Ajattelin syödä tänään päivälliseksi 2 kpl Fazerin Taikayö -kääretorttuja. Mieltä olet tästä?
Kommentit (10)
Siis niitä valmiiksi leikattuja paloja tietenkin, tarkennus!
Ei tuosta mitään mieltä voi olla kun itse mössötän nyt sipsejä ja juon punaviiniä.
Sinkkumies
En tiedä millaisia ne ovat, joten vaikea sanoa mielipidettä. Itse valitsisin mieluummin jotain suolaisempaa. Ainakin toisen tortun sijaan söisin vaikka pussillisen sipsejä, tai vuohenjuustokiekon ja oliiveja.
Hyvä päivällinen, tykkään kovasti Taikayöstä. Teen itse joskus samaa eli oikean ruoan sijaan syön jonkun herkun tai sipsipussillisen.
Kuulostaa hyvälle! Mulla vähän tylsemmät eväät, vihreitä papuja, tonnikalaa, salaattijuustoa, vähän kapriksia ja muutama viinirypäle. Jälkkäriksi pensasmustikoita. Näistä ei tuu onneksi huono olo, noista kahdesta kääretortusta voisi kyllä tulla, siis mulle.
Mistä noita saa, olen haeskellut mutta en ole löytänyt sellaista kauppaa missä myytäisiin? - Tämä tuli ensimmäisenä mieleen.
Hieno homma!
(Itseäni himottaisi kylläkin tuore mansikkakakku runsaalla kermavaahdolla enemmän kuin tuollainen teollisuusleivonnainen.)