Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen saanut järkyttävän kuvan lapsettomista ihmisistä, etenkin veloista!

Vierailija
04.07.2017 |

Tämän palstan myötä minulle on muotoutunut veloista kovin itsekäs mielikuva. Heidän mielestä lapsiperheissä kaikki tehdään väärin, vanhemmat eivät osaa mitään ja lapsien pitäisi olla mieluiten näkymättömiä ettei velojen elämä järkyty.

Onko velat yhtä suvaitsemattomia kaikkia ihmisryhmiä kohtaan? Vai onko taustalla kuitenkin piilokateutta ja tunnetta että jää jostain paitsi ja ulkopuoliseksi? Jos taas ei ja oma elämä on täysin tasapainoista ja mielekästä niin miksi haukkua muita ja muiden tapaa elää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti tulla kommentoimaan, että varmasti osa velakirjoittelua on provoilua, mutta luettuani aloituksen niin voin sanoa ihan samaa, provoilun makua.

Ei ehkä kannata uskoa kaikkea, mitä netissä lukee..

Vierailija
2/3 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan myötä = tämän palstan trollien myötä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lapsia, mutta ei ole tuollaista käsitystä lapsettomista. Kysehän on vaan samanlaisesta asiasta kuin se, että joku ei erityisemmin välitä koirista. Jos tällainen ihminen toistuvasti on tekemisissä koiranomistajan kanssa, jonka puheenaiheet pääasiassa liittyvät koiriin ja jolla aina tavatessa koirat pyörivät jaloissa ja niille on annettava heti huomiota, niin alkaahan se varmasti tympimään. 

Lapsettomat ystäväni ovat käyneet meillä useimmiten silloin, kun lapset ovat menneet nukkumaan. Saamme olla rauhassa ja jutella niitä näitä. Tai jos lapset ovatkin hereillä, lapset saavat näkyä ja kuuluakin, mutta eivät tarpeettomasti häiritä aikuisten juttelua. En minäkään mene lasteni huoneisiin seisoskelemaan ja  kertomaan, mitä mieltä olen heidän leikeistään tai mitä minä haluaisin juuri sillä hetkellä, jos lapsillani on kavereita.