Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö yksin matkalle?

Kiks
03.07.2017 |

Jos sulla olisi koko viikko loma ihan yksin. Ilman lapsia ja miestä. Niin matkustaisitko yksiin lomalle?
Oltiin äsken koko perheen kanssa Kreikkassa mutta tämä Suomen kesää ei houkuttele yhtään. Mies olisi menossa lasten kanssa viikkoksi mummolaan ja mulla olisi koko viikko rauha ja hiljaisuus.
Ylimääräistä raha olisi myös pikkasen, että joko mä käytän sen ihan itsen(mies ei tiedä että olen säästänyt omasta palkasta) tai sitten perheen kanssa syyslomalla.
Mitä tekisit sinä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä matkustankin yksin. Saan mennä ihan minne tahdon, ei tarvitse odotella ketään tai yrittää suostutella sinne tänne tonne. Vapauttavaa, suosittelen.

Vierailija
2/9 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ettei. Yksin matkustaminen on mukavaa, vapauttavaa niinkuin ed. kommentissa jo todettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Pelkään lentämistä liikaa, jotta lentäisin yksin.

Voisin tehdä pienen hemmotteluloman ,vaikka ystäväni kotipaikkakunnalle mutta loput haluaisin sijoittaa lapsiin.

Vierailija
4/9 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä menisin kyllä. Ja menenkin. Mun loma ei ole vielä alkanut, mutta on jo buukattu lennot eurooppalaisiin kaupunkeihin. Tietty se yksin matkustaminen on erilaista kuin seurassa, mutta on kiva, kun saa mennä sinne minne nenä näyttää.

Vierailija
5/9 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Ihan niin kuin olen välillä tähänkin asti mennyt.

Vierailija
6/9 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan matkustaa yksinkin. Mieluiten matkustan mieheni ja lasteni kanssa, mutta helpompaa ja halvempaa se yksin on mennä.

Vierailija
7/9 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan matkustaa yksinkin. Mieluiten matkustan mieheni ja lasteni kanssa, mutta helpompaa ja halvempaa se yksin on mennä.

Yksin on mukavaa matkustaa, mutta halvempaa se ei kyllä ole, koska hotelleissa yhden hengen huone maksaa yleensä suurinpiirtein saman kuin kahden hengen huonekin.

Vierailija
8/9 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. En välitä matkustamisesta lainkaan. Matkustan yleensä vain jonkun toisen yllyttämänä. 

Vierailija
9/9 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies menisi lasten kanssa viikoksi johonkin jäisin riemusta kiljuen nauttimaan hiljaisesta ja siististä kodista enkä lähtisi mihinkään,

Matkustan mielelläni yksin ja olen paljon matkustanutkin (tosin käyn yksin vain kaupunkil-tai kylpyläomilla) mutta yksin kotona oleminen houkuttaisi vastaavassa tilanteessa huomattavasti enemmän,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme