Mies soitti äidillensä ja kertoi,että minä olin menettänyt neitsyyteni hänelle-voi sitä häpeän määrää
Ollaan seurustelu vasta ihan hetken ja puhuttu intiimeistä asioista . Eilen sitten tapahtui se oikea hetki,se suuri hetki,josta molemmat nautimme. No,ei siinä. Iltaa siinä vietettiin läheisissä tunnelmissa,jonka jälkeen mies pian lähti kotiin .
Päivä sen jälkeen mies soitti ja ehdotti tapaamista puhelimessa jonka yhteydessä sanoi mille,että "nyt minustakin voidaan olla ylpeitä". Ihmettelin ja kysyin,mitä hän tarkoittaa ja vastasi,että kertoi äidillensä huijanneen yhtä naista. Suljin nopeasti puhelimen. Olen vieläkin aivan järkyttynyt! Onko tämä mies tyhmä vai pelleilikö hän vain kanssani?
Kommentit (14)
Laittoiko hän seksin jälkeen verisen lakanan roikkumaan ikkunasta osoittaakseen kaikille, että miehuus on voimissaan? :) Eikös joissakin arabikulttuureissa ole tapana tehdä näin hääyön jälkeen?
Eihän mies maininnut sun neitsyydestä vaan että pääsi panemaan. Varmasti sulla nyt hieno tunne tämän uroksen suhteen.. Nyt nainen vaan eteenpäin ja unohda mokoma..
Mikäli tämä on totta, niin tuon perheen kanssa ei kannata olla tekemisissä
Kuulostaa pikemminkin siltä, että poika ilmoitti päässeensä poikuudesta.
Ja kenelle. Otsikon mukaan ap menetti neitsyytensä poikaystävän äidille.
Mies vai "mies"? Parikymppinen poitsu? Ei jatkoon jos pitää mammalle raportoida seksielämästä.
Sori kirjoitusvirhe ei huijanneen vaan panneen huom!