Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkän matkan jaksat hölkätä yhtäjaksoisesti?

Vierailija
04.07.2017 |

Vastatkaa rehellisesti!

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

21,5km. Viimeksi aikaan 2.02.

Jos puolimaratonin olet juossut niin se on 21,1 km. Itse olen juossut täyden maratonin neljästi, sen pidempää matkaa en ole kokeillut.

Vierailija
22/50 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi askelta. Normaalia kävelyä menee vaikka se kymppi kerrallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Minä en hölkkää, ellei karhu uhkaa tai jotain vastaavaa tapahdu.

Vierailija
24/50 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä 500 metriä. Siinä vaiheessa sattuu keuhkoihin jo liian kovaa.

Että näinkin huonokuntoisia ihmisiä löytyy ja vielä ylpeillään ja yläpeukutetaan

En ymmärrä sohvaperunoiden sielunmaisemaa

Minä yläpeukutin tuota, olisin itse vastannut jotain samansuuntaista. Kävelen kyllä koiran kanssa reipasta vauhtia joka päivä noin 7-12 km, joten en koe itseäni ihan sohvaperunaksikaan. Mutta ei sekään tervettä ole, että elämä pyörii kuntoilun ympärillä niin täysin, että pitää monessa eri ketjussa keskustelupalstalla haukkua kaikkia, jotka eivät ole himoliikkujia. Huomattavasti säälittävämmältä sinä kuulostat kuin tuo lainaamasi kirjoittaja.

Se että joku jaksaa hölkätä vaikka 10km ei vielä vaadi mitään himoliikkujaa jonka elämä pyörii kuntoilun ympärillä. Tuohon menee hölkkäämällä reilu tunti ja kunto pysyy kun käy tuon hölkkäämässä 3 tai 4 kertaa viikossa. 4h viikossa tuskin on mitään himourheilua jossa aikaa ei jää millekään muulle. Itse kuulostat lähinnä kateelliselta kommenteinesi.

Vierailija
25/50 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen melko alussa vasta, mutta tässä vaiheessa jaksan n. 5 min kerrallaan, sitten pitää hiljentää. Lenkin aikana mulle tulee tällä hetkellä 5-7 juostua viisminuuttista. Nopeus on 5-6 km/h.

Kohtapuoliin jaksan juosta koko lenkin.

Mutta tulin kyllä vähän surulliseksi noista parista kommentista.

Olette itsekin aloittaneet juoksemisen joskus joten on ihan turha olla ylimielisiä meitä alottelijoita kohtaan.

On kova juttu huomata edistymistä vaikka se ei teidän silmissänne olisikaan yhtään mitään.

Aloitin itse lähes nollakunnosta ja mulle oli iso juttu kun jaksoin ekan kerran juosta 5 min.

Älä lannistu palstan kommenteista. Juoksu on siitä kiva laji, että tuloksia ja kehitystä tulee nopeasti ja se kannustaa jatkamaan. Itsekin kymmenen vuotta sitten aloitin juoksuharrastuksen täysin nollasta. Nyt takana jo useampi puolikas ja täysmaraton. Jatka samaan malliin vaan!

Vierailija
26/50 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että näinkin huonokuntoisia ihmisiä löytyy ja vielä ylpeillään ja yläpeukutetaan

Minä yläpeukutin tuota, olisin itse vastannut jotain samansuuntaista. Kävelen kyllä koiran kanssa reipasta vauhtia joka päivä noin 7-12 km, joten en koe itseäni ihan sohvaperunaksikaan. Mutta ei sekään tervettä ole, että elämä pyörii kuntoilun ympärillä niin täysin, että pitää monessa eri ketjussa keskustelupalstalla haukkua kaikkia, jotka eivät ole himoliikkujia. Huomattavasti säälittävämmältä sinä kuulostat kuin tuo lainaamasi kirjoittaja.

Se että joku jaksaa hölkätä vaikka 10km ei vielä vaadi mitään himoliikkujaa jonka elämä pyörii kuntoilun ympärillä. Tuohon menee hölkkäämällä reilu tunti ja kunto pysyy kun käy tuon hölkkäämässä 3 tai 4 kertaa viikossa. 4h viikossa tuskin on mitään himourheilua jossa aikaa ei jää millekään muulle. Itse kuulostat lähinnä kateelliselta kommenteinesi.

Ei tietenkään vaadi. Mutta se, että viitsii aloittaa useita erillisiä ketjuja aiheesta ja haukkua jokaisessa kaikki, jotka eivät yllä vaatimiisi liikuntasuorituksiin, yleensä tarkoittaa, että kyseessä on ihminen, jonka koko elämä pyörii liikunnan ympärillä.

Vierailija
27/50 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokseminen on pakoreaktio eikä minulla ole tarvetta siihen!

Vierailija
28/50 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen pyörällä lenkkejä välillä 50-100 km, mutta juoksu ei vaan suju. Juoksukunto on siis surkea. Olet oikeassa.

Vierailija
29/50 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rehellisesti: talvella jaksan hölkätä kevyesti 5 km. Keväällä ja kesällä ei mene kilometriäkään, happi loppuu ennen sitä. Pyöräilen 1h lähes päivittäin.

Vierailija
30/50 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai kuulostaa kateelliselta, laiska huonokuntoinen läski joka ei jaksa edes hölkätä

Vierailija
31/50 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään vaadi. Mutta se, että viitsii aloittaa useita erillisiä ketjuja aiheesta ja haukkua jokaisessa kaikki, jotka eivät yllä vaatimiisi liikuntasuorituksiin, yleensä tarkoittaa, että kyseessä on ihminen, jonka koko elämä pyörii liikunnan ympärillä.

Tai sitten elämä pyörii av:lla provoilun ympärillä. Mikä motiivi oikeasti hyväkuntoisella urheilijalla olisi länkyttää av palstalla muiden kunnosta?

Vierailija
32/50 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu tätä nykyaikaa.. Että muka sohvaperuna elämäntapa on Ok ja liikuntapa hasts. Vitub podtmodernistit ja fat acceptance paaka

Vierailija
33/50 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokaisen terveen ihmisen pitäisi jaksaa vähintään se 10km. Muuten on kyllä aikamoinen sohvaperuna eikä sellainen elämäntapa ole tervettä

Vierailija
34/50 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-8 km hölkkää aamuisin 2-4 kertaa viikossa.

Joskus harvoin menee 10km.

Se on hapenottokyvystä ja harjoittelusta kiinni.

N47

Vierailija
35/50 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 km. Hölkkää, ei juoksua! Välillä alkaa polviin sattua jo ennen kuin tuo on täynnä niin että on viisainta vaihtaa kävelyksi. Harrastankin pääsääntöisesti muita lajeja.

Vierailija
36/50 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki jotka vastaavat alle 10km ovat käytännössä niin huonokuntoisia, että heitä ei tulisi olla edes olemassa. Tämä maa ei tarvitse yhtään heikkoa paskaa, sohvaperuna kusta.

Mikä sä oot sanomaan kenen tulisi olla olemassa?

Vierailija
37/50 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan hölkätä yhtäjaksoisesti vaan noin muutaman minuutin ajan

Liikunnasta tulee paska olo ja armoton vitutus joka kerta. Liekö geenivirhe?

Vierailija
38/50 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksan hölkätä yhtäjaksoisesti vaan noin muutaman minuutin ajan

Liikunnasta tulee paska olo ja armoton vitutus joka kerta. Liekö geenivirhe?

Ai että ottaa päähän tämä asenne. Kyllä liikunnasta nauttii kun sitä kunnolla kokeilee. Ja vaikka ei alkuun nauttisikaan ei ole tekosyy olla treenaamatta itseään kuntoon

Vierailija
39/50 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 km

Vierailija
40/50 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. 55 km on pisin mitä olen juossut, mutta jos hölkkäilisi kevyesti niin toki menisi enemmänkin.