Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIES ELÄÄ MUN SIIVELLÄ EN JAKSA ENÄÄ!!!!!

Vierailija
04.07.2017 |

Perkele kun ketuttaa. Käyn kaksissa töissä nyt kesällä (kaupan kassa + laitossiivooja) ja mies lilluu kotona ku mikäki silli ja valittaa "no en löytäny töitä" kun mä istun aamusta iltaan kaupan kassalla ja siivoamassa. ja vielä työmatkat päälle. joo tiedän, valitan turhasta varmaan, mutta oikeesti tekis mieli erota ku toinen tuhlaa samalla ku koitan ite saada vuokran maksettua.

mitä teen, jätänkö sen vaan? ei oo edes ikinä asunut yksin, muutti äidiltään heti tänne. kuitenkin rakastan häntä vielä, mutta mikä voi olla syynä kun on jo vuoden työttömänä istunut

että voi olla niin vaikeaa. ja molemmat ollaan 21

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Noin aloitekyvytön tapaus ei lupaa hyvää. Rahattomuus on paljon pienempi ongelma kuin muutto äidin helmoista suoraan tyttöystävän huollettavaksi.

Vierailija
2/41 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea ratkaisu on jättää se. Eihän se muuta kuin hyväksikäytä sua tällä hetkellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kuitenkin oltu yhdessä amiksesta asti, eli n 5v. en kuitenkaan ymmärrä mitä hänen päässään oikeen liikkuu ku olen suoraan kysynyt että rakastatko mua edes enää, että voit kyllä mennä jos et.. kuitenkin ostaa lahjoja ja muistaa vuosipäivät... oisko sit joku masennus tai joku. no joka tapauksessa menee hermoille, eikä suostu muuttamaan takaisin äidilleen, eikä miehellä ole varaa omaan vuokrayksiöön tms. 

vaikea hahmottaa käyttääkö se oikeesti mua hyväkseen niin kauan kuin voi ja onko siellä edes niitä tunteita jäljellä.. :/

Ap

Vierailija
4/41 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna toinen duunis sille.

Vierailija
5/41 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksikäyttäjä pitää jättää aina!

Vierailija
6/41 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan kaksinaismoralistiopas sanoo näin:

-Loisiva mies pitää jättää välittömästi

-Loisivasta naisesta tulee huolehtia, ja katsoa ettei tätä kuormiteta kotitöillä tai lastenhoidolla vaan hänelle annetaan riittävästi omaa aikaa ja rahaa käytettäväksi

Vierailija
7/41 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan kuitenkin oltu yhdessä amiksesta asti, eli n 5v. en kuitenkaan ymmärrä mitä hänen päässään oikeen liikkuu ku olen suoraan kysynyt että rakastatko mua edes enää, että voit kyllä mennä jos et.. kuitenkin ostaa lahjoja ja muistaa vuosipäivät... oisko sit joku masennus tai joku. no joka tapauksessa menee hermoille, eikä suostu muuttamaan takaisin äidilleen, eikä miehellä ole varaa omaan vuokrayksiöön tms. 

vaikea hahmottaa käyttääkö se oikeesti mua hyväkseen niin kauan kuin voi ja onko siellä edes niitä tunteita jäljellä.. :/

Ap

Kyllä sillä on varaa omaan kämppään. Toimeentulotukihakemus ja asumistuki auttaa. Et ole velvollinen elättämään lusmua.

Ja siinähän sen näkee onko niitä tunteita jäljellä, kyllä se seurustelu jatkuu jos on. Heitä pihalle vaan.

Vierailija
8/41 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyväksikäyttää, jos tuhlaa. Rakastava, hyvä mies ei tuhlaisisi, vaan yrittäisi vähästään osallistua kustannuksiin. Ilmeisesti työmarkkinatukea saa. Sillähän maksaa monta laskua ja ostaa ruokaa. Se on löytänyt uuden äidin, joka paapoo.

Vierailija
9/41 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuulosta kovin rakastavalta kun nimittelet ja halveksit häntä.

Vierailija
10/41 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö mies kaikki kotityöt? Jos ei, jätä se.

Jos ei saa töitä ja toinen käy töissä, on ilman muuta selvää että se kotona oleva tekee kotityöt, päivällinen on aina pöydässä odottamassa töistä tulijaa ja kotona olija tekee kaikkensa säästääkseen rahaa.

Muunlaisen ihmisen kanssa ei kannata olla, ei kerta kaikkiaan vaikka kuinka olisi oltu yhdessä vuosia.

Voi olla että kuvittelet rakastavasi tuota poikaa mutta kysy nyt itseltäsi mitä se sellainen rakkaus on joka kohdistuu arvottomaan kohteeseen? Ei sellaista ihmistä voi rakastaa jota ei voi kunnioittaa.

Vierailija
11/41 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakaa erilleen ainakin hetkeksi. Miehelle työmarkkinatuki, asumistuki ja tarvittaessa toimeentulotuki niin kyllä on varaa yksiöön. Sitten erillään asuessanne voitte katsoa onko tulevaisuutta ja mieskin pääsee kunnolla itsenäistymään.

Vierailija
12/41 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaan jättää tommonen loinen, tai edes ensin koittaa sitä erillään asumista. Ehkä sitten tajuaa se mieskin hoitaa elämänsä, ja raha-asiat kuntoon. Äläkä anna sille mitään käyttörahaa (mikäli näin on)..

Kyllähän se helppoa on, jos toinen hoitaa elättämisen, niin ei välttämättä löydy motivaatiota töitten hakuun.

Vierailija
13/41 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sinun ole pakko erota. Sossu maksaa kämpän tai sitten menee äidilleen. Katselet jatkuuko seurustelu kun kumpikin huolehtii omista menoistaan.

Vierailija
14/41 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muutin myös miehen luokse asumaan suoraan äidin luota. Aina olen kuitenkin raha-asioista pitänyt huolta, en pidä itsestäänselvyytenä, että toinen elättää, vaikka olisikin naimisissa, ja lain puolesta olisi elätysvelvollinen. Aina olen saanut kesätöitä hankittua, kun on laittanut tarpeeksi monta hyvin tehtyä hakemusta eri paikkoihin.

Työtöntä en kyllä katsoisi. Mieheni oli vähän aikaa osa-aikaisena ennen vakiduunin löytymistä, mutta kertaakaan ei tarvinnut häntä elättää, kun maksoi omat kustannukset.

Vierailija
15/41 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

00/5 alotuksesta loman kunniaksi. Av hölinää. Hahhah. Sitä saa mitä tilaa. Provonnaiheet loppu.

Jos oikeeta elämää heitä se pihalle. Tuo mitään rakkautta ole eikä vastuullisuutta

Vierailija
16/41 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ota yhteyttä asianajajaan.

Vierailija
17/41 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi, ap soita 113.

Vierailija
18/41 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika voi löytyä myös peilistä.

Vierailija
19/41 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen siipi?

Vierailija
20/41 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on nykyään töitä vailla.

Sun mies ansaitsisi mitalin kun kestää sua ja sun syyllistämistä. Auta sitä etsimään töitä äläkä urputa!

Menestyvän miehen takana on aina viisas nainen. Inisijöiden miehet makaa kännissä lattialla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän