Äidit puhuivat leikkipuistossa keskenään vierastakieltä, mutta lapsilleen suomea.
Minusta vähän törkeää seurassa. Olin kuitenkin ihan siinä vieressä lapsieni kanssa.
Puhuivat vaan keskenään kielellä, jota ei varmaan valtaosa suomalaisista ymmärrä, mutta lapsille puhuivat kuitenkin ihan selkeää suomea. Myös minun lapsille sanoivat, että heidän hiekkamuottia saa kyllä lainata, kun omani näytti kiinnostusta, mutta ei uskaltanut ottaa tai kysyä. Minulle eivät sanoneet mitään. Tosi kummallista. Mulla ja kaikilla äideillä, joita olen puistossa tavannut on ollut tapana tervehtiä ja muutenkin vaihtaa muutama sana, kun kerta lapsetkin leikkii keskenään.
Kommentit (30)
Ap on nolo. Todella huomionhakuinen. Kaiken pitäisi pyöriä hänen ympärillään.
Ap taitaa olla niitä, jotka tarvitsevat joka paikkaan "seuraa" mukaan.
Onpa kauheaa, jos eivät moikanneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tuliko pikku prinsessalla paha mieli kun ei hyväksytä piiriin
Mulla on poikalapsi ja eipä tuo 2v vielä oikein ymmärrä. Ei tullut siis paha mieli. Nämä muut lapset olivat myös vanhempia.
ApÄlä esitä tyhmää kun tiedät että sinusta puhuttiin
Huom. ensin oli lapset ja sitten vain yksi lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tuliko pikku prinsessalla paha mieli kun ei hyväksytä piiriin
Mulla on poikalapsi ja eipä tuo 2v vielä oikein ymmärrä. Ei tullut siis paha mieli. Nämä muut lapset olivat myös vanhempia.
ApÄlä esitä tyhmää kun tiedät että sinusta puhuttiin
Huom. ensin oli lapset ja sitten vain yksi lapsi.
Niin, toinen lapsi oli rattaissa!!! On alle vuoden! Voi vi**u menee hermot teihin kun koko ajan vänkäätte!
Ap
Tervetuloa tänne itähelsinkiin totuttelemaan asiaan, parin päivän päästä kun olet täälä puistoillut et edes huomaa, ettei sinua huomioida eikä kukaan puhu sinulle ja jos puhuu niin et luultavasti ymmärrä :) kaikkeen tottuu, itseäni varmaan ahdistaisi jos en saisi rauhassa vahtia ettei lastani vahingoiteta tai hänen lelujaan viedä tai ettei hän vahingossa putoaisi vaikka kiipeilytelineestä.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa tänne itähelsinkiin totuttelemaan asiaan, parin päivän päästä kun olet täälä puistoillut et edes huomaa, ettei sinua huomioida eikä kukaan puhu sinulle ja jos puhuu niin et luultavasti ymmärrä :) kaikkeen tottuu, itseäni varmaan ahdistaisi jos en saisi rauhassa vahtia ettei lastani vahingoiteta tai hänen lelujaan viedä tai ettei hän vahingossa putoaisi vaikka kiipeilytelineestä.
Öööh en asu edes helsingissä?! :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öööh en asu edes helsingissä?! :D
Ap
Saa tänne silti tulla, vaikka päiväretkelle :)
Ehkä eivät huomanneet kun heillä oli juttu kesken