Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

puolikuppiliivit

Vierailija
05.07.2017 |

Omistatteko semmosia neitoset.onko käytössä..tykkääkö miehenne?

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolikuppiliivit on todella seksikkäitä. Vaimoni pitää niitä ja näyttää hyvältäM50+.

Vierailija
22/81 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se mies tiedä että ne liivit olis laadutonta skeidaa 😂 Jos vaan näyttää hyvälle! Ja käsittääkseni niiden ei ole tarkoitus olla päällä kovin kauaa 😉

Jos hyvä tuuri käy niin saat tästä pikkulapsen virkkaamasta tekeleestä pelkän allergisen reaktion etkä ihosyöpää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se mies tiedä että ne liivit olis laadutonta skeidaa 😂 Jos vaan näyttää hyvälle! Ja käsittääkseni niiden ei ole tarkoitus olla päällä kovin kauaa 😉

Jos hyvä tuuri käy niin saat tästä pikkulapsen virkkaamasta tekeleestä pelkän allergisen reaktion etkä ihosyöpää. 

Kuolema kiinan rihkamalle. 

Vierailija
24/81 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rankkuri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko huomanneet että naiset oikein haluavat että heidän rintojaan katsellaan. Meitä miehiä kiusatakseseen, en usko että he meikkaavat, pitävät paitoja joista rinnat lähes pursuavat ulos, puolikuppiliivejä josta saa nännit näkyviin. Kyllä mua alkaa panettamaan ja ajatukset laukkaa, kotiin mentyäni iltasella nussin vaimoani ajatellen päivän näkemisiä. Vaimo saa melaa mekkoon melkkoisella rytinällä, välillä puristellen sen rintoja. Saatuamme vaimo sanoo tais tehä aikakovasti mieli. Sanoin vaan oot niin seksikästä katseltavaa, että väkisinkin tekee mieli. M44

Liikkuvat kaupungilla rinnat paljaina ja sitten olet pervo jos niitä sattuu katselemaan.

Totta olen pervo.

Ihanaa

Vierailija
25/81 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun maailman paras vaimo ei muita käytäkään kuin puolikuppiliivejä!  Love!    <3 

Vierailija
26/81 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun maailman paras vaimo ei muita käytäkään kuin puolikuppiliivejä!  Love!    <3 

Olen kateellinen. 

Vierailija
27/81 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein ite vanhasta karvalakista. 

Vierailija
28/81 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on herkät nännit.

Tuntuu ihanalta kun paidan pinta hinkaa nännejä.

Vierailija
29/81 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tykkää ehkä liiankin paljon.

Ei voi tykätä liian paljoa.... koskaan. 

Vierailija
30/81 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni nainen käyttää puolikuppeja avonaisen paidan kanssa.

Vierailija
31/81 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tykkää ehkä liiankin paljon.

kyllähän ne aika seksikkäitä ovat.Nostavat ihanasti rinnat ylös.ja tukee samalla kun rakastelee.nännit jäävät ihanasti esille..

Kyllä hyvät ovat. Av nukkui vielä, kun rupesin aamulla kiusottelemaan  imin rintoja, toisella kädellä hieroin alapäätä. Sanoi kahvipöydässä että oli ihana herätys, voiko niitä pitää nukkumaanmennessä. M

Vierailija
32/81 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakakai voi riippuen puolikupeista, jos ne ei kiristä mistään. Tuosta aamuherätyksestä kiinnostuin ja kiihotuin, kuinka moni teistä saa kiihottavan aamuherätyksen. N

Vierailija
33/81 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakakai voi riippuen puolikupeista, jos ne ei kiristä mistään. Tuosta aamuherätyksestä kiinnostuin ja kiihotuin, kuinka moni teistä saa kiihottavan aamuherätyksen. N

Täällä saadaan! 

Vierailija
34/81 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tykää näytellä tissejään ja onhan niitä kiva katsellakin. Harmi kun tulee syksy ja talvi... siinä vilauttelu vähenee. 

Vierailija
35/81 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tykää näytellä tissejään ja onhan niitä kiva katsellakin. Harmi kun tulee syksy ja talvi... siinä vilauttelu vähenee. 

Talvella vilauttelu vähenee mutta viluttelu lisääntyy. 

Vierailija
36/81 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baareissa sama meno jatkuu talvellakin. 

Vierailija
37/81 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sekopää raiskaaja, niin kyllähän minä katsoisin saaliikseni hyvän-näköisen naisen, kun jotain lautaa tai hampaatonta mummoa. oliko tarkka?

Vierailija
38/81 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolikuppiliivit ei paljon spermaa saa. Kyllä rinnoille menee, iso kaula-aukko nupiks niin olen myytyä miestä. M

Vierailija
39/81 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolikuppiliivit ei paljon spermaa saa. Kyllä rinnoille menee, iso kaula-aukko nupiks niin olen myytyä miestä. M

Tykkäät siis löysistä telttamallisista puseroista.  Veeery sexyyy! 

Vierailija
40/81 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäät siis löysistä telttamallisista puseroista.  Veeery sexyyy! 

Tyyli on vapaa kunhan se on säkki. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän