Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhteinen mökkiloma kavereiden kanssa ja ruokana pelkkää paskaa

Vierailija
04.07.2017 |

Sovittiin ennen mökkireissua, että yksi perhe hommaa ruuar, ja me muut jaetaan kustannukset
Vituttaa, kun ruokana oli melkein joka päivä uusia perunoita, ruisleipää, aamulla lapsille keitettiin kaurapuuroa.
Mansikkakakkuakin väännetty kahvipöytään viikon aikana kolme kertaa, muuten jäätelöä.
Ihmetyttää, että jotkut ihmiset vieläkin kuvittelevat, että peruna ja ruisleipä olisivat jotenki terveellistä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pelkkiä uusia perunoita ja kuivaa ruisleipää? :D

Vierailija
2/20 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä perunoiden kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä että mennään mökkeilemään ja ostetaan ruokaa eikä saa tehdä ruokaa jotta muut voisivat syödä paskaa ja laiskotella.

Vierailija
4/20 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan syö pelkkiä perunoita..tai ehkä Porvoossa saatetaan syödä.

Vierailija
5/20 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää, että jotkut ihmiset vieläkin kuvittelevat, että peruna ja ruisleipä olisivat jotenki terveellistä.

Miten niin terveellistä, oliko sovittu, että terveellistä? Jospa tarkoitus olikin herkutella? Usein erilaisessa tilanteessa, kuten yhteisellä reissulla ei syödä niin terveellisesti, vaan nautitaan. Arkena sitten taas ehtii syödä terveellisesti.

Vierailija
6/20 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei voi sanoa mikä on terveellistä.Kaikki salaatin syöjät kuolee ja osa niistäkin sairastuu syöpään sekä sydän sairauksiin. Niinsanotusti terveellisesti syöjät ja urheilijat ovat yhtä väsyneitä kuin muutkin eikä työelämässä ole havaittavissa eroa saikkupäivien lukumäärällä.

Vierailija
7/20 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliks sen paskan kera mitään dressinkiä, niinku salaattia.

Vierailija
8/20 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään omlut pelkkiä perunoita, mutta eihän niitä hiton pihvejä yleensä ollut kuin se yksi per lärvi kun oletus oli että niitä vitun uusia pottuja lapataan lautaselle.

Vinana iltana nappasin lautaselleni kolme entrete pihviä ja emäntä katsoi happamasti.

Vierailija
9/20 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noissa mitään vikaa ole, mutta kyllä perunoiden kanssa tarvitsee lohta tai lihaa. Ja jotain kasvista.

Vierailija
10/20 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työkaveri joka on karpannut pitkään. Aika verämätön ja sairasteleva on vaikka laihtuikin karppauksen myötä. Eli en kyllä ota esimerkkiä hänestä...

Vierailija
11/20 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ap:lla asenne kunnossa. Olet varmaan todella mukavaa ja haluttua seuraa, kun olet aina noin optimistinen, kiitollinen ja arvostat muita. ;'D

Vierailija
12/20 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusiaperunoita saa vaan kesällä, silloin niitä syödään. Mitä olisit halunnut tilalle? Pakasteraneja?

Vierailija
13/20 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään omlut pelkkiä perunoita, mutta eihän niitä hiton pihvejä yleensä ollut kuin se yksi per lärvi kun oletus oli että niitä vitun uusia pottuja lapataan lautaselle.

Vinana iltana nappasin lautaselleni kolme entrete pihviä ja emäntä katsoi happamasti.

No olisit sitten jääny kotiin niiden lihapatojen ääreen.

Tai sitten etukäteen sopinu että maksat kolminkertaisen maksun.

Vierailija
14/20 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette yhdessä suunnitelleet ruokalistaa? Kyllä meidän kaveripiirissä on tapana kysyä toiveita yms. miettiä yhdessä syömisiä.

Vierailija
15/20 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oli suuttunu kun ei joka aterialla ollut rahkaa,ainoastaan rahka on hyvää

Vierailija
16/20 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me porukalla laaditaan yhdessä ruokalista ja sen mukaan mennään, kaikkia kuunnellen.Ymmärrän täysin aloittajaa.Itse olen emäntänä sellanen että en laske.yks per.nenä tyyliin!!jos jotain jää yli teen siittä muuta ja sen verran on et kaikille riittää varmasti koska tunnen ystäväni et toi syö aina kaks toi yhden toi kolme jne....

Vierailija
17/20 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa luki että ruokana oli pelkkää paskaa? Asioiden suurentelu ja liioittelu ovat meidän ihmisten perisyntejä, joten kysynkin nyt: oliko tämä kenties liioittelua.? Ei siis totta?

Olisiko asialla ollut mitään uutisarvoa, jos otsikossa olisikin lukenut:"ruokana pelkkää perunaa" :)

Lisäksi teksti olisi melko vaatimatonta, mikäli siitä jätettäisiin täydentävät voimasanat pois. Ei siis mitään asiaa?...

Vierailija
18/20 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä luistit itse ruokien suunnittelu- ja laittovastuusta, jos kuitenkin haluat tietynlaista ruokaa? Oma moka. Itse olen nirso herkkusuu ja haluan itse olla mukana aterioiden suunnittelussa. Ei voi muita syytellä, jos itse ei ole osallistunut.

Vierailija
19/20 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se mökki keskellä ei mitään vai miksi et kipaissut kaupasta hakemaan pihviä?

Vierailija
20/20 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska tarjottava ruoka olisi grillimakkarat sinapilla viikonlopun ajan, eikä muuta paitsi perunalastut ja pari bisseä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän