sekin toki käy. Laittakaa linkkejä herkuimmista.