Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko "takautuvasti" oikeasti tulla raskaaksi?

Vierailija
04.07.2017 |

Olen neuroottinen ja pelkään raskaaksi tulemista. Tiedän, että jos seksiä harrastaa, voi paksuksi pamahtaa, mutta hermostuttaa silti.

Olen syönyt tasan vuoden minipillereitä. Viikko sitten tiistaina vihdoin annoin poikaystävän panna ensimmäisen kerran ilman kumia, aikaisemmin olemme käyttäneet kumia+minipillereitä.

Perjantaina ja lauantaina olin kovassa ripulissa. Perjantaina kaikki tuli pihalle kello 12-19 välisellä ajalla ja lauantaina kello 12-19. Johtui laktoosista, jota oli eräässä ruoassa vaikkei pitänyt. Otin pillerin kello 20 molempina päivinä, eli en ripuloinut lääkkeen ottamisen jälkeen sen neljän tunnin aikana, josta ohjeessa varoitellaan. Uskoin, että kaikki on hyvin. Seksiä harrastin siis tiistaina edellisen kerran.

Tänään kerroin sairaanhoitajaystävälleni asiasta. Hän sanoi, että olen hyvin todennäköisesti raskaana. Kuulemma tiistain panemisen siittiöt hedelmöittivät minut perjantaina tai lauantaina. Ei kuulemma ollut väliä, että en ripuloinut pillerin ottamisesta neljän tunnin jälkeen, vaan kuulemma ripulin takia mikään ei voi imeytyä, eli siis vaikken käynyt vessassa aikavälillä 19-seuraavan päivän kello 12, niin aikaisemman ripulin takia pilleri ei imeytynyt.

Surkea selitys, toivottavasti joku ymmärsi. Ostan testin huomenna, mutta haluaisin nyt kuulla, onko ystäväni oikeassa?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme