Kuinka pitkän matkan jaksat hölkätä yhtäjaksoisesti?
Kommentit (50)
21,7 kilometriä vajaan kuuden minuutin kilometritahtiin. Onko se sitten hölkkää vai juoksua, enpä tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jokaisen terveen ihmisen pitäisi jaksaa vähintään se 10km. Muuten on kyllä aikamoinen sohvaperuna eikä sellainen elämäntapa ole tervettä
Totta ja nostaa vähintää 100kg penkistä pitääkseen eläköitymistä varten luustonkin kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
21,5km. Viimeksi aikaan 2.02.
Jos puolimaratonin olet juossut niin se on 21,1 km. Itse olen juossut täyden maratonin neljästi, sen pidempää matkaa en ole kokeillut.
Vau!👍 Jätit kuitenkin mainitsematta miten monta kilometria olet siis hölkännyt yhtäjaksoisesti 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Juokseminen on pakoreaktio eikä minulla ole tarvetta siihen!
Ei olisi ihminen kovin pitkälle kehittynyt, jos metsästyksen aloittamiseen olisi aina tarvittu pakoreaktio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksan hölkätä yhtäjaksoisesti vaan noin muutaman minuutin ajan
Liikunnasta tulee paska olo ja armoton vitutus joka kerta. Liekö geenivirhe?
Ai että ottaa päähän tämä asenne. Kyllä liikunnasta nauttii kun sitä kunnolla kokeilee. Ja vaikka ei alkuun nauttisikaan ei ole tekosyy olla treenaamatta itseään kuntoon
Olen kokeillut kunnolla. Tänään taas kerran ja taas tuli paska olo.
Noin kymmenen kilometriä menisi ilman, että tarvitsee seuraavana päivänä rullatuolia. Ja ilma mielellään 10-15 pluastetta.
30 km on pisin juoksemani matka. Puolikas eli 21,1 on mennyt kymmenisen kertaa, yleensä aikaa menee noin 1.45-1.50.
Huonoina päivinä noin 40 minuuttia, hyvinä päivinä ehkä tunnin. Riippuu tietty juokseeko asvaltilla, kivituhkapolulla, metsäpolulla vai purtsilla. Kahdella jälkimmäisellä menee tuohon 40 min pintaan. Harrastan kuntoliikuntaa 7-9h/vko ja lisäksi kuljen viiden kilometrin työmatkan pyörällä. Aloitin huhtikuussa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki jotka vastaavat alle 10km ovat käytännössä niin huonokuntoisia, että heitä ei tulisi olla edes olemassa. Tämä maa ei tarvitse yhtään heikkoa paskaa, sohvaperuna kusta.
Hohhoijaa
Miten te jaksatte hölkätä noin pitkään? Miten pitäisi hengittää? Jo puolen minuutin jälkeen alkaa sattumaan keuhkoihin ja tuntuu etten saa kunnolla happea. En ole ylipainoinen enkä tupakoi. :(