Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa joku lentolippuissa :(

Vierailija
04.07.2017 |

Kirjottelin aikasemmin mut kukaan ei vastannu :D kattelin halpoja lentolippuja momondosta et pääsis lomalle. Tarjosi tripsta.fi sivuston lippuja ja hintoja katsellen oli houkuttava, mutta jäin kaipaamaan suomalaisten kokemuksia kyseisestä yrityksestä. Niitä löytyi ihan vaan pari googlaamalla. :( Saa myös suositella muita luotettavia sivustoja mistä uskaltaa tilailla lentolippuja jatkossakin. :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjottelin aikasemmin mut kukaan ei vastannu :D kattelin halpoja lentolippuja momondosta et pääsis lomalle. Tarjosi tripsta.fi sivuston lippuja ja hintoja katsellen oli houkuttava, mutta jäin kaipaamaan suomalaisten kokemuksia kyseisestä yrityksestä. Niitä löytyi ihan vaan pari googlaamalla. :( Saa myös suositella muita luotettavia sivustoja mistä uskaltaa tilailla lentolippuja jatkossakin. :)

Käytän momondoa hakukoneena, mutta loppuviimeksi tilaan aina lentoliput suoraan siltä lentoyhtiöltä, jota joku agentti tarjoaa. Yleensä hinta tulee ihan samaksi.

Vierailija
2/11 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on yks ylimääräinen p-kirjain otsikossa. Ei mulla muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ebookers.fi , jos oikeasti luotettavaa haluaa. Ei tosin tarjoa halpiksien lippuja, Norwegania lukuunottamatta.

Mutta lentoyhtiöiltäkin voi saada samaan hintaan, eikä silloin ole ainakaan ketään säätäjää siinä välissä. Mihinkäs päin olet menossa ja millaisilla lennoilla?

Vierailija
4/11 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä noi tuntemattomat ja halvat on niitä luotettavimpia.

Vierailija
5/11 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skyscanner on ihan huikee sivusto, ohjaa sitten eteenpäin lipunmyyjien sivuille mutta loistava halpojen lentojen bongaukseen!

Vierailija
6/11 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autan: "lentolipuissa".

Vierailija
7/11 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kappas niinpäs onkin! :D 

-Ap

Vierailija
8/11 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tripstasta en ole itse nähnyt kovin mairittelevia arvioita, itse jättäisin sen puodin väliin.

Kannattaa huomioida Momondoa ja muita lentohakukoneita käyttäessä, että hintoihin, jotka siellä näkyy, ei sisälly esim. ruumaan menevää matkalaukkua. (Nykyään kun useimmat lentokonefirmat velottaa erikseen ruumaan menevästä laukusta). Matkafirmat saa velottaa ruumaan menevistä laukuista ihan mitä vaan ja loppupeleissä saattaa tulla halvemmaksi ostaa matka suoraan lentokonefirmojen sivulta.

Etsin itse tuossa jokunen aika sitten lentoja Englantiin, lentohakukoneiden kautta matkafirmat tarjosi halvempia hintoja kuin lentokonefirmat itse. Kuitenkin ruumaan menevästä matkalaukusta verotettiin sen verran jokaisessa matkafirmassa, että loppupeleissä tuli halvemmaksi ostaa lippu suoraan Finnairin sivulta (Lippu maksoi Finskin sivuilla noin 25-30 euroa vähemmän kuin mitä se olisi maksanut halvimman matkafirman sivuilla).

Vierailija
9/11 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skyscanner on ihan huikee sivusto, ohjaa sitten eteenpäin lipunmyyjien sivuille mutta loistava halpojen lentojen bongaukseen!

No ei ole sen huikeampi kuin muutkaan lentohakukoneet, esim. ap:n käyttämä Momondo. Itse tuossa renkkasin useammankin lentohakukoneen läpi ja ihan samat hinnat niissä oli jokaisessa.

10/11 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentolippujen osalta ri ole suurta merkitystä keneltä ne ostaa JOS ei tarvitse joustavuutta. Eli ostat liput tietylle päivälle ja lennolle niin nou problem omat kokemukset isosta kasasta itse järkättyjä reissuja. Mutta halpojen mestojen ehdot eivät mahdollista muutoksia ja asiakaspalvelun on painajaismaista muiden tekemien kommenttien perusteella. Jos on yhtään epävarmaan niin sit ei pääse halvalla.

Vierailija
11/11 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että vastailette! Kiitos jo jokaiselle vastanneelle. :) Katsellut tosiaan lomahuumassa sinne sun tänne matkoja ja tarjoaa justiinsa ensimmäiseksi tuota tripstan sivustoa, niin se jäi askarruttaa erityisesti. Paljon muitankin itselleni tuntemattomia sivustoja tarjoaa tuo momondo, joista otan mielelläni kokemuksia vastaan, jos vain jaksatte kirjoittaa :) 

-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi