Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mistä sellaisen saa? Omani on itsekäs.

• ylös 8
  • alas 3

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Suomalaisnainen se ei osaa muuta kuin vaatia. Tuskin sinullakaan on mitään tarjota yhdellekään miehelle.

• ylös 16
  • alas 21
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Suomalaisnainen se ei osaa muuta kuin vaatia. Tuskin sinullakaan on mitään tarjota yhdellekään miehelle.

Minä en muuta teekkään kuin ole hyvä miehelle ja hänen mielestään en saa pyytää häneltä edes hetkeä jolloin hän kuuntelisi minua. Hän sanoillaan alistaa ja haukkuu vaikka itse en ikinä tee niin. Et siis tiedä mistä puhut.

• ylös 13
  • alas 5
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tosi upea nainen oletkin, varattu ja uutta upeaa miestä huutelemassa.

Niin. En varmasti kauaa ole enää varattu kunhan saan tarpeekseni tästä paskasta. Miksihän muuten koet, että minun pitäisi olla jatkossakin hyvä miehelle joka ei osoita minulle minkäänlaista arvostusta tai kunnioitusta? Tai anna edes aikaansa? Onko se sinun mielestäsi jonkinlainen miesten oikeus alistaa ja haukkua naista ties millä nimillä?
Ja tuosta "huutelusta", se oli enemmänkin vain sellainen lausahdus joka tarkoitti sitä että voisipa asiat olla toisin.

• ylös 14
  • alas 2
Vierailija

Minulla on ihana rakas kunnioittava mies. Mutta miinuksena sairaus joka rajoittaa. Emme voi matkustella.
Ei voi saada kaikkea.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Löysin omani baarista 17 v sitten.

Olet onnekas :) ihanaa että joillain on käynyt tuuri <3 ap

Vierailija

Mielestäni on outoa, että mies kokee oikeudekseen saada tehdä mitä vain jos hän sattuu hermostumaan taas jostain täysin järjettömästä syystä. Jos itse taas loukkaannun ja suutun hänen käytöksestään en saisi reagoida mitenkään vaan hänen mielestään minun pitäisi olla vain hiljaa.

Vierailija

Ikinä ei pidä katsoa sormien läpi tilanteita suhteen edetessä, joissa on loukattu tai muuta vastaavaa, jos toinen ei oikeasti osoita ollevansa pahoillaan ja ymmärtäneensä että loukkasi. Sitten vain ottaa sen miehen, joka toimii noin, vaikka alkuhuumaa ei olisikaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on outoa, että mies kokee oikeudekseen saada tehdä mitä vain jos hän sattuu hermostumaan taas jostain täysin järjettömästä syystä. Jos itse taas loukkaannun ja suutun hänen käytöksestään en saisi reagoida mitenkään vaan hänen mielestään minun pitäisi olla vain hiljaa.

Miksi ihmeessä haluat olla miehen kanssa, joka on tyytymätön? Siis suuttuu ja hermostuu. En mä ainakaan olisi.

Vierailija

En käsitä miksi aina katson läpi sormien.. kai jollain tasolla pelkään yksin jäämistä ja lisäksi kyllä myös rakastan häntä. Ap

Vierailija

Niin varmaan edelliselläkin kerralla halusit hyvän miehen, mutta valitsit k-pään/rentun/jännämiehen.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat