Saako söpöllä koiran pennulla naisia?
Vanhemmilta pentu lainassa. Söpö ja hieno on. Jos menen torille näyttämään saanko pillua vihdoin ?
Kommentit (16)
Auttaa varmasti tutustumaan naisiin.
Viime kädessä kuitenkin ratkaisee se, millainen sinä olet. Ei hyvältä kuulosta.. Eli epäilen, että vaikka kuinka söpö pentu, niin ilman jäät.
Vierailija kirjoitti:
Viime kädessä kuitenkin ratkaisee se, millainen sinä olet. Ei hyvältä kuulosta.. Eli epäilen, että vaikka kuinka söpö pentu, niin ilman jäät.
No voi olla. Olen aika ruma mies mutta pentu on sitäkin söpömpi
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmilta pentu lainassa. Söpö ja hieno on. Jos menen torille näyttämään saanko pillua vihdoin ?
Et ainakaan kirjoitustaitoisilta.
Ei Suomessa. Täällä vastaantulevat ovat harvoin sen näköisiä että itseä kiinnostaisi ja ne harvat jotka mahtuisi omaan kategoriaan ovat kiireisen ja tärkeän oloisia. Euroopassa helposti jutellaan ja on minulta kyselty henkilökohtaisia asioita sivulauseissa eli ei vaan Suomessa, mutta maissa joissa tietty kohteliaisuus on normaalia käyttäytymistä. Nirppanokat löytyy Suomesta kun ei osata edes tervehtiä.
Toki. Voit pyytää koiran luo lussuttamaan tullutta naista joku päivä mukaasi koiralenkille ja seuraavaksi mennäänkin jo kotiisi kahvin kautta panemaan. Halvempaa kuin treffit, johon sisältyy ruoka, ryyppäys ja taxi
Romanttista musiikkia vain taustalle soimaan, niin varmasti lohkeaa:
No minuun olisi sinkkuaikoina tehonnut ihan varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä tarkoitin asennetta.
Ja eiväthän ne naiset sen pennun kanssa seksiä suunnittele? Eli pidän tämän, että voit tutustua paremmin, mutta siihen se jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä tarkoitin asennetta.
Ja eiväthän ne naiset sen pennun kanssa seksiä suunnittele? Eli pidän tämän, että voit tutustua paremmin, mutta siihen se jää.
Siis miksi ajattelet asenteeni olevan jotenkin todella huono vaikka et minua edes tunne ?
Jos olet ruma niin ei tule toimimaan. Ehkä voit vuokrata koiraa jollekkin koirista pitävälle naiselle ja pyytää että antaa tavaraa maksuksi
Teinityttöjä ainakin. Nehän on niitä parhaita
Ei sen niin söpökään välttämättä tarvii olla, kyllä monet naiset hymyilee kun ulkoilutan porukoiden isoa peruskoiraa.
Silittää voi mutta ei ne nyt pillua rupea antamaan ainakaan heti
Mä luulen että ne koirat saa niitä naisia, et sinä.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että ne koirat saa niitä naisia, et sinä.
Mutta minä olen kuitenkin sen koiran omistaja niin eikö sillä ole jotain merkitystä
Todennäköisesti. Naiset on niin helppoja.