puolikuppiliivit
Omistatteko semmosia neitoset.onko käytössä..tykkääkö miehenne?
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Eihän se mies tiedä että ne liivit olis laadutonta skeidaa 😂 Jos vaan näyttää hyvälle! Ja käsittääkseni niiden ei ole tarkoitus olla päällä kovin kauaa 😉
Jos hyvä tuuri käy niin saat tästä pikkulapsen virkkaamasta tekeleestä pelkän allergisen reaktion etkä ihosyöpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se mies tiedä että ne liivit olis laadutonta skeidaa 😂 Jos vaan näyttää hyvälle! Ja käsittääkseni niiden ei ole tarkoitus olla päällä kovin kauaa 😉
Jos hyvä tuuri käy niin saat tästä pikkulapsen virkkaamasta tekeleestä pelkän allergisen reaktion etkä ihosyöpää.
Kuolema kiinan rihkamalle.
Vierailija kirjoitti:
rankkuri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet että naiset oikein haluavat että heidän rintojaan katsellaan. Meitä miehiä kiusatakseseen, en usko että he meikkaavat, pitävät paitoja joista rinnat lähes pursuavat ulos, puolikuppiliivejä josta saa nännit näkyviin. Kyllä mua alkaa panettamaan ja ajatukset laukkaa, kotiin mentyäni iltasella nussin vaimoani ajatellen päivän näkemisiä. Vaimo saa melaa mekkoon melkkoisella rytinällä, välillä puristellen sen rintoja. Saatuamme vaimo sanoo tais tehä aikakovasti mieli. Sanoin vaan oot niin seksikästä katseltavaa, että väkisinkin tekee mieli. M44
Liikkuvat kaupungilla rinnat paljaina ja sitten olet pervo jos niitä sattuu katselemaan.
Totta olen pervo.
Ihanaa
Mun maailman paras vaimo ei muita käytäkään kuin puolikuppiliivejä! Love! <3
Vierailija kirjoitti:
Mun maailman paras vaimo ei muita käytäkään kuin puolikuppiliivejä! Love! <3
Olen kateellinen.
Mulla on herkät nännit.
Tuntuu ihanalta kun paidan pinta hinkaa nännejä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tykkää ehkä liiankin paljon.
Ei voi tykätä liian paljoa.... koskaan.
Kuinka moni nainen käyttää puolikuppeja avonaisen paidan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tykkää ehkä liiankin paljon.
kyllähän ne aika seksikkäitä ovat.Nostavat ihanasti rinnat ylös.ja tukee samalla kun rakastelee.nännit jäävät ihanasti esille..
Kyllä hyvät ovat. Av nukkui vielä, kun rupesin aamulla kiusottelemaan imin rintoja, toisella kädellä hieroin alapäätä. Sanoi kahvipöydässä että oli ihana herätys, voiko niitä pitää nukkumaanmennessä. M
Tottakakai voi riippuen puolikupeista, jos ne ei kiristä mistään. Tuosta aamuherätyksestä kiinnostuin ja kiihotuin, kuinka moni teistä saa kiihottavan aamuherätyksen. N
Vierailija kirjoitti:
Tottakakai voi riippuen puolikupeista, jos ne ei kiristä mistään. Tuosta aamuherätyksestä kiinnostuin ja kiihotuin, kuinka moni teistä saa kiihottavan aamuherätyksen. N
Täällä saadaan!
Naiset tykää näytellä tissejään ja onhan niitä kiva katsellakin. Harmi kun tulee syksy ja talvi... siinä vilauttelu vähenee.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tykää näytellä tissejään ja onhan niitä kiva katsellakin. Harmi kun tulee syksy ja talvi... siinä vilauttelu vähenee.
Talvella vilauttelu vähenee mutta viluttelu lisääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Baareissa sama meno jatkuu talvellakin.
Jos olisin sekopää raiskaaja, niin kyllähän minä katsoisin saaliikseni hyvän-näköisen naisen, kun jotain lautaa tai hampaatonta mummoa. oliko tarkka?
Puolikuppiliivit ei paljon spermaa saa. Kyllä rinnoille menee, iso kaula-aukko nupiks niin olen myytyä miestä. M
Vierailija kirjoitti:
Puolikuppiliivit ei paljon spermaa saa. Kyllä rinnoille menee, iso kaula-aukko nupiks niin olen myytyä miestä. M
Tykkäät siis löysistä telttamallisista puseroista. Veeery sexyyy!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäät siis löysistä telttamallisista puseroista. Veeery sexyyy!
Tyyli on vapaa kunhan se on säkki.
Puolikuppiliivit on todella seksikkäitä. Vaimoni pitää niitä ja näyttää hyvältäM50+.