Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos et kärsisi moraalisisa ongelmista, ei tautivaaraa, ei kiinnijäämisvaaraa - kaikki tehtäisi vain sinun seksuaalisen nautinnon maksimoimiseksi

Vierailija
04.07.2017 |

Kuuluisiko seksielämääsi silti oma miehesi? Entä useita vieraita miehiä? Kuinka paljon nuorempia, minkänäköisiä, olisiko kuinka hyvin varusteltuja ja kuinka usein ottaisit nämä miehet vierailulle?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea sanoa

Vierailija
2/9 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksielämääni kuuluisi vain käteni. Kenties saattaisin pettää toisen käteni kanssa, jos se ei saisi tietää siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän joka naisella olisi Hunks-ryhmä josta ottaisi mieluista sen päivän mielihalujen mukaan ja oma mies saisi tyytyä omaan käteen.

Vierailija
4/9 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin kiima ei ole elämän ykkösasia. Ei kiitos, jätän väliin koska tarvitsen paljon enemmän kuin pelkkää seksiä.

Vierailija
5/9 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti oma mies pääosassa, lisäksi muita samantyyppisiä miehiä, sellaisia joista myös hän tykkäisi, sekä joku nainen josta molemmat tykättäisiin.

Vierailija
6/9 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole moraalisia ongelmia, ei tautivaaraa, ei kiinnijäämisvaaraa ja kaikki tehdään vain minun seksuaalisen nautintoni maksimoimiseksi. Onneksi kaikki tämä hyvä yhdistyy seksissä oman aviomiehen kanssa. En haluaisi hänen tilalleen tai lisäkseen ketään muuta vuoteeseeni.

Vierailija
7/9 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman seksiä elämä on mukavinta.

Vierailija
8/9 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole moraalisia ongelmia, ei tautivaaraa, ei kiinnijäämisvaaraa ja kaikki tehdään vain minun seksuaalisen nautintoni maksimoimiseksi. Onneksi kaikki tämä hyvä yhdistyy seksissä oman aviomiehen kanssa. En haluaisi hänen tilalleen tai lisäkseen ketään muuta vuoteeseeni.

Tämä myös minulla. Jotta haluan, ja koen kiimaa miestä kohtaan, tarvitsen rakkauden tunteita ko miestä kohtaan, ja näin koen vain miestäni kohtaan. Mutta sitten näin onkin syvästi, halua ja seksuaalista tarvitsevuutta toista kohtaan:)

Vierailija
9/9 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään asioista niin kuin ne on: Asiat on kuin sovitaan. Jos olen yksiavioisessa suhteessa, olen yksiavioisessa suhteessa. Jos haluan pitää yllä jotain haaremia, niin pidän haaremia ja toisen on sen hyväksyttävä tai olla hyväksymättä (ja sitten ei vaan olla yhdessä).

Kaikki nuo kysymykset ovat vain teoreettisia, eikä niitä voi käytännössä soveltaa oikein mitenkään. Kaikesta voi jäädä kiinni, tautivaaroja on aina olemassa eikä ainakaan normaali ihminen voi välttyä morkkikselta jos on pettänyt (=toiminut vasten sovittua) kumppaniaan. Siinä tilanteessa joku hetkellinen, jo ohimennyt nautinto ei paljoa lämmitä, jos edessä on selitykset siitä että on saanut sukupuolitaudin/rakastunut toiseen/pitäisi sumplia toiseen rakastumisen tilanne niin ettei jää kiinni,kestää toisen loukkaantuminen jne. ongelmat.

Joten mikäli ap:n kuvailemaa toimintaa tapahtuisi, se tapahtuisi joko vapaana tai kumppanin suostumuksella (ja henk.koht.mielellään kumppanin kanssa). Toki useita ihmisiä, mielestäni seksikkäitä ja ennenkaikkea teknisesti taitavia sellaisia :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän