Millainen sossun asiakas haukkuu sosiaalivirkailijan?
Kommentit (12)
Minä olen haukkunut kun eivät ole auttaneet vaan kyttäilleet, komentaneet, haukkuneet ja jättäneet minut oman onneni nojaan, vaikka olisin tarvinnut apua.
Minä olen.
Senttiäkään en saanut rahallista tukea enkä pätkääkään apua vaikeaan tilanteeseen. Päinvastoin minua ja lastani rääkättiin surutta pelkkä huoli todisteena. Lapsi olisi pitänyt antaa huostaan rikollisen aiheettoman lasun perusteella. Onneksi sain poliisin puolelleni.
Aika monenlainen. Yleensä oma tilanne on vaikea eikä ahdistusta ja turhautumista osata käsitellä muuten, kuin raivoamalla ja agressiolla. Se on sitten helppo purkaa siihen etulinjassa päätöksiä tekemässä olevaan ihmiseen, eli sossuun. Sossu joutuu tekemään kaikki päätökset tosi tiukasti lakiin nojaten, vaikka oma henkilökohtainen mielipide olisikin eri. Ja tämähän on siis vain hyvä asia, niin mitään naamakerroinjuttuja ei pääse syntymään.
T. Sossu
Minusta lähtökohta on siinä että pukupellet on niin teennäisiä oikeasti elämän realiteeteistä mitään tietämättömiä. Rakentavat elämänsä etiketteihin ja rahaan. Se todellinen elämä ja inhimmisyys on jotakin aivan muuta.
Karvainen ja sellainen joka heiluttaa häntää.
Vierailija kirjoitti:
Aika monenlainen. Yleensä oma tilanne on vaikea eikä ahdistusta ja turhautumista osata käsitellä muuten, kuin raivoamalla ja agressiolla. Se on sitten helppo purkaa siihen etulinjassa päätöksiä tekemässä olevaan ihmiseen, eli sossuun. Sossu joutuu tekemään kaikki päätökset tosi tiukasti lakiin nojaten, vaikka oma henkilökohtainen mielipide olisikin eri. Ja tämähän on siis vain hyvä asia, niin mitään naamakerroinjuttuja ei pääse syntymään.
T. Sossu
Minkälainen ihminen alapeukuttaa tällaista kommenttia? Mielivaltaisestiko niitä päätöksiä pitäisi tehdä jos ei lakiin nojaten vai? Enkä siis ole tuon kommentin kirjoittaja, ihmettelen vaan.
Tää on musta ihan hirveen noloa. :D
Mun mieskin (36v) tehnyt tätä ja aina kamala myötähäpeä... Sama kuin ne jotka haukkuu kassan kaupan ongelmista, pankkivirkailijan kortin toimimattomuudesta jne.
N22
Huonokäytöksinen ihminen jolla on huono elämänhallinta ja joka on ryssinyt asiansa. Kehtaa sitten suuttua kun niitä ei hänen puolestaan selvitellä. Normaali ihminen osaa kyllä käyttäytyä ja keskustella asiallisesti ja ymmärtää ettei wt-tyylisellä meuhkaamisella ainakaan auta asiaansa vaan ainoastaan herättää paheksuntaa ja myötähäpeää.
Ei tulisi mieleenkään haukkua heitä.
Elämänkoululainen joka olettaa että sossun pitää maksaa kolmio yhdelle ihmiselle.