Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meille tulossa dogo canario!!

Vierailija
05.07.2017 |

Ei ole enää valittajilla asiaa meille :D

Mutta niin kertokaa kokemuksianne tuosta rodusta? Millainen rotu? Miten koulutus onnistui? Kävittekö missä koirakouluissa?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli naapurustossa yksi, ihan nätti koira, omistajalla vähän hankaluuksia vetämisen kanssa niin siihen varmaan kannattaa panostaa. Tykkäsi muista koirista kyllä jos olivat alistuvia mutta ihmisistä ei niin kauhiasti välittänyt eikä koirista jotka olivat riehakkaita. Kerran antoi paijata ja taputella mutta yleensä väisti vähän kauemmaksi, sosiaalistaminen on varmasti aika tärkeetä.

Aijon kouluttaa muuten hyvin, mutta valittaja naapureille opetan näyttää hampaita!

Vierailija
22/36 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille tulee norsunpoikanen ensi kuussa!!!! :) Olen jo kerännyt patiollemme heinäpaaleja! Hih, millainenkohan lemmikki mahtaa olla?? :)

Jänskättäänkö :D? hihi!!1 Ps. Valvoin viime yönä viiteen ja join eeässää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että!!! Jänskättäääää!!

Vierailija
24/36 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille tulee norsunpoikanen ensi kuussa!!!! :) Olen jo kerännyt patiollemme heinäpaaleja! Hih, millainenkohan lemmikki mahtaa olla?? :)

Itse vuokrasin Kiinasta pariksi vuodeksi pandan. Kuulemma sopii hyvin kerrostaloyksiöön. Aion toki kouluttaa sen hyvin.

Vierailija
25/36 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se joku ruoka?

Vierailija
26/36 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedetään, miehesi jo toisessa ketjussa kyseleekin, että saako pennun avulla naisia. ;)

Vierailija
27/36 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse vuokrasin Kiinasta pariksi vuodeksi pandan. Kuulemma sopii hyvin kerrostaloyksiöön. Aion toki kouluttaa sen hyvin.

Ihanaa että muutkin ovat uskaltautuneet ottamaan eksoottisia lemmikkejä. :) Mulla on alustava varaus amurintiikerin pentuun mutta sen saanti vielä epävarmaa, kasvattaja haluaa ymmärrettävästi haastatella muitakin kiinnostuneita. Ellei saada sitä niin otetaan saimaannorppa, mittasin että mahtuu hyvin ammeeseen, toki aion käydä sen kanssa myös lähiömme uimahallissa.

Vierailija
28/36 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään jaksa uskoa että tämä ihminen on todellinen, mutta jos on niin todistipahan taas minkälaiset täystollot näitä koiria ottaa.

Vierailija
29/36 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli naapurustossa yksi, ihan nätti koira, omistajalla vähän hankaluuksia vetämisen kanssa niin siihen varmaan kannattaa panostaa. Tykkäsi muista koirista kyllä jos olivat alistuvia mutta ihmisistä ei niin kauhiasti välittänyt eikä koirista jotka olivat riehakkaita. Kerran antoi paijata ja taputella mutta yleensä väisti vähän kauemmaksi, sosiaalistaminen on varmasti aika tärkeetä.

Aijon kouluttaa muuten hyvin, mutta valittaja naapureille opetan näyttää hampaita!

Siis opettaminenhan on kouluttamista, itse olen tavannut koiran jolle oli opetettu hampaiden näyttäminen, ensin vähän hirvitti mutta sitten tajusin, että koirahan vastasi vain hymyyn. Oli siis koulutettu nostamaan ylähuuli silloin kun sille hymyiltiin, oli kyllä melko söppistä 😆

Vierailija
30/36 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En millään jaksa uskoa että tämä ihminen on todellinen, mutta jos on niin todistipahan taas minkälaiset täystollot näitä koiria ottaa.

Älä usko mutta uskon kyllä siihen että anoppi pyörtyy kun kuulee :D

Vierailija
31/36 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa että muutkin ovat uskaltautuneet ottamaan eksoottisia lemmikkejä. :) Mulla on alustava varaus amurintiikerin pentuun mutta sen saanti vielä epävarmaa, kasvattaja haluaa ymmärrettävästi haastatella muitakin kiinnostuneita. Ellei saada sitä niin otetaan saimaannorppa, mittasin että mahtuu hyvin ammeeseen, toki aion käydä sen kanssa myös lähiömme uimahallissa.

Minulla on 800 litran akvaario, ja ajattelin ottaa siihen miekkavalaan. Ne on niin söpöjä!

Vierailija
32/36 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 800 litran akvaario, ja ajattelin ottaa siihen miekkavalaan. Ne on niin söpöjä!

On kyllä hyvän kokoinen. Mahtuu hyvinkin av mamma läskeineen sinne!

Vierailija
33/36 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtavatko viihtyä yksin vai tarvitsevatko kaverin? Mahtuisko siihen akvaarioon kaksi poikasta, ehkä eivät kasva liian isoiksi kun tajuavat ettei ole kauheesti tilaa :D

Vierailija
34/36 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko vähän nynny? Me ollaan varattu 2 tappajahaita. Ne sopii hyvin lapsiperheeseen. Ovat vähän haastavia mutta ei ne mitään tee.

Vierailija
35/36 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harvoin sentään kokee myötähäpeää provoilijan puolesta mutta tämä Milla 13 v ekan provonsa parissa on kyllä nolo.

Nyt meni pahasti.

1. Tämä ei ole provo

2. Olen aikuinen !!

Et henkisesti ainaskaan vissiin...

Vierailija
36/36 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikkoa odotellessa!